امسال همش ناراحت بودم که توی تقویم تعطیلی نداریم،الان فهمیدم که تعطیلی باید در تقدیر باشه نه در تقویم !
خدایا بلاخره تو قمنصفه شبی برف اومد اما ماچرا بریم مدرسهههههه
خدایا به حق ۵ تن هنوز ۱ ساعت وقت هست میشه تعطیل کنی خواهش میکنمممممممم