″رایحه″
وقتی بهش میگم تو با من این طوری رفتار نمیکنی؛کوثر همون لحظه:
ولی واقعا اولین باره کوثر بهم این شکلی پیام میده😂
″رایحه″
ولی واقعا اولین باره کوثر بهم این شکلی پیام میده😂
من به تو اینجوری پیام نمیدم بیشووور؟🗿💔
″رایحه″
تقصیر منه با تو انقد عاشقانه حرف میزنم💔لیاقتت همون مافاجه
برو بخون،همش داریم با هم بحث میکنیم و چرت و پرت میگیم
″رایحه″
اگه یه شب بدون خدافظی رفتم بدون من تا آخرش خیلی دوست داشتم:))
داره منو میگه دوستان،
″رایحه″
اگه یه شب بدون خدافظی رفتم بدون من تا آخرش خیلی دوست داشتم:))
سایه ی سر من شما همیشه باید بمونی برام
همیشه با خودم میگم عیب نداره دیگه کاریه که شده .
ولی خب انصافا این چه کاریه که شده ؟