″رایحه″
این چند وقت دارم تمام قوانین خودمو زیر پام میذارم..
این ینی اوضام واقن خوب نیس...
من همینجا از کسایی که ذره ای از من ناراحتن، بهشون ناخواسته بی احترامی ای کردم، توهینی کردم، حرف بی ربطی زدم، باعث شدم حس بدی بگیرن معذرت خواهی میکنم...
امیدوارم چیزی از من به دل نداشته باشین)
هدایت شده از گپ و گفتمون"
هنوز تا یه بارون میاد میره قلبم برات نمیدونم تورو ولی دل من تنگ زیاد تا یه بارون میاد دارم حرف باهات زیاد… منو برگردون اون روزا که دوسم داشتیا
----------------
این کلمات "هنوز، منو برگردون، تو رو نمیدونم" خیلی درد داره...