″رایحه″
این چند وقت دارم تمام قوانین خودمو زیر پام میذارم..
این ینی اوضام واقن خوب نیس...
من همینجا از کسایی که ذره ای از من ناراحتن، بهشون ناخواسته بی احترامی ای کردم، توهینی کردم، حرف بی ربطی زدم، باعث شدم حس بدی بگیرن معذرت خواهی میکنم...
امیدوارم چیزی از من به دل نداشته باشین)