راستیتش لینک ناشناس ایتا واسه من باز نمیکنه، نمیدونم هنوز تو رایحه هستی یا نه ولی از همینجا،
از ته دلم بهت تبریک میگم جناب #قابض_الارواح👀🍃
امیدوارم خوشبخت شی و بهترینا واستون رقم بخوره ((= ✨
″رایحه″
راستیتش لینک ناشناس ایتا واسه من باز نمیکنه، نمیدونم هنوز تو رایحه هستی یا نه ولی از همینجا، از ته د
منم با این که نمیشناسمتون و فقط تعریف شنیدم تبریک عرض میکنم،براتون زندگی ای علی وار و فاطمه وار آرزو میکنم..✨
″رایحه″
این دو تا:)) #کلینیک_رویا
یك دم آرام، ندیدم دلِ خود را همه عمر...
جز همان دم که دلم بود و تو بودی و دلت!
″رایحه″
...
هیچ انسانی به اندازه کسی که
از " دوست داشتن" برگشته
خسته و بی پناه نیست :)
″رایحه″
این دو تا:)) #کلینیک_رویا
846.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این سری واقعی واقعی دلش داره میره...
#کلینیک_رویا