eitaa logo
خبرگزاریMRC
19.8هزار دنبال‌کننده
11.9هزار عکس
6.9هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
📷بلیت دربی در بازار سیاه به ۳ میلیون رسید! 🔹بلیت‌فروشی بازی پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۵ امروز آغاز شده و انتشار آگهی فروش بلیت بازی با مبالغ دلخواه شدت گرفته و قیمت به ۳ میلیون هم رسیده! 🔹بلیت‌ها در سامانۀ بلیت‌فروشی با ۳ قیمت ۳۰۰ هزار تومان، ۱۵۰ هزار تومان و ۷۰ هزار تومان فروخته می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️کشف هرم ۲۷۰۰۰ ساله در اندونزی 🔹پژوهش جدید باستان‌شناسان اندونزیایی آن‌ها را به یک «هرم» متعلق به دوره ماقبل تاریخ رسانده، که مدعی‌اند ۲۷۰۰۰ سال قدمت دارد، این در حالی است که پیش از این هرم «جوسر» در مصر با ۴۷۰۰ سال قدمت به عنوان کهن‌ترین هرم جهان شناخته می‌شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کار با ساندویچ‌ساز یه سری قلق داره که خوبه بدونین
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎦 خودرو‌های آلاینده، از سوخت بی کیفیت تا ضعف در معاینه فنی
مدیرعامل شرکت ملی نفت: صادرات نفت خام از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم به بیش از دو برابر رسیده و در این مدت تولید نفت خام نیز حدود ۶۰ درصد افزایش پیدا کرده است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✔️فرزاد جمشیدی: برنامه «به افق فلسطین» لج شبکه‌های معاند را در آورده 🔹برنامه به افق فلسطین، لج بسیاری از شبکه‌های معاند و فارسی‌زبان آن ور آبی را در آورده، اینکه این برنامه صرفا در استودیو اجرا نمی‌شود و ما هم خبرنگاران متعددی را به منطقه تحت درگیری می‌فرستیم و گزارش‌های زنده از آنجا پخش می‌کنیم. 🇵🇸
شهیدی که لباس رزم خود را حتی شب عروسی‌اش در نیاورد 🔹خواهر شهید مسعود آخوندی می‌گوید: " مسعود قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در تظاهرات دانشجویی علیه رژیم پهلوی فعالیت گسترده‌ای داشت، یک‌بار نیز در همین تظاهرات دستگیر شد و به زندان ساری افتاد و سه ماه را در زندان سپری کرد و به مدت دو سال از تحصیل در دانشگاه محروم شد. پس از آزادی از زندان فعالیت‌های خویش را هوشمندانه‌تر ادامه داد". 🔹مسعود آخوندی در سال ۱۳۶۰ با دختری مؤمن و متعهد به اصول اخلاقی از آشنایان، ازدواج کرد و خطبه عقد ایشان را مرحوم آیت‌الله مشکینی جاری کرد. در نیمه شعبان جشن ازدواج خود را به سادگی برگزار کرد، دو جعبه شیرینی خرید و بر سر مزار برادر شهیدش برد و خیرات کرد. 🔹شهید آخوندی شب ازدواجش لباس فرم سپاه را از تن در نیاورد. پدرش دائم می‌گفت: «مسعود لباس سیاه را امشب به خاطر عروسیت از تن خارج کن و لباس دامادیت را بپوش.» حتی خانواده همسرش نیز بارها متذکر شدند ولی او در پاسخ آنان می‌گفت: «این لباس برای من بسیار مقدس است.» در آن ایام، گروه‌های مخالف نظام بسیار بودند و بارها از راه‌های مختلف مانند دادن نامه او را تهدید به ترور کرده بودند.
♦️ 🔹رئیس سازمان هواپیمایی کشوری:قیمت بلیت هواپیما به قیمت سوخت بستگی دارد و در صورت تغییر در این نرخ، قیمت بلیت هواپیما هم افزایش خواهد یافت./صداوسیما 🔹پوما اعلام کرد که با فدراسیون فوتبال رژیم صهیونیستی قطع همکاری کرده و دیگر لباس این تیم را تولید نخواهد کرد. 🔹ارتش اسرائیل: در تلاشیم مطابق قوانین بین‌المللی عمل کنیم.
♦️دربی با VAR برگزار می‌شود‌ 🔹فدراسیون فوتبال موفق شد مجوز برگزاری دیدار حساس پرسپوليس و استقلال را با استفاده از VAR دریافت کند. 🔹در شرایطی که گمانه‌زنی زیادی برای برگزاری دیدار روز پنج‌شنبه پرسپوليس و استقلال با استفاده از VAR شکل گرفته بود، در نهایت فدراسیون فوتبال ایران موفق شد مجوزهای لازم را از فیفا دریافت کند. 🔹به این ترتیب قرار است برای اولین بار یک مسابقه باشگاهی فوتبال ایران با VAR برگزار شود؛ تجهیزات تکنولوژی ویدئویی برای استفاده دربی مسابقه پرسپولیس و استقلال به ایران می‌آید و به زودی در ورزشگاه آزادی نصب خواهد شد./جام نیوز
ایران حمله تروریستی در پاکستان را محکوم کرد 🔹سخنگوی وزارت امور خارجه حمله تروریستی امروز به یک پایگاه ارتش پاکستان در شهر «دیره اسماعیل خان» واقع در ایالت خیبرپختونخواه را که به کشته شدن جمعی از نیروهای ارتش این کشور منجر شد، به شدت محکوم کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴منصوری: با همه خاطیان پرونده فساد چای دبش برخورد شده است