میگم دردونه...
آنقَدَردرحَسرَتِدوُریتونَجواکُنم،
تاخُداگویدبیااِینهَمعَزیزدُردانِهات..
″رایحه″
دیگه میرم کلافه و داغون نباش))) فراموشت میکنم؛ آروم یواش..:)
13.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آره میرم،
تا خیال تو راحت باشه!
راسی
تبریک ب تو!
مبارک باشه:)