eitaa logo
″رایحه″
617 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
628 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
″رایحه″
چرا هر اتفاقی تو خونه می افته یه سرش میرسه به من؟؟
چرا وقتی مامانم توخونه داداشمو دعوا میکنه تهش منم دعوا میکنه،؟؟
تایم
فدات
۱۱:۱۱
حق
ولی اونی ک وقتی حالت بده میدونی میتونی بری پیویش درد و دل کنی>>>>>>>>>>
- تو یه بسته پاستیل بهم بده خودم بلدم چطور باهاش خوشحال زندگی کنم... + با یه بسته پاستیل فقط؟ - نه ... گفتم " تو " یه بسته پاستیل بهم بدی...
آخرین جمعه‌ی تابستون ۱۴۰۴..:)
″رایحه″
آخرین جمعه‌ی تابستون ۱۴۰۴..:)
الان جدی اید ک سه روز دیگه باید بریم مدرسه؟🚶‍♀💘
منم پاییزو خیلی دوست دارم البته اگه درس و مدرسه، تحمل همکلاسی های تاکسیک، دبیرای نفهم، سرماخوردگی و پوشیدن لباس کت و کلفت زیر چادر رو فاکتور بگیریم✅