امسال همش ناراحت بودم که توی تقویم تعطیلی نداریم،الان فهمیدم که تعطیلی باید در تقدیر باشه نه در تقویم !
خدایا بلاخره تو قمنصفه شبی برف اومد اما ماچرا بریم مدرسهههههه
خدایا به حق ۵ تن هنوز ۱ ساعت وقت هست میشه تعطیل کنی خواهش میکنمممممممم
″رایحه″
تو یه دنیای بزرگ تو قلب کوچیک منی(:
Aliha ~ Music-Fa.ComAlihaa - Nafasami (128).mp3
زمان:
حجم:
3.7M
ولی این آهنگ احساس من برای اون کسی هست که هر وقت میبینمش از ذوق اشکم در میاد💫