هدایت شده از امیرحسین ثابتی
4_5897805286495753117.mp3
49.33M
درباره حل معضل مسکن راهکارهای متفاوتی وجود دارد اما به نظر میرسد "عرضه زمین" ممکن ترین گزینه فعلی برای کاهش قیمت مسکن باشد.
صوت کامل برنامه جهان آرا با ارائه همین موضوع توسط آقای سید حسن موسوی فر
شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲
عضو کانال شوید 🔻
https://eitaa.com/joinchat/1844903939C0e8d01846b
محیالدین🌼سلطانیفر
درباره حل معضل مسکن راهکارهای متفاوتی وجود دارد اما به نظر میرسد "عرضه زمین" ممکن ترین گزینه فعلی بر
این خیلی مفید و مهم بود. لذا برنامه کاملش رو گوش کنیم خوبه
لازم میدونم فعلاً علی الحساب مراتب فحش و ناسزا و دری وری خودم رو نسبت به وضعیت پیامرسان های داخلی و علی الخصوص ایتا و همچنین تفکرات آقایان مسئولین در این زمینه ابراز کنم. حالا تا یه وقت حوصله کنم بیشتر توضیح بدم... 😡
29.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✔️فتنه جدید در اردیبهشت ۱۴۰۲
🎥متدینان وارد بازی فتنه دشمن نشوند...!
چه عجب یک نفر حرف مارو فهمید!
این کلیپرو اینقدر نشر دهید تا بعضی از محجبه های دلسوز و دغدغه مند بیدار بشن!
فتنه جدید دوقطبی شدید و درگیری داخلی است.
منافقین در تلاش اند ایران را سوریه کنند!
محیالدین🌼سلطانیفر
✔️فتنه جدید در اردیبهشت ۱۴۰۲ 🎥متدینان وارد بازی فتنه دشمن نشوند...! چه عجب یک نفر حرف مارو فهمید!
این تحلیل (که البته مال چند ماه پیش هست) تحلیل غلطیه. اتفاقا دقیقا همین حرف ها دو قطبی درست میکنه. وقتی یک اقلیت به شدت اقلیت رو یک قطب حساب کنی در مقابل اکثریت قاطع و مرعوب بشی و دچار ضعف و انفعال بشی و در نهی از منکر سستی کنی، اون اقلیت ضعیف کم کم قدرت پیدا میکنه و کاه کوه میشه. با اینکه هیچی نبود ولی واقعا یه چیزی میشه. یعنی اشرار قدرت پیدا می کنند. تا حالا هم همین فرایند طی شده. وقتی تو جبهه حزب اللهی ها اختلاف ایجاد بشه و در نهی از منکر کارشکنی بشه، منکر قوی میشه و مسلط میشه و یک قطب رو در مقابل حق تشکیل میده. دو قطبی اینجوری درست میشه. با نهی از منکر نکردن اتحاد جامعه از بین میره. اتهام امام علی(ع) و حسنین(ع) هم دقیقا همین بود که چرا وحدت جامعه رو از بین می برید و دو قطبی درست میکنید. با همین حرف جبهه حزب اللهی ها رو دچار اختلاف کردند و بنی امیه یک بازی باخته را تبدیل کردند به یک بازی برده و مسلط شدند در حالی که هیچی نبودند.
ما بر خلاف ایشون برای حفظ وحدت و عدم اختلاف بین خودی ها، هرگز احمق اطلاق نمی کنیم به امثال ایشون علیرغم اختلاف نظری که داریم. ما با خودی ها از این ادبیات رادیکال و نزاع درست کن استفاده نمی کنیم. ما هرگز جوری صحبت نمیکنیم که در نهی از منکر کارشکنی و اخلال بشه. این حرفها اجتهاد در مقابل نص پیامبر(ص) است که فرمودند اگر نهی از منکر نکنید اشرار بر شما مسلط می شوند.
من کثر کلامه، کثر خطأه...
هدایت شده از تشکل «حوزه مردم»
جایگزینی نان موجود با نان کامل.pdf
3.21M
ضرورت اتخاذ تدابیر فوری به منظور جایگزینی نان موجود با نان کامل
▫️گزارش راهبردی مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی
#نان_کامل
#نان_سبوسدار
#سلامت
#طب_اسلامی
#طب_اسلامی_ایرانی
#نظام_سلامت_اسلام
📣تشکل حوزوی سُعداء قم
🆔 https://eitaa.com/joinchat/603652132Ce46bba8e6a
محیالدین🌼سلطانیفر
ضرورت اتخاذ تدابیر فوری به منظور جایگزینی نان موجود با نان کامل ▫️گزارش راهبردی مرکز پژوهشهای مجلس
نظام دولت داری ناکارآمد و کاپیتالیستی همه چیزش همینطوره. اول آدم فکر میکنه چه علم و حکمتی پشت قضیه هست که مثلاً فلان مسأله روند و روالش تو کشور اینجوریه. هی حمل بر احسن میکنیم و هیچی نمی گیم. بعد می بینی نه بابا همش سر سودجویی و منافع اقتصادی هست. فقط همین. به همین سادگی و به همین پلشتی. علت اصلی اینکه سبوس آرد رو حذف میکنن و این همه دیابت و چربی خون و فشارخون و سکته درست کرده تو جامعه و این همه عمرها کوتاه شده و این همه سال طب سنتی ها و اسلامی ها و شاید حتی طب مدرن ها دارن گلوهاشون رو پاره میکنن که آقا یکی از عوامل اصلی این بیماری ها آرد بی سبوس هست و فلان، صرفاً همینه که قیمت سبوس ۴-۵ برابر خود اون گندم یا آردش هست. این عامل اصلی است. سال ها برای خود من سؤال بود. حالا بفرمایید این گزارش رسمی مرکز پژوهشهای مجلس.
هدایت شده از مهدیاران
🔻عربدهی نفسانیت در خیابان
۱. در تهران، روزانه صحنههای شرمآوری از «کشف حجاب» و «کشف بدن» و مناسبات دیگر را میبینیم که گزندگی و تلخیشان، وصفشدنی نیست. هرچه گذشته و باز هم بگذرد، هرگز «تجاهر به معصیت» - و نهفقط معصیت - در کام ما، عادی نخواهد شد. ما با فسق اجتماعی، خو نمیگیریم. ما رنج میبریم و میگدازیم.
۲. «فریاد»، جرم است و «تذکر»، محکوم. فقط آهی سرد از عمق سینهمان برمیآوریم و درد را نجوا میکنیم. جرعهجرعه، جام زهر مینوشیم و دم بر نمیآوریم. حتی از «سخن»، فاجعه میسازند و آتش فتنه میافروزند.
۳. در حیرت هستیم از این همه بیحیایی و بیشرمی برخی از دختران و زنان. و از بیغیرتی مردانشان که ناموسشان را به نمایش نهادهاند. خیابان، بازار «حراج عفت» شده است و تساهل، سکهی رایج. حرام و حریم و حرمت و حیا را یکجا بلعیدهاند و مستانه، ابلیس را در آغوش خویش فشردهاند. به چشمها، بدن میفروشند و لذت میخرند.
۴. عربدهی نفسانیت در خیابان، فرشتگان را رانده و شیاطین را فراخوانده. جنود جهل، جسارت خودنمایی یافته و شریعت را به بازی گرفتهاند. اقلیت نفسانی و اکثریت نظارهگر، ابر سیاه ظلمت را بر آسمان شهر گستردهاند. دملهای چرکین ترکیدهاند و به جان جامعه، عفونت پاشیدهاند.
۵. این اندازه اصرار بر بدننمایی و عریانی به چه سبب است؟! چه لذتی از ابتلای چشمها و وسوسهی دلها میبرند؟! علاج کدام عقدهی نهفته را در برهنگی یافتهاند؟! رسم در برابر خدا ایستادن و چنگ به صورت شریعت افکندن را از که آموختهاند؟! چرا در خیابان، نیمجامهی شهرت میپوشند و بذر شهوت میپاشند؟! اسیر کدام جهل هستند که با تجلی هیچ حقیقتی، برطرف نمیشود؟! کدام موعظه میتواند اینان را از زنجیر میلشان رها سازد؟! چرا «زندگی»شان در بدن خلاصه شده و «آزادی»شان در بدننمایی؟! چرا از «زن»، عروسک خیابانی ساختهاند؟!
مهدی جمشیدی
https://eitaa.com/r_p_mahdyaran