الهی و ربی انا صغیراً
الهی و یا رب الکریم بقدرت العظیم باب المدارس فی سبیل التلامیذ کن فیکون بگردان 🤲😭😂
″رایحه″
الهی و ربی انا صغیراً الهی و یا رب الکریم بقدرت العظیم باب المدارس فی سبیل التلامیذ کن فیکون بگردان
دعا کنید قم تعطیل شه هواش خیلی سرده .....🦥
مرکزی و تهران و همدان تعطیل قم بدبخت با این سرما مثل روال قبل ادامه میده اصن خوشبختی واس مایه..
انقدر فینالی داریم یادتون نره ۸:۳۰شب از شبکه ورزش (شبکه ۳ دایرع طلایی پناه برده از فریبا به شبکه ورزش😂) همه ببیننا...