حالم امشبببب خیلی خرابه منو دید ولی به کتفش نگرفت یادش رفت باهام خداحافظی کنه بهم دروغ گفتتت منو یادش نیست حتی اونایی که دوستشونم نداشتو جلو چشمم بوس کرد و بغلشون کرد که من ببینم بقیرو بابت هرکار کوچیکی دعوا میکرد که حالشون بد نباشه بخندن ولی رسما ر.ی.د تو حال من بگو چیکار کنم این دلمو که هم دوسش داره هم ازش متنفره هم ازچششم افتاده هم از چشمم دور نمیشههههه حالمممممم بدههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
------------------
بگم از اعماق وجودم درکت میکنم باورت میشه؟
این حس پارادوکسی ک دوسش داری ولی ازش بدت میاد و هن دوس داری ببینیش هم نمیتونی تحملش کنی واقن مزخرفه...
اگه دوست نداره ازش دور شو تا کم کم عادی شه برات
انچه را که نمیتوانی بازیابی به خاطر نیاور بشو همان فراموش کار خودش.
---------------
دست ما نیس ک بخاطر نیاریم هعب🚶♀💘
چیزی نمانده است تنها چند برگ دیگر مانده بر شاخههایم این بار که بِوَزی دیگر برگی نمیماند بر این تنِ خسته و من آرام خواهم شد مثل همین درخت پاییزی وقتی تمام برگهایش را باد برده باشد. نجوا رستگار
---------------
اوهوم اوهوم هممون شبیه پاییز شدیم.. دل گرفته و بی شاخ و برگ؛
قشنگ بود(=
″رایحه″
انگیزه؟ چه انگیزه ای منکه دیگه انگیزه ندارم بجز خانواده هامون دوستانون خیلی دارن تلاش میکنن واسم تا
برای خانواده و دوستات زندگی نکن همشون یه روز که روزش برسه پشتتو خالی میکنن برای خودت و آیندت تلاش کن خانم گل،برای اینکه به همون دلیلی که باعث میشه به خودکشی فکر کنی ثابت کنی که تو میتونی قوی باشی،خیلی قوی،اونقدر که همه حسرت تو و زندگیتو بخورن.
به همشون ثابت کن تو میتونی و ادامه بده یادت باشه خدا پشتته🚶🏻♀️
″رایحه″
برای خانواده و دوستات زندگی نکن همشون یه روز که روزش برسه پشتتو خالی میکنن برای خودت و آیندت تلاش کن
یکی باید اینا رو به خودم بگه🗿💔🚶🏻♀️
″رایحه″
حالم امشبببب خیلی خرابه منو دید ولی به کتفش نگرفت یادش رفت باهام خداحافظی کنه بهم دروغ گفتتت منو یاد
یه عده افسرده ریختیم تو کانال🗿عالیه واقعا💔🚶🏻♀️
″رایحه″
یه عده افسرده ریختیم تو کانال🗿عالیه واقعا💔🚶🏻♀️
منم بعد آزمون امروز به جمع شما افسرده ها پیوستم...💔
″رایحه″
گیر کردهایم بین ساعتی ك نمیگذرد و عمری ك زود میگذرد :))!
گویی که وجود نداریم!
هستیم اما نیستیم...