چیزی نمانده است تنها چند برگ دیگر مانده بر شاخههایم این بار که بِوَزی دیگر برگی نمیماند بر این تنِ خسته و من آرام خواهم شد مثل همین درخت پاییزی وقتی تمام برگهایش را باد برده باشد. نجوا رستگار
---------------
اوهوم اوهوم هممون شبیه پاییز شدیم.. دل گرفته و بی شاخ و برگ؛
قشنگ بود(=
″رایحه″
انگیزه؟ چه انگیزه ای منکه دیگه انگیزه ندارم بجز خانواده هامون دوستانون خیلی دارن تلاش میکنن واسم تا
برای خانواده و دوستات زندگی نکن همشون یه روز که روزش برسه پشتتو خالی میکنن برای خودت و آیندت تلاش کن خانم گل،برای اینکه به همون دلیلی که باعث میشه به خودکشی فکر کنی ثابت کنی که تو میتونی قوی باشی،خیلی قوی،اونقدر که همه حسرت تو و زندگیتو بخورن.
به همشون ثابت کن تو میتونی و ادامه بده یادت باشه خدا پشتته🚶🏻♀️
″رایحه″
برای خانواده و دوستات زندگی نکن همشون یه روز که روزش برسه پشتتو خالی میکنن برای خودت و آیندت تلاش کن
یکی باید اینا رو به خودم بگه🗿💔🚶🏻♀️
″رایحه″
حالم امشبببب خیلی خرابه منو دید ولی به کتفش نگرفت یادش رفت باهام خداحافظی کنه بهم دروغ گفتتت منو یاد
یه عده افسرده ریختیم تو کانال🗿عالیه واقعا💔🚶🏻♀️
″رایحه″
یه عده افسرده ریختیم تو کانال🗿عالیه واقعا💔🚶🏻♀️
منم بعد آزمون امروز به جمع شما افسرده ها پیوستم...💔
″رایحه″
گیر کردهایم بین ساعتی ك نمیگذرد و عمری ك زود میگذرد :))!
گویی که وجود نداریم!
هستیم اما نیستیم...