771.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چیزی که واقعیت تموم شده رو تو رویاهات ادامه نده..!
تو فیلم شخصیت اصلی به معشوقه اش میگه"درد تو یه درد بزرگتر برای منه!"بعد من این وسط بی هوش میشم،لطفا اسم و درمان این بیماری رو به من بگید!
ولی امروز که هی ناله نفرینای بچه ها و خودم رو نسبت ب مدرسه دیدم یهو یاد کسایی افتادم که به هر دلیلی نمیتونن برن مدرسه. بچه هایی که حسرت رفتن به مدارس معمولی با معلمای معمولی و با همون لباس فرمی ک هممون ازش متنفریم رو دلشون مونده. بچه هایی ک کلی هدف دارن ولی نمیتونن بهش برسن چون به هزار دلیل نمیتونن برن مدرسه. بچه هایی که عاشق یاد گرفتن و تجربه کردنن اما محرومن. از دونستن از لذتش...
امشب ب اونا هم فک کنین و شکر کنین که جاشون نیستیم. و دعا کنین اونا هم به چیزی که میخوان برسن؛