″رایحه″
عاره تولد این دختر خوشگله ی منه🥲💕 عطی خانوم خیلی زود داری بزرگ میشیااا
وای ننه یکی منو بگیره که بیهوش شدم😍
ولی من ممنونم از سرنوشت که شما رو سر راهم قرار داد،قبل شما هیچ دوستی نداشتم تولدم رو بدونه،دوست تون دارم و برام دوست نیستید،شما سه تا آبجیای من هستید
″رایحه″
ولی من ممنونم از سرنوشت که شما رو سر راهم قرار داد،قبل شما هیچ دوستی نداشتم تولدم رو بدونه،دوست تون
فک کردی یادم میره؟یادم میره تاریخی که باید شیرینی بدیو؟😂
هیچ وقت فکر نمیکردم روزی باشه که گوشی دم دستم باشه و من بتونم۱ساعت سمتش نرم ولی تو این سه روز نه تنها موفق شدم بلکه امروز با تایم مدرسه تقریبا۱۸ساعت سمت گوشی نیومدم
هدایت شده از [ دَریـــچه ]
داریم به دی نزدیک میشیم و من هی سعی میکنم پارسال تکرار نشه ولی نه به این معنا که اتفاقی بدتر از پارسال بیوفته!:/ خدایا چه خبره؟!
″رایحه″
به اندازه ی تمام حرف هایی که باید بهت میزدم و نگهشون داشتم، دست چپم تیر کشید.
به اندازه ی تمام قولایی که دادی و حرفایی که زدی و به هیچ کدومشون عمل نکردی معده درد کشیدم و موهام ریخت:))