این ساعات ، ساعتاییه که خیلی به سیدالشهدا و اهل بیت مطهرشون فشار اومد ؛ و از این جهت ساعت های مقدسی محسوب میشه ؛
ایشالا از الان به بعد هر چن ساعت که فرصت کنم یکی از فراز های زیارت ناحیه مقدسه رو میفرستم که به یاد مصیبت های اهل بیت باشیم و براشون محزون باشیم ؛
این شبا منم از دعای خیرتون فراموش نکنید .
یاعلی مدد
مـُنجـِح ؛
—
بعد از شهادت علی اصغر ، شرمندگی سیدالشهدا شروع میشه ؛ میگن هی چند قدم به سمت خیمه میرفت و پشیمون میشد ، دوباره چند قدم سمت میدون میرفت و میدید دشمن هلهله و شادی میکنه ؛
به این حالت یه آدم میگن استیصال . . .
آقای دو عالم بین میدون و خیمه مستاصل شده بود .