″رایحه″
عطی پاچتو میگیرماااا چخه،اول صبحی خانی از من ویس میخواد🗿💔
بعله عزیزم،می خواد صدای زیبای تو رو بشنوه
″رایحه″
به عنوان بیننده بریم،شهید برگردیم😂
من می خوام برم فقط به عنوان بیننده فحش بدم به اسرائیل😂