″رایحه″
واقعا نمیدونم چطوری باید از باتلاق بکشمشون بیرون که دوتاشونم آسیب نبینن💔🚶🏻♀️
اینکه دوتا از عزیزترین آدمای زندگیت که دوتاشونم با دنیا عوض نمیکنی تو باتلاق غرق میشن حس میکنی خودتم داری توش کشیده میشی
″رایحه″
واقعا نمیدونم چطوری باید از باتلاق بکشمشون بیرون که دوتاشونم آسیب نبینن💔🚶🏻♀️
خودت از باتلاق اومدی بیرون که میخوای بقیه رو نجات بدی؟
″رایحه″
خودت از باتلاق اومدی بیرون که میخوای بقیه رو نجات بدی؟
من که در نمیام ولی کاش بتونم اونا رو دربیارم...
″رایحه″
من که در نمیام ولی کاش بتونم اونا رو دربیارم...
تا وقتی خودتو نجات ندادی ب بقیه فک نکن..