این حرومیایی که میگفتن آقامون رفته پناهگاه زیر زمین کجان الان؟ بگین برن زیر زمین قایم شن فقط در اون صورت از خشم ما ملت ایران در امون میمونن!
خب دیگه
یه شب گذشت
دیگه بسه
وقتشه بیای جلو دوربین با اقتدار بگی بیچاره شان خواهیم کرد..
″رایحه″
خب دیگه یه شب گذشت دیگه بسه وقتشه بیای جلو دوربین با اقتدار بگی بیچاره شان خواهیم کرد..
وقتشه بیای بگی همش یه شوخی بود..
کجام؟
خونه
کجا باید میبودم؟
سردخونه
اره باید از این داغ قلبم وایمیستاد..
من شرمندم که هنوز زندم آقا:)