eitaa logo
خبرگزاریMRC
18.1هزار دنبال‌کننده
14.2هزار عکس
8.4هزار ویدیو
30 فایل
ادمین تبلیغات: @mr_mjr313 🔹با ذکر نام کانال «خبرگزاریMRC» کپی کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️ 🔹مهدی لیموچی به سپاهان پیوست 🔹وزیر کشور: اتباع خارجی برای ورود به عراق باید روادید داشته باشند. 🔹سرمربی اینتر: بازی‌های طارمی در لیگ قهرمانان ما را تحت‌تاثیر قرار داد و مدت زیادی بود که به دنبال جذبش بودیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️آتش سوزی در ارتفاعات دهستان چله شهرستان گیلانغرب فرماندار شهرستان گیلانغرب: 🔹بر اثر این آتش‌سوزی اکنون بیش از ۱۰ هکتار از جنگل‌ها و مراتع این شهرستان طعمه حریق شده و عملیات مهار با حضور عوامل ستاد بحران، مردم و دوستداران طبیعت ادامه دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با حال خوب ببینید... 🔹دیشب خواب می‌دیدم دلم رو بردی 🔹سه چهار تا دندون در آوردی
42.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️ نشر حداکثـــــــری لطفا 🔹پیام تصویری حضرت آیت الله (حفظه الله) خطاب به همه مومنین و مومنات و عزیزان منبری و مادحین و هیئتی ها ، در خصوص اسیر مدافع حرم و وطن ( ) و فراخوان و درخواست ایشان برای دعا و روشنگری و رساندن صدای مظلومیت او در هیئات و مراسم ها ، به خصوص در روز تاسوعا و عاشورای حسینی . 🔹لطفا در نشر این مطلب برای بزرگ تر شدن دایره ی دعا ، ما را همراهی کنید .
♦️رئیس‌جمهور منتخب و رئیس قوه قضاییه در کنار رهبر انقلاب در اولین شب عزاداری ایام محرمِ حسینیه امام خمینی(ره)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️روایت رهبر انقلاب از ماجرای شهادت حضرت علی اصغر(ع)
روش بارداری جدید💛 آنزیم تراپی 💛 دیگه نیاز نیست ivf و iui با هزینه ی بالا انجام بدین با روش آنزیم تراپی نتیجه گیری رو به صورت ریشه ای داشته باشید 🙍‍♂️🙍‍♀️ اسپرم ضعیف ✔️ تنبلی تخمدان ✔️ آزواسپرمی ✔️ ذخیره تخمدان ✔ واریکوسل ✔️ یائسگی زودرس✔️ هیدروسل ✔️کیست تخمدان ✔️ برای این که این معجزرو داخل زندگیت داشته باشی زود پیام بده و وقت مشاوره رایگان رزرو کن😊👇 https://eitaa.com/joinchat/1061356339C42966f00b6 💛مراجعه و رزرو تایم از طریق سایت✅👇 https://survey.porsline.ir/s/DV3al6Jt
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام باقر (ع):اگر مردم می‌دانستند که چه فضیلتى در زیارت مرقد امام حسین (ع) است از شوق زیارت می‌مردند. امروز شنبه ۲۳ تیر ماه ۷ محرم ۱۴۴۶ ۱۳ ژولای  ۲۰۲۴
♦️مرحله جدید دهک‌بندی خانوارها از شهریور رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان: 🔹یارانه‌بگیران فعلی براساس آخرین به‌روزرسانی دهک‌ها، یارانه خود را دریافت می‌کنند. 🔹افرادی که پیش از شهریور نسبت به دهک‌بندی‌ها اعتراض کرده‌اند، بعد از بررسی مرکز مطالعات، دهک‌بندی آنها در مرحله جدید به روزرسانی تغییر می‌کند.
♦️باور نمی‌کنید؟ ابتلا به دیابت در اثر مصرف زیاد نمک! 🔹تحقیقات نشان می‌دهد فقط کربوهیدرات‌ها و قندها نیستند که می‌توانند بر ایجاد بیماری دیابت نوع ۲ تأثیر بگذارند؛ بلکه زیاده‌روی در مصرف نمک هم سبب ابتلا به دیابت نوع ۲ می‌شود. 🔹کارشناسان توصیه می‌کنند مصرف سدیم را کنترل کنید و در صورت امکان استفاده از این ماده را در رژیم غذایی خود به حداقل برسانید؛ زیرا مطالعات اخیر مصرف زیاد سدیم (نمک) را با احتمال بیشتر ابتلا به دیابت نوع ۲ در طی ۱۲ سال اخیر مرتبط می‌داند. 🔹افزایش شیوع جهانی دیابت نوع ۲ یک نگرانی جدی و یکی از علل اصلی مرگ و میر است. هر سال بیش از ۱ میلیون نفر به علت دیابت، جان خود را از دست می‌دهند./خبرآنلاین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️وقتی خشک ترین بیابان روی کره زمین گل می دهد 🔹این اتفاق هر ۵-۷ سال یک بار این رخ می دهد. صحرای آتاکاما در شمال شیلی یکی از خشک ترین مکان های روی زمین است، اما بارش شدید باران در روز قبل موجب شکوفا شدن این صحرا با گل های سفید و بنفش شده است.
♦️ 🔹با دستور دیوان عالی کشور برای تکمیل تحقیقات،پرونده قتل مهرجویی و همسرش به دادسرا برگشت. 🔹نماینده مجلس: ۶.۵ میلیون ایرانی خانه ندارند 🔹معاون تجهیز مدارس تهران: یک سوم مدارس استان تهران فرسوده هستند. 🔹وزارت امور خارجه: آمریکا و ۲ کشور اروپایی اجازه طرح شکایت را درباره جنایت‌های شیمیایی علیه شهروندان ایرانی نداده‌اند. ♦️سرقت اطلاعات بیش از صد میلیون آمریکایی با هک گستردهٔ یک شرکت مخابراتی
♦️محرومیت انصاری‌فرد در یونان 🔹کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یونان بازیکنان تیم آریس سالونیکی را به دلیل امتناع از پذیرش مدال پس از پایان بازی فینال جام حذفی این کشور برابر پاناتینایکوس دو بازی محروم کرد. 🔹کریم انصاری‌فرد از جمله بازیکنان آریس در فینال جام حذفی یونان بود که در فصل جدید فوتبال باشگاهی این کشور حق همراهی تیمش را در دو بازی ابتدایی نخواهد داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️حضور انبوه ایرانیان در پایانه مرزی مهران برای شرکت در مراسم عزاداری اباعبدالله در کربلای معلی
🧔🏻سلامت پروین (گیاهی)☘️ 🔴 بهبود قطعی و بدون بازگشت یبوست به روش گیاهی و موثر را به شما هدیه می دهد. 🔶مورد تایید حکیم خیراندیش🔶 🚧برای بهبود ریشه ای یبوست به کانال زیر مراجعه کنید. 🚧 https://eitaa.com/joinchat/2270036805Cc9c40d288f ☝🏻مجوز رسمی داخل کانال مشاهده کنید. [سنجاق شد‌] 📌 💯(با رضایت 5 هزار درمانجو)
🚨فوری /معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران اعلام کرد: 🔹افرادی که بدون تنظیم سند رسمی اقدام به پیش‌فروش ساختمان یا بدون اخذ مجوز، اقدام به درج یا انتشار آگهی نمایند، به حبس یا پرداخت جزای نقدی سنگین محکوم می‌شوند. این اقدام قاطعانه به منظور حمایت از حقوق خریداران و جلوگیری از وقوع جرایم مرتبط، توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران انجام می‌پذیرد. 🔹همچنین خبرها حاکی از آن است که ۴ برادر سازنده معروف در شمال تهران بدون تنظیم سند رسمى اقدام به پیش‌فروش غیرقانونی دهها واحد کرده‌اند. در حال حاضر این افراد تحت پیگرد قضایی قرار گرفته‌اند و برخورد قانونی در انتظار آنان و حاميانشان است.
♦️مرگ بازیکن ملوان به دلیل غرق شدن 🔹امیر باذکاوت بازیکن جوان ملوان بندرانزلی ساعاتی پیش در دریا غرق شد و فوتبال انزلی را با شوک بزرگی مواجه کرد.
♦️رونمایی رسمی باشگاه اینتر از مهدی طارمی 🔹باشگاه اینتر امروز به‌طور رسمی اعلام کرد که با قراردادی دو ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم، مهدی طارمی را به‌عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفته است. 🔹قرار است امروز اولین تمرین نزاتروزی در پیش‌فصل زیرنظر سیمونه اینزاگی جهت آماده‌سازی برای فصل ۲۵-۲۰۲۴ آغاز شود.
♦️ساعات کاری ادارات استان زنجان در یوم العباس و یوم الزینب کاهش می‌یابد معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار: 🔹در راستای بهره مندی کارکنان دستگاه های اجرایی از فیوضات دسته عزاداری حسینیه اعظم و زینبیه اعظم زنجان، پایان ساعات کاری ادارات در این روزها تغییر می کند. 🔹با عنایت به برگزاری دسته های عزاداری حسینیه اعظم و زینبیه اعظم زنجان مصادف با یوم العباس و یوم الزینب در روزهای هشتم و یازدهم محرم، در راستای بهره مندی کارکنان محترم دستگاه های اجرایی استان از فیوضات این مراسم، پایان ساعت کاری کلیه ادارات دولتی و بانک ها در سطح استان در روزهای یکشنبه ۲۴ تیر و چهارشنبه ۲۷ تیر ساعت ۱۱ خواهد بود.
♦️انهدام باند کلاهبرداری ارز دیجیتال در قم ‌دادستان عمومی و انقلاب قم: 🔹در پی شکایت ۱۸ نفر از مالباختگان ارز دیجیتال که ۵۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کرده بودند، ۳ نفر از عاملین، تحت عنوان کلاهبرداری و اخلال در نظام اقتصادی کشور دستگیر شدند. 🔹این باند با تبلیغات گسترده بازاریابی شبکه‌ای و وعده‌های دروغین و واهی سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال پی کوین و ادعای پرداخت سود‌های تضمینی ماهیانه از هر یک از شکات مبالغ چند صد میلیون تومان دریافت و کلاهبرداری کرده‌اند.
♦️آخرین وضعیت از رسیدگی به پرونده‌ی فساد فوتبال بررسی‌ها از اخرین وضعیت پرونده فساد در‌ فوتبال نشان می‌دهد: 🔹خدادافشاریان پس از انجام تحقیقات و بازجویی‌های فنی با قرار وثیقه از زندان آزاد شد و پرونده وی و سایر متهمان همچنان در حال رسیدگی است. 🔹نامبرده با دستور قضایی ممنوع‌الخروج است. 🔹همچنین در این پرونده عادل فردوسی پور،رضاجاودانی و هیوایوسفی به عنوان مطلع به دستگاه قضایی دعوت شده‌اند./فراروز