″رایحه″
از جمله های خودش استفاده کنم برای تبریک؟😂💔
😂ان شاءالله تو تولد ۱۲۰ سالگی با دندون های کاشت شمع رو فوت کنم که دیگه نیوفته تو کیک
Shakespeare said: life is short so love your life.by happy and keep smiling.just live for yourself...
شکسپیر گفته:زندگی کوتاهه پس عاشق زندگیت باش.شاد باش و لبخند بزن.فقط برای خودت زندگی کن...
″رایحه″
وای ننه این عشقم منو میگه😁✨
عاره تولد این دختر خوشگله ی منه🥲💕
عطی خانوم خیلی زود داری بزرگ میشیااا
″رایحه″
عاره تولد این دختر خوشگله ی منه🥲💕 عطی خانوم خیلی زود داری بزرگ میشیااا
حاجی الان ینی ماه بعدی منو عطی دوتامونم یه سال از شما بزرگتریم؟🗿💔
″رایحه″
عاره تولد این دختر خوشگله ی منه🥲💕 عطی خانوم خیلی زود داری بزرگ میشیااا
وای ننه یکی منو بگیره که بیهوش شدم😍
ولی من ممنونم از سرنوشت که شما رو سر راهم قرار داد،قبل شما هیچ دوستی نداشتم تولدم رو بدونه،دوست تون دارم و برام دوست نیستید،شما سه تا آبجیای من هستید