eitaa logo
خبرگزاریMRC
18.4هزار دنبال‌کننده
13.7هزار عکس
8هزار ویدیو
31 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️کاخ اردشیر بابکان/فیروزآباد فارس
❌❌دوست و آشنا میپرسن این لباس ها ی زیبا رو از کجا میخری❓🤫منم این کانال رو معرفی میکنم.🥰 حجاب ومانتوهای پوشیده انواع ست عروس👰👰 و مجلسی؛👗وسایر ملزومات حجاب🧕 https://eitaa.com/joinchat/4108583422Cb423d4baef کانال حجاب یاس۱۴💕 ❌بانوجان لباس پوشیده و زیبا حق مسلم شماست😌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلام صبح بخیر ایرانم 🌱 ☘دشت شقایق جاده قوچان به درگز
🔴 از هوای خنک این روزها لذت ببرید ! برای این روزها با وقوع کاهش دما در بسیاری از نقاط شاهد هوایی خنک هستیم و از شدت گرمایی که چند روز پیش داشتیم کاسته شده است . این شرایط در این نواحی طی روزهای آینده نیز ادامه دار بوده و شاهد هوایی خنک در تقریباً تمام نقاط کشور به جز نوار جنوبی خواهیم بود. همچنین از فردا شاهد آغاز بارش های رگباری در دامنه‌های زاگرس خواهیم بود که ترکیب آن با این هوا ، شرایط بهاری را در بسیاری از نقاط رقم خواهد زد.
♦️افزایش قیمت مصوب شکر/ تغییر ارز واردات حبوبات به تالار دوم 🔹حسین فرهادی، سخنگوی اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران گفت: قیمت مصوب شکری که با ارز تالار اول با نرخ ۲۸۵۰۰ تومانی وارد می‌شد و به دست مصرف‌کننده می‌رسید، هر کیلو ۲۸۵۰۰ تومان بود و حالا که شکر با ارز تالار دوم وارد و ارزش افزوده آن نیز افزایش یافته، قیمت مصوب شکر به ۴۲۵۰۰ در هر کیلو تغییر کرد. وی در ادامه درباره تغییرات تخصیص ارز به واردات حبوبات در سال جاری گفت و توضیح داد: ارز مختص به واردات حبوبات هم از تالار اول (۲۸۵۰۰ تومان) به تالار دوم (۴۲۲۰۰ تومان) تغییر کرده اما هنوز بخش‌نامه آن اعلام نشده است./ایلنا
♦️فهرست رکوردداران ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری/ احمدی نژاد رکورددار شد؛ قالیباف و زاکانی به محسن رضایی رسیدند! 🔹ماراتن ثبت نام در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در حالی ساعتی پیش به پایان رسید که چهره‌ها برای رسیدن به صندلی رئیس‌جمهور صف کشیدند. در این گزارش به فهرستی از افراد پرداخته می‌شود که در بازه ۲۰ سال گذشته، بیشترین تلاش را برای رسیدن به کرسی ریاست‌جمهوری کردند؛ فهرستی که از میان آن، برخی کامیاب شدند و برخی رکورددارِ شکستند. 🔹اگر چه محمود احمدی نژاد تا امروز ۵ بار برای نشستن بر صندلی ریاست قوه مجریه بخت آزمایی کرد و رکورددار ثبت‌نام است اما او را نمی‌توان رکورددار شکست در انتخابات نامید! در این زمینه محسن رضایی، محمدباقر قالیباف و علیرضا زاکانی در صدر لیست قرار می‌گیرند. 🔹بررسی‌ها حکایت از آن دارد که اگرچه تا سال گذشته محسن رضایی نامدار ثبت‌نام در انتخابات و شکست بود، حالا محمدباقر قالیباف و علیرضا زاکانی نیز به رکورد او رسیده‌اند| اقتصادنیوز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تصمیم نمایندگان مجلس برای لغو معافیت‌های مالیاتی عامل ریزش بورس در دو ماه گذشته بود 🔹داود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه: برخی پیشنهادات نمایندگان مجلس در بودجه پختگی لازم را نداشت. 🔹نمی‌توان با یک تصمیم یکباره معافیت‌های مالیاتی شرکت‌ها را لغو کرد. 🔹پیش بینی پذیری اقتصادی با این تصمیمات از بین می‌رود.
عجایبی که فقط در دیوار می‌توانید پیدا کنید! 🔹سنگ قدیمی: 100 میلیون تومان
🔺تغییر ساعت کار ادارات از فردا به ۶ صبح تا ۱۳ 🔹براساس مصوبه هیأت دولت، با گرم شدن هوا و افزایش مصرف انرژی، این طرح برای صرفه‌جویی در مصرف برق اجرا می‌شود. 🔹طبق این مصوبه دمای محیط در ادارات روی دمای آسایش یعنی ۲۴ درجه تنظیم می‌شود. 🔹ادارات باید در ساعات کاری مصارف خود را ۳۰ درصد و پس از پایان ساعات کاری ۶۰ درصد کاهش دهند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مرتضی زمانیان، عضو هیات علمی دانشگاه امیرکبیر: دوگانه قیمتی و صرفه جویی برای حل مشکل ناترازی انرژی اشتباه است. از مردم مالیات می‌گیریم که بنزین و گازوئیل ارزان به آن‌ها بدهیم
خرج ۱ میلیارد دلار برای آیفون یا خودرو؟ 🔹درحالی شاهد بیش‌اظهاری و هدر رفتن حدود یک میلیارد دلار منابع ارزی کشور به واسطه واردات آیفون‌های رفرش و ریپک شده هستیم که وزرات صمت میتوانست منابع ارز حاصل از صادرات را برای واردات خودرو تخصیص دهد. 🔹واردات آیفون‌های ۱۳ و مدل‌های قدیمی‌تری است که به واسطه عدم تولید عملاً تعداد بسیار کمی از آنها به صورت استفاده نشده در بازار وجود دارد و به عنوان کالای نو در گمرک اظهار می‌شوند که نوعی بیش‌اظهاری در رویه واردات است. 🔹این سوال مطرح است که آیا نمی‌توان ارزی که هم‌اکنون برای واردات مدل‌های قدیمی اَپل تخصیص داده می‌شود را برای مصارف دیگری مانند واردات خودرو اختصاص داد.
🔺قیمت جدید مرغ اعلام شد 🔹مهدی یوسف خانی، رئیس اتحادیه پرنده و ماهی، از ثبات قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: 🔹قیمت کنونی هرکیلو مرغ زنده ۵۵ هزارتومان و خرده فروشی حداکثر ۵۵ هزارتومان است.
🔻افت محسوس تولید خودرو در سال جدید 🔹براساس گزارش ارائه شده به سامانه کدال بورس توسط سه خودروساز بزرگ کشور، آنها در دوماه ابتدایی امسال بالغ بر ۱۱۹‌هزار دستگاه به تولید رسانده‌اند. با توجه به تولید بالغ بر ۱۴۲‌هزار و ۵۰۰دستگاهی ایران‌خودرو، سایپا و پارس‌خودرو در دوماه سال گذشته، آنها حدودا با افت ۱۷درصدی تیراژ تولید مواجه شده‌اند. 🔹بررسی آمار نشان می‌دهد که هر سه خودروساز با افت تولید در دوماه نخست امسال مواجه شده‌اند طبق برنامه‌ریزی وزارت صمت، خودروسازان باید امسال حدود یک‌میلیون و ۵۵۰‌هزار دستگاه محصول به تولید برسانند که اگر فرض کنیم سهم سه شرکت اصلی یک‌میلیون و ۳۰۰‌هزار دستگاه باشد، آنها به‌طور متوسط ماهانه به تولید حدودا ۱۱۰‌هزار دستگاه نیاز دارند. این در حالی است که با توجه به آمار دوماهه، خودروسازان به طور میانگین حدود ۶۰‌هزار دستگاه در ماه تولید داشته‌اند. بنابراین ، غول‌های جاده مخصوص باید در ۱۰ماه باقی‌مانده از سال به طور متوسط ماهی ۱۱۸‌هزار دستگاه محصول را به تولید برسانند.
🔺اگر قرار است همسان‌سازی اجرا شود باید برای همه بازنشستگان کشور بدون استثنا انجام شود 🔵👈به گزارش کانال شبکه خبری بازنشستگان حمد مروتی (بازنشسته کارگری): 🔸اظهارات چند روز گذشته رئیس سازمان برنامه و بودجه آب پاکی را روی دست بازنشستگان تامین اجتماعی ریخت. 🔸آیا قرار است متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بازهم ماه‌ها به تعویق بیفتد؟ آیا قرار است منتظر بمانیم تا پایان سال که دولت بخشی از بدهی خود به تامین اجتماعی را بپردازد؟ 🔸اگر قرار است همسان‌سازی اجرا شود باید برای همه بازنشستگان کشور بدون استثنا انجام شود. 🔸حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی عموماً زیر خط فقر است و این بازنشستگان بیش از سایر گروه‌ها به ترمیم حقوق و اجرای همسان‌سازی نیاز دارند. انتظار داریم سازمان تامین اجتماعی در این زمینه پاسخگو باشد و اعلام کند که چه زمانی و براساس چه فرمولی قرار است متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کارگری کشور اجرایی شود./ایلنا
♦️ابلاغیه مخبر در خصوص ثبت معاملات اموال غیرمنقول چه تاثیراتی دارد؟ 🔹قانون الزام ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول از سوی سرپرست ریاست جمهوری ابلاغ شد. 🔹اموال غیر منقول یعنی اموالی که قابل جا به جایی مکانی و نقل مکانی نباشد مثل خانه ، زمین ، معدن و …. 🔹اموال منقول یعنی اموالی که قابل جا به جایی مکانی و انتقال مکانی باشند مثل ماشین ، فرش ، دوچرخه و … 🔹اموالی که از قبل قولنامه‌ای معامله شدن ثبت سامانه میشه و اینجوری کلاهبرداری کم میشه، وضعیت درهم ریخته اسناد درست میشه، دزدی ، رانت ، فساد خیلی کم میشه و مالیات های ملک قابل اجرا میشه 🔹باید بدونیم ۴۸ درصد پرونده‌های دادگاه‌ها واسه معاملات قولنامه ای هست!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ وقتی محسن سازگارا کارشناس ضدانقلاب اینترنشنال هم به شخصیت برجسته و تاثیرگذار امام‌خمینی اعتراف می‌کند! 🔹‌محسن سازگارا، کارشناس ضدانقلاب: رهبران بزرگ اتحادهای بزرگ درست می‌کنند؛ او فاتح تهران شد، تاریخ از او به عنوان کسی که یک سلسله حکومتی را برچیده یاد خواهد کرد. 🔹‌مهدی خزعلی، تحلیلگر سیاسی: امام خمینی یک شخصیت کاریزماتیکی بود که بزرگترین استقبال و بزرگترین بدرقه از او شد.
♦️تحلیل مجید تفرشی، فعال رسانه‌ای از تکثر و تعدد چهره‌های سیاسی برای ثبت‌نام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️برنامه کودک هایی که زمان ما پخش میشد ماتریکس رو زیر سوال برده بود
📸 تصویر هوایی امروز از صف تراکتورها برای تحویل گندم به سیلو در دره‌شهر استان ایلام 🔹مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام از خریداری بیش از ۲۶۸ هزار تُن گندم از کشاورزان استان ایلام تا شامگاه ۱۳ خرداد خبر داد.
💠ساعت کاری جدید بانک‌ها اعلام شد 🔹شورای هماهنگی بانک‌ها: ساعت کاری واحدهای صف و ستاد بانک‌ها به استناد تصویب‌نامه هیأت وزیران از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۶ تا اطلاع‌ثانوی از ساعت ۶ الی ۱۳ می‌باشد.
ساعت کاری جدید بانک‌ها اعلام شد 🔹شورای هماهنگی بانک‌ها: ساعت کاری واحدهای صف و ستاد بانک‌ها به استناد تصویب‌نامه هیأت وزیران از روز چهارشنبه مورخ 1403/03/16 تا اطلاع‌ثانوی از ساعت 6 الی 13 می‌باشد.
💠 شارژ حکمت کارت خرداد ماه ۱۴۰۳ 🔹اعتبار خرید حکمت کارت نیروهای مسلح شارژ گردید. 🔴شاغلین👇🏽 🔹مجرد : ۴۰۰ تومان 🔹متاهل بدون فرزند: ۸۰۰/۰۰۰ تومان 🔹متاهل با یک فرزند: ۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان 🔹متاهل با دو فرزند: ۱/۶۰۰/۰۰۰ تومان 🔹متاهل با سه فرزند: ۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان 🔹متاهل با چهار فرزند: ۲/۴۰۰/۰۰۰ تومان 🔹متاهل باپنج فرزندوبالاتر: ۲/۸۰۰/۰۰۰ تومان 🔻حکمت کارت بازنشستگان نیز ۱۰ خرداد شارژ گردید.