″رایحه″
واقعا نمیدونم چطوری باید از باتلاق بکشمشون بیرون که دوتاشونم آسیب نبینن💔🚶🏻♀️
خودت از باتلاق اومدی بیرون که میخوای بقیه رو نجات بدی؟
″رایحه″
خودت از باتلاق اومدی بیرون که میخوای بقیه رو نجات بدی؟
من که در نمیام ولی کاش بتونم اونا رو دربیارم...
″رایحه″
من که در نمیام ولی کاش بتونم اونا رو دربیارم...
تا وقتی خودتو نجات ندادی ب بقیه فک نکن..
با ما طرفدارای حامیم از صبر و وفاداری حرف نزنید،درسته شما دو سال صبر کردید آیدلاتون از سربازی برگردن،ولی ما پنج سال صبر کردیم آیدلمون یه آهنگ منتشر کنه..