″رایحه″
وای ننه این عشقم منو میگه😁✨
عاره تولد این دختر خوشگله ی منه🥲💕
عطی خانوم خیلی زود داری بزرگ میشیااا
″رایحه″
عاره تولد این دختر خوشگله ی منه🥲💕 عطی خانوم خیلی زود داری بزرگ میشیااا
حاجی الان ینی ماه بعدی منو عطی دوتامونم یه سال از شما بزرگتریم؟🗿💔
″رایحه″
عاره تولد این دختر خوشگله ی منه🥲💕 عطی خانوم خیلی زود داری بزرگ میشیااا
وای ننه یکی منو بگیره که بیهوش شدم😍
ولی من ممنونم از سرنوشت که شما رو سر راهم قرار داد،قبل شما هیچ دوستی نداشتم تولدم رو بدونه،دوست تون دارم و برام دوست نیستید،شما سه تا آبجیای من هستید
″رایحه″
ولی من ممنونم از سرنوشت که شما رو سر راهم قرار داد،قبل شما هیچ دوستی نداشتم تولدم رو بدونه،دوست تون
فک کردی یادم میره؟یادم میره تاریخی که باید شیرینی بدیو؟😂