همین پریروز داشتم بخاطر اینکه چرا هنوز هوا گرمه فوش میدادم،
الان زیر پتو نشستم و سرده
″رایحه″
ی حرفی رو میخوام به تک تکتون بگم منی اشنام ی کسی که تک تکتون یا با اسم یا با قیافه یا با ی خاطره میش
آقااا من از این دنیا خستم میشه برم اونور زندگی کنم؟🙏🏻
″رایحه″
فن حامیمین الهییییی من ذوق🥲😭😭❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥 --------------- بلی بر و بچ فن حامیمن
پس چییی؟فن حامیم نباشیم چیکار کنیم؟😅
کاش درک اینو داشتی که بفهمی اگه وسط گریه میخندم و شروع میکنم به مسخره بازی نشونه ی مودی بودنم نی نشونه اینه که من نه میخوام تو ناراحت بشی و نه میخوام اشکامو ببینی و اگه پیشت گریه کردم و بعدش شروع کردم به مسخره بازی بدون از اینکه جلوت گریه کردم مث سگ پشیمونم:))
هممون یه معذرت خواهی به خودمون بدهکاریم بابت تموم رنج هایی که کشیدیم و سزاوارش نبودیم.