میگم دردونه...
آنقَدَردرحَسرَتِدوُریتونَجواکُنم،
تاخُداگویدبیااِینهَمعَزیزدُردانِهات..
″رایحه″
دیگه میرم کلافه و داغون نباش))) فراموشت میکنم؛ آروم یواش..:)
13.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آره میرم،
تا خیال تو راحت باشه!
راسی
تبریک ب تو!
مبارک باشه:)
″رایحه″
وقتی میبینم به کسی پیام میدم و ثانیه ای بعد جواب میده، قلبم اکلیلی میشه..
البته بستگی داره اون فرد کی باشه*
″رایحه″
البته بستگی داره اون فرد کی باشه*
اون که ارع
ولی حتی اگه برای خرید چیزی پیام بدم به کسی وقتی زود جواب بده ذوق میکنم>