″رایحه″
صبح پا میشم به اون فکر میکنم کتاب میخونم وسطش دارم به اون فکر میکنم مینویسم دارم به اون فکر میک
ولی من موقع فیلم دیدن دارم به این فکر میکنم که چرا من جای شخصیت اصلی دختر فیلم نیستم🙈😁
شاید سریال سووشون سریال خوبی نباشه اما یه چیز رو خوب به تصویر کشیده و اونم تحقیر شدن ایرانی ها توسط انگلیسی ها و روس ها تو زمان پهلوی و قاجار هست!
مزخرف ترین روزا رو وقتی میگذرونی که قشنگ میبینی و حس میکنی که دیگه اندازهی قبل براش اهمیت نداری:)💘