هر چه خواندم نامههایت را نیفتاد اتفاق
میروم تا هیزمی دیگر بریزم در اجاق
رفتنت چون بودنت تکرار رنج زندگی است
مثل جای خالی ساعت به دیوار اتاق
- فاضل نظری
صبح پا میشم به اون فکر میکنم
کتاب میخونم وسطش دارم به اون فکر میکنم
مینویسم دارم به اون فکر میکنم
گوشیمو ور میدارم به اون فکر میکنم
میرم بیرون همش به اون فکر میکنم
به یکی زنگ میزنم دارم به اون فکر میکنم
دارم فیلم میبینم یهو به خودم میام دارم به اون فکر میکنم
شب موقع خواب به اون فکر میکنم
خلاصه ک کلا تو ذهنمه میخوام بشینم گریه کنم از دستش(=