eitaa logo
″رایحه″
619 دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
623 ویدیو
5 فایل
بسم رب الشهدا... _ یک نظر دیدم و تاوانِ دوعالم دادم..! گوشه ای برای حرف های دل حرف هایی که نشنیده باقی ماندند!... ناشناس: https://abzarek.ir/service-p/msg/4338563 کانال ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_rayehe کپی ک... فور کنی بیشتر خوشحال میشیم(=
مشاهده در ایتا
دانلود
عصبانی بودم اما او عزیز قلب من بود.
منم همینطور یاسمن، منم همینطور..
″رایحه″
منم همینطور یاسمن، منم همینطور..
اسکار بدترین دلتنگی تعلق میگیره به دلتنگی‌ برای شخصی که زیر خاکه و تو دیگه واقعا واقعا نداریش و هیچ راهی هم نداره که دوباره برگرده تو زندگیت. تو هی منتظری از در بیاد تو؛ بهت زنگ بزنه،حرف بزنید؛ همو ببینید،بغلش کنی، صداشو بشنوی،عطر تنش رو حس کنی یا خیلی چیزای دیگه .. اما نمیشه:)!
″رایحه″
من رو به شخصیت دختر اون فیلم: _چه طوری تونست اون رو انتخاب نکنی؟اون حتی بشقابی رو قرار بود توش غ
اون حتی به خاطر تو، تو روی مامانش وایستاد، کل زندگیش رو ول کرد و اومد تا وقتی تو بهوش میای کنار تو باشه ،وقتی ام بهوش اومدی اون کنارت بود، چطور تونستی اونو نبینی؟؟
مبتلای ِ چشم ِ تو درمان نمیخواهد عزیز ! زل بزن در چشم ِ من ، بهبود مییابم خودم :)
_
″رایحه″
اگه من رتبه نیارم تقصیر رهبره.
ولی آقا کاش تو بودی و این رتبه نبود:)...
280.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کاری که دوست دارم با کسایی بکنم ک به قالیباف فوش میدن:
″رایحه″
کاری که دوست دارم با کسایی بکنم ک به قالیباف فوش میدن:
حتما باید طرف شهید شه بعد بگن چقد آدم خوبی بود چقد باید ازش حلالیت بطلبیم🎀🎀🎀
وقتی بهتون گفتم منم یه روز ممکنه مهربونی و ملایمتم رو بذارم کنار باید جدی می‌گرفتید.