هر چه خواندم نامههایت را نیفتاد اتفاق
میروم تا هیزمی دیگر بریزم در اجاق
رفتنت چون بودنت تکرار رنج زندگی است
مثل جای خالی ساعت به دیوار اتاق
- فاضل نظری
صبح پا میشم به اون فکر میکنم
کتاب میخونم وسطش دارم به اون فکر میکنم
مینویسم دارم به اون فکر میکنم
گوشیمو ور میدارم به اون فکر میکنم
میرم بیرون همش به اون فکر میکنم
به یکی زنگ میزنم دارم به اون فکر میکنم
دارم فیلم میبینم یهو به خودم میام دارم به اون فکر میکنم
شب موقع خواب به اون فکر میکنم
خلاصه ک کلا تو ذهنمه میخوام بشینم گریه کنم از دستش(=
″رایحه″
صبح پا میشم به اون فکر میکنم کتاب میخونم وسطش دارم به اون فکر میکنم مینویسم دارم به اون فکر میک
ولی من موقع فیلم دیدن دارم به این فکر میکنم که چرا من جای شخصیت اصلی دختر فیلم نیستم🙈😁
شاید سریال سووشون سریال خوبی نباشه اما یه چیز رو خوب به تصویر کشیده و اونم تحقیر شدن ایرانی ها توسط انگلیسی ها و روس ها تو زمان پهلوی و قاجار هست!
مزخرف ترین روزا رو وقتی میگذرونی که قشنگ میبینی و حس میکنی که دیگه اندازهی قبل براش اهمیت نداری:)💘