″رایحه″
من که در نمیام ولی کاش بتونم اونا رو دربیارم...
تا وقتی خودتو نجات ندادی ب بقیه فک نکن..
با ما طرفدارای حامیم از صبر و وفاداری حرف نزنید،درسته شما دو سال صبر کردید آیدلاتون از سربازی برگردن،ولی ما پنج سال صبر کردیم آیدلمون یه آهنگ منتشر کنه..
ببخشم؟
چطورببخشموقتیزندگیِمنوگرفتی؟
چطورببخشموقتیشبامگریهست؟
چطورببخشموقتیگفتمنرورفتی؟
چطورببخشموقتیمنوشکستی؟
چطورببخشموقتیهرکیمیبینهمنومیگهچراعوضشدی؟
چطورببخشموقتیاونرفتارُبامنکردی؟
چطورببخشموقتیمنپشتتبودموتوروبهروم؟
چطورببخشموقتیمنواقعادوسِتداشتم
وتوفقطیهحرفبودی؟
چطورببخشموقتیبهخودماومدمدیدمرفتی؟
آره؟بااینکاراییکهکردیچطورببخشم؟
نمیبخشمت!