″رایحه″
این دست چند سالش میتونه باشه؟💔
اونایی ک داشتن خودشونو واسه سپهر و مانی میکشتن ببینن
بعد از اعلام پشتیبانی چین از ایران مامانم بهم پیشنهاد داد سیدرامر بشم..خواستم بگم چون عمل به امر والدین در دین سفارش شده من هم به این امر مادر گوش فرا میدهم..😂
به همه بچه شهیدا تسلیت میگم...من بابا علی رو می خوام...یکی بیاد بگه که همه اینا یه کابوسه..💔
این حرومیایی که میگفتن آقامون رفته پناهگاه زیر زمین کجان الان؟ بگین برن زیر زمین قایم شن فقط در اون صورت از خشم ما ملت ایران در امون میمونن!
خب دیگه
یه شب گذشت
دیگه بسه
وقتشه بیای جلو دوربین با اقتدار بگی بیچاره شان خواهیم کرد..
″رایحه″
خب دیگه یه شب گذشت دیگه بسه وقتشه بیای جلو دوربین با اقتدار بگی بیچاره شان خواهیم کرد..
وقتشه بیای بگی همش یه شوخی بود..