eitaa logo
″رایحه″
617 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
628 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
حالم حال زلیخا
″رایحه″
تا وقتی خودتو نجات ندادی ب بقیه فک نکن..
من؟برای خودمم دیگه مهم نیستم😅💔
ولی کاش یکی رو داشتم که از ته دل دوسم داشته باشه🙂
هعی...😅💔
با ما طرفدارای حامیم از صبر و وفاداری حرف نزنید،درسته شما دو سال صبر کردید آیدلاتون از سربازی برگردن،ولی ما پنج سال صبر کردیم آیدلمون یه آهنگ منتشر کنه..
کجا باید برم که تو هر ثانیه تو رو اونجا نبینم..!
انقد خوبم که خیلی خوبم....🤣💔
ببخشم؟ چطور‌ببخشم‌وقتی‌‌زندگیِ‌منو‌گرفتی؟ چطورببخشم‌وقتی‌شبام‌‌گریه‌ست؟ چطورببخشم‌وقتی‌گفتم‌نرو‌رفتی؟ چطورببخشم‌وقتی‌منوشکستی؟ چطورببخشم‌وقتی‌هرکی‌میبینه‌منومیگه‌چرا‌‌عوض‌شدی؟ چطورببخشم‌وقتی‌اون‌رفتارُ‌بامن‌کردی؟ چطورببخشم‌وقتی‌من‌پشتت‌بودم‌وتو‌روبه‌روم؟ چطورببخشم‌وقتی‌من‌واقعا‌دوسِت‌داشتم‌ وتوفقط‌یه‌حرف‌بودی؟ چطورببخشم‌وقتی‌به‌خودم‌اومدم‌دیدم‌رفتی؟ آره؟‌با‌این‌کارایی‌که‌کردی‌چطورببخشم؟ نمیبخشمت!
هر طرف رو نگآه میکنیم : یکئ حآلش بده.. یکی دلش شکسته... یکی غرورش لِه شده... دآرین چیکار میکنید با هم؟!! واقعا آدَم بودن اینقدر سَختهِ؟!
ﺭﻭﺑﺎه: ﻣﻦ ﺩﻳﮕﻪ 'ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ' ﻧﺪﺍﺭﻡ. ‌ﺷﺎﺯﺩه ﻛﻮﭼﻮﻟﻮ: ﻣﮕﻪ می شه؟ ‌ﺭﻭﺑﺎه: ﺁﺭه ﻫﻤﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﺎﻣﻮ ﺩﺍﺩﻡ ﺑﻪ یکی ﻭلی ﺍﻭﻥ ﮔﻤﺸﻮﻥ ﻛﺮﺩ. ‌ﺣﺎﻻ ﻫﻢ ﻫﺮﺟﺎ ﺩﻧﺒﺎﻟﺸﻮﻥ می گرﺩﻡ ﭘﻴﺪﺍﺷﻮﻥ نمی كنم.