با ما طرفدارای حامیم از صبر و وفاداری حرف نزنید،درسته شما دو سال صبر کردید آیدلاتون از سربازی برگردن،ولی ما پنج سال صبر کردیم آیدلمون یه آهنگ منتشر کنه..
ببخشم؟
چطورببخشموقتیزندگیِمنوگرفتی؟
چطورببخشموقتیشبامگریهست؟
چطورببخشموقتیگفتمنرورفتی؟
چطورببخشموقتیمنوشکستی؟
چطورببخشموقتیهرکیمیبینهمنومیگهچراعوضشدی؟
چطورببخشموقتیاونرفتارُبامنکردی؟
چطورببخشموقتیمنپشتتبودموتوروبهروم؟
چطورببخشموقتیمنواقعادوسِتداشتم
وتوفقطیهحرفبودی؟
چطورببخشموقتیبهخودماومدمدیدمرفتی؟
آره؟بااینکاراییکهکردیچطورببخشم؟
نمیبخشمت!
هر طرف رو نگآه میکنیم :
یکئ حآلش بده..
یکی دلش شکسته...
یکی غرورش لِه شده...
دآرین چیکار میکنید با هم؟!!
واقعا آدَم بودن اینقدر سَختهِ؟!
ﺭﻭﺑﺎه: ﻣﻦ ﺩﻳﮕﻪ 'ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ' ﻧﺪﺍﺭﻡ.
ﺷﺎﺯﺩه ﻛﻮﭼﻮﻟﻮ: ﻣﮕﻪ می شه؟
ﺭﻭﺑﺎه: ﺁﺭه ﻫﻤﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﺎﻣﻮ ﺩﺍﺩﻡ
ﺑﻪ یکی ﻭلی ﺍﻭﻥ ﮔﻤﺸﻮﻥ ﻛﺮﺩ.
ﺣﺎﻻ ﻫﻢ ﻫﺮﺟﺎ ﺩﻧﺒﺎﻟﺸﻮﻥ می گرﺩﻡ
ﭘﻴﺪﺍﺷﻮﻥ نمی كنم.