eitaa logo
مهدیه
746 دنبال‌کننده
3هزار عکس
1.3هزار ویدیو
20 فایل
همه عمر برندارم سر از این خمار مستی که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی @khadememahdeea : ارتباط با ما
مشاهده در ایتا
دانلود
 نهج البلاغه با ترجمه فارسی روان قسمت ۷۶ خطبه ۶۰   و من خطبة له (ع) (۶۰) لمّا قتل الخوارج فقيل له: يا أميرالمؤمنين، هلك القوم بأجمعهم! كَلَّا وَ اللَّهِ؛ إِنَّهُمْ نُطَفٌ فِي أَصْلَابِ الرّجَالِ، وَ قَرَارَاتِ النّسَاءِ، كُلَّمَا نَجَمَ مِنْهُمْ قَرْنٌ قُطِعَ، حَتَّى يَكُونَ آخِرُهُمْ لُصُوصاً سَلَّابِينَ. خطبه ۶۰ هنگامى كه خوارج نهروان كشته شدند، به امام گفته شد: خوارج همه هلاك گرديدند، فرمود: نه به خدا سوگند، آنها نطفه هايى در پشت مردان و رحم مادران خواهند بود كه... هر زمان شاخى از آنها سر برآورد و آشكار شود قطع مى گردد، تا اين كه آخرشان دزدها و راهزنان خواهند شد! 🌸🌸🌸🌸🌸 به مهدیه بپیوندیم👇 https://eitaa.com/Mahdeea
❤️❤️ ❤️ سلام آقا جان: عکسِ رویِ تو چو در آینهٔ جام افتاد عارف از خندهٔ مِی در طمعِ خام افتاد حُسن رویِ تو به یک جلوه که در آینه کرد این همه نقش در آیینهٔ اوهام افتاد این همه عکسِ می و نقشِ نگارین که نمود یک فروغِ رخِ ساقیست که در جام افتاد غیرتِ عشق، زبانِ همه خاصان بِبُرید کز کجا سِرِّ غمش در دهنِ عام افتاد من ز مسجد به خرابات نه خود افتادم اینم از عهدِ ازل حاصلِ فرجام افتاد چه کند کز پی دوران نرود چون پرگار؟ هر که در دایرهٔ گردشِ ایام افتاد در خَمِ زلفِ تو آویخت دل از چاهِ زَنَخ آه، کز چاه برون آمد و در دام افتاد آن شد ای خواجه که در صومعه بازم بینی کار ما با رخِ ساقیّ و لبِ جام افتاد زیرِ شمشیرِ غمش رقص‌کُنان باید رفت کـ‌آن که شد کشتهٔ او نیک سرانجام افتاد هر دَمَش با منِ دلسوخته لطفی دگر است این گدا بین که چه شایستهٔ اِنعام افتاد صوفیان جمله حریفند و نظرباز ولی زین میان حافظِ دلسوخته بدنام افتاد ❤️❤️❤️❤️❤️ مهدیهhttps://eitaa.com/Mahdeea
صحیفه مبارکه سجادیه قسمت ۲۰۲ ادامه دعای ۴۲ (۴۲) وَ کَانَ مِنْ دُعَائِهِ عَلَیْهِ السّلَامُ عِنْدَ خَتْمِ الْقُرْآنِ: اللّهُمّ فَإِذْ أَفَدْتَنَا الْمَعُونَةَ عَلَی تِلَاوَتِهِ، وَ سَهّلْتَ جَوَاسِیَ أَلْسِنَتِنَا بِحُسْنِ عِبَارَتِهِ، فَاجْعَلْنَا مِمّنْ یَرْعَاهُ حَقّ رِعَایَتِهِ، وَ یَدِینُ لَکَ بِاعْتِقَادِ التّسْلِیمِ لِمُحْکَمِ آیَاتِهِ وَ یَفْزَعُ إِلَی الْإِقْرَارِ بِمُتَشَابِهِهِ، وَ مُوضَحَاتِ بَیّنَاتِهِ. اللّهُمّ إِنّکَ أَنْزَلْتَهُ عَلَی نَبِیّکَ مُحَمّدٍ صَلّی اللّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ مُجْمَلًا، وَ أَلْهَمْتَهُ عِلْمَ عَجَائِبِهِ مُکَمّلًا، وَ وَرّثْتَنَا عِلْمَهُ مُفَسّراً، وَ فَضّلْتَنَا عَلَی مَنْ جَهِلَ عِلْمَهُ، وَ قَوّیْتَنَا عَلَیْهِ لِتَرْفَعَنَا فَوْقَ مَنْ لَمْ یُطِقْ حَمْلَهُ. فَصَلّ عَلَی مُحَمّدٍ الْخَطِیبِ بِهِ، وَ عَلَی آلِهِ الْخُزّانِ لَهُ، وَ اجْعَلْنَا مِمّنْ یَعْتَرِفُ بِأَنّهُ مِنْ عِنْدِکَ حَتّی لَا یُعَارِضَنَإ الشّکّ فِی تَصْدِیقِهِ، وَ لَا یَخْتَلِجَنَا الزّیْغُ عَنْ قَصْدِ طَرِیقِهِ. بارالها چون ما را بر تلاوت آن کمک نمودی و سختی و لکنت زبان ما را با زیبایی عباراتش آسان نمودی پس ما را از جمله کسانی قرار ده که به طور شایسته حقوقش را رعایت کرده اند و در برابر آیات محکمه آن از روی اعتقاد گردن نهاده و نسبت به آیات متشابه و غیرمحکم به دلیل‌های روشن آن پناه می‌برند. خدایا تو قرآن را بر پیامبرت حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلّم بدون شرح و تفصیل نازل فرمودی و دانش رازهای آن را به طور مفصل و مشروح به وی الهام نمودی و علم به قرآن همراه با تفسیر به ما میراث دادی و ما را بر آنکه ناآشنای بدین علوم است برتری بخشیدی و بر ما قدرت اشراف بر قرآن را عنایت کردی تا بر آنکه طاقت زیر بار رفتن آن را نداشت شرافت دهی. الها همان طور که دلهای ما را حامل قرآن قرار دادی و به رحمتت ما را به شرافت و فضیلت آن آشنا کردی پس بر محمد گوینده آن و بر آلش خزانه داران آن درود فرست و ما را از جمله کسانی قرار ده که اعتراف دارند که قرآن از جانب توست تا در باور کردن آن گرفتار تردید نشویم و گرایش به گمراهی ما را از سیر در مسیر حق باز ندارد. ...ادامه دارد. 🌸🌸🌸🌸🌸 مهدیه👇 https://eitaa.com/Mahdeea
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تمرین عادی یمنی‌ها در حالت عادی یمنیها بهترین تک تیراندازان دنیا هستند 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 مهدیه https://eitaa.com/Mahdeea
تفسیر قرآن کریم قسمت ۲۵۴ سوره بقره آیه ۲۴۷ وَقَالَ لَهُمْ نَبِيُّهُمْ إِنَّ اللّهَ قَدْ بَعَثَ لَكُمْ طَالُوتَ مَلِكاً قَالُوَاْ أَنَّي يَكُونُ لَهُ الْمُلْكُ عَلَيْنَا وَنَحْنُ أَحَقُّ بِالْمُلْكِ مِنْهُ وَلَمْ يُؤْتَ سَعَةً مِّنَ الْمَالِ قَالَ إِنَّ اللّهَ اصْطَفَاهُ عَلَيْكُمْ وَزَادَهُ بَسْطَةً فِي الْعِلْمِ وَالْجِسْمِ وَاللّهُ يُؤْتِي مُلْكَهُ مَن يَشَاءُ وَاللّهُ وَاسِعٌ عَلِيمٌ (247) وپيامبرشان به آنها گفت: همانا خداوند «طالوت» را براى زمامدارى شما مبعوث (وانتخاب) كرده است، گفتند: چگونه او بر ما حكومت داشته باشد در حالى كه ما از او به فرمانروايى شايسته تريم و به او ثروت زيادى داده نشده است؟ پيامبرشان گفت: خداوند او را بر شما برگزيده و توان علمى و جسمى او را افزون نموده است وخداوند ملكش (فرماندهى ورهبرى) را به هر كس بخواهد مى بخشد وخداوند (احسانش) وسيع و (به لياقت ها وتوانايى هاى افراد) آگاه است. ❤️❤️❤️❤️❤️ مهدیه 👇https://eitaa.com/Mahdeea
👆نکته: كلمه «واسع» يعنى خداوند بى نيازى است كه از هيچگونه بخششى عاجز نيست. گرچه بنى اسرائيل از پيامبرشان فرمانده نظامى براى رهبرى جنگ خواستند؛ «مَلكاً نقاتل فى سبيل اللّه» ولى از آنجا كه آنان بهانه گرفته وگفتند: طالوت را به سلطنت چه كار؟ معلوم مى شود كه او علاوه بر فرمانده نظامى، سلطان آنان نيز قرار گرفت. اين گروه ستمديده بنى اسرائيل با آنكه براى رهايى از چنگال ظالمان، از پيامبرشان درخواست تعيين فرمانده كرده بودند، ولى وقتى پيامبرشان طالوت را كه جوانى چوپان و فقير و گمنام بود، به فرماندهى و زمامدارى آنان تعيين نمود، گفتند: چگونه او مى تواند فرمانده ما باشد در حالى كه شهرت و ثروتى ندارد؟ و ما به جهت ثروت و دارايى كه داريم، از او لايق تريم! پيامبر وقتى بهانه گيرى آنها را به خاطر فقر وندارى طالوت شنيد، فرمود: بى گمان خدا او را بر شما برگزيده است واو توانايى علمى وقدرت بدنى و نيروى لازم براى فرماندهى جنگ را دارد. خداوند هركس را كه بخواهد بخاطر لياقت و استعدادهاى نهفته اش فرماندهى مى بخشد. آرى، اگر نظر او به سنگى تعلق گيرد، جواهر مى شود واگر به خارى افتد، گل واگر به فقيرى نظر كند فرمانده مى شود. آيا چوپانى كه گوسفندانش گم مى شوند، لياقت فرماندهى دارد؟ در روايات آمده است: طالوت چوپانى بود كه در پى گوسفندان گمشده اش از اطراف به سوى شهر آمده بود و به خدمت پيامبر رسيد و خداوند به پيامبر وحى كرد كه همين چوپان لياقت فرماندهى دارد و او را به مردم معرفى كن. شايد مراد از جمله ى «بسطة فى العلم» جامعيّت علوم باشد. يعنى او در بسيارى از علوم، اطلاعات گسترده اى داشت.
پیام: - پيامبران بر اساس وحى، جانشين خود را انتخاب مى كنند. «ان اللّه قد بعث» - رهبرى كه خداوند تعيين كند، به نفع مردم است. «بعث لكم» - اگر مى خواهيد به آزادى و نجات برسيد، بايد رهبر الهى را بپذيريد. «انّ اللّه قد بعث لكم طالوت ملكا» - دين از سياست جدا نيست. انبيا مستقيماً در مسائل نظامى دخالت وفرمانده نظامى عزل ونصب مى كردند. «انّ اللّه قد بعث لكم» - از استعدادهاى نهفته در افراد گمنام و فقير، غافل نباشيد. «قد بعث لكم» - نشانه ى ايمان واقعى، تسليم خدا و رسول بودن است و بنى اسرائيل به خاطر پندار غلط تسليم نبودند. «انّى يكون له الملك علينا» - يكى از امتحانات الهى، نحوه برخورد ما با رهبر الهى است. «قالوا انّى يكون...» - خودبرتربينى، محكوم است. [671] «نحن احقّ بالملك منه» - نام و مقام و شهرنشينى، نشانه برترى نيست. در اين آيه از كسانى كه ملاك برترى را مال و مقام دانسته اند، انتقاد شده است. «لم يؤت سعة من المال» - انتخاب الهى، بر اساس لياقت است، نه گزاف و بيهوده.«ان اللّه اصطفاه عليكم وزاده بسطة فى العلم والجسم» - قدرت علمى و توانايى جسمى، دو شرط لازم براى فرماندهى لشكر است. «بسطة فى العلم و الجسم» - توانايى علمى، مهم تر از توانايى جسمى است. «زاده بسطة فى العلم و الجسم» ابتدا كلمه ى «علم» آمد، سپس «جسم». - اعلم بودن، در گزينش يك اصل است. «بسطة فى العلم» - رهبر و مدير بايد زير دستان خود را توجيه كند و دليل كار و انتخاب خود را بازگو كرده و ابهامات را برطرف كند و نگويد اين حقّ من است كه هر كارى بخواهم انجام دهم. پيامبر دليل انتخاب طالوت را توانايى علمى وجسمى او بيان كرد. «زاده بسطة فى العلم و الجسم» - نه فقر وگمنامى، مانع لطف الهى است و نه ثروت وشهرت، باعث آن. «واللّه واسعٌ عليم» - سرچشمه ى اكثر اعتراضات مردم، كوته نظرى و كوته فكرى است، ولى علم خداوند بى نهايت ونامحدود است. «واسع عليم» ----- 671) چنانكه شيطان گفت: »انا خيرٌ منه« اعراف، 12.
تاریخ انبیاء قسمت ۴۲ ابراهيم (ع ) قسمت ۷ ابراهيم درصدد شكستن بت ها برآمد چنان كه گفتيم ، ابراهيم در آغاز با كمال ادب و با منطقى مستدّل به دعوت آزر و مردم بت پرست شهر خويش پرداخت ، اما وقتى ديد سخنان منطقى او در دل آن مردم فريب خورده اثر نمى كند و به جاى استدلال به يك سلسله سخنان پوچ و بى اساس متوسل مى شوند، در صدد برآمد از راه عمل ، فطرت خفته آن ها را بيدار كند. به همين منظور تصميم گرفت مجسمه هاى چوبى ، سنگى و فلزى را كه منشاء بدبختى و عقب ماندگى مردم شده بود، در هم بشكند و در عمل به آن ها نشان دهد كه آن بتان حتى قادر به دفع ضرر و زيان از خود هم نيستند و در لابه لاى سخنان خود اين مطلب را به آن ها گوش زد كرد و به شكستن بت ها تهديدشان نمود و چنين گفت : و به خدا سوگند پس از آن كه (به سخنان من گوش فراندهيد و) پشت كنيد و برويد، در كار بت هاتان تدبيرى مى كنم. براى انجام اين مهمّ، تبرى تهيه كرد و در انتظار فرصتى بود تا منظور خود را عملى سازد. اين فرصت هنگامى به دست ابراهيم افتاد كه مردم براى برگزارى مراسم عيد از شهر بيرون رفتند. مردم نزد ابراهيم آمده و از وى خواستند او نيز به همراه آنان براى برگزارى مراسم عيد به خارج شهر رود. ابراهيم نگاهى به ستارگان كرد و گفت : من بيمارم و نمى توانم با شما بيايم . و اين سخن را به اين علّت گفت تا او را به حال خود بگذارند و فكرى را كه درباره برانداختن بت ها كرده بود با استفاده از خلوت بودن شهر و با خيالى آسوده انجام دهد. مردم بيرون رفتند و ابراهيم را در شهر به جاى گذاشتند ابراهيم صبر كرد تا همه خارج شدند، سپس تبرى را كه تهيه كرده بود، برداشت و به بتخانه آمد و درها را بازكرد. هنگامى كه غذاها را در برابر بت ها ديد از روى مسخره آن ها را مخاطب ساخته گفت : چرا غذا نمى خوريد؟ وقتى ديد سخن نمى گويند و هم چنان خاموشند، بدان ها گفت : شما را چه شده كه سخن نمى گوييد؟ در اين وقت بود كه غيرت آن حضرت به جوش آمد تبر را بلند كرد و بر سر بت ها كوبید. طولى نكشيد كه همه بت ها به جز بت بزرگ زير ضربه هاى محكم آن حضرت درهم شكسته و به صورت تلّى پيش روى او درآمدند و فقط بت بزرگ بود كه از ضربات سخت آن حضرت در امان ماند و آسيبى نديد. سپس حضرت ابراهيم تبر را به گردن بت بزرگ انداخته و رفت . بارى مردم مراسم عيد را انجام دادند و هنگام غروب بود كه دسته دسته به شهر بازگشتند و به منظور تجديد عهد با بت ها، يا انجام عبادات روزانه به سوى بت خانه آمدند. همين كه وارد بت خانه شدند، با منظره اى روبه رو شدند كه مدتى مبهوت گشته و خيره خيره به هم نگاه مى كردند. تمام بت هايى كه با رنج فراوان تراشيده و پول ها خرج تهيه و نگه دارى آن ها كرده بودند و كوچك ترين اهانت را به آن ها روا نمى داشتند، همگى خرد و قطعه قطعه شده و روى زمين ريخته و به جز بت بزرگ ، بتى سالم نمانده بود. ديدن اين منظره سبب شد كه با كمال تعجب و نگرانى از هم بپرسند:چه كسى با خدايان ما چنين كرده ، به راستى كه او از ستم كاران است ؟ (272) چون كم و بيش از طرز فكر ابراهيم آگاه بودند و تهديد او را درباره بت ها شنيده بودند فرياد زدند:جوانى را مى شنيديم كه بت ها را ياد مى كرد كه به او ابراهيم گويند، (273)اين كار اوست كه ما را از پرستش آن ها منع مى كرد و بت ها را به مسخره و تحقير مى گرفت و گرنه شخص ديگرى جرئت انجام چنين كارى را نداشته و به شكستن آن ها اقدام نكرده است . ...ادامه دارد. 🌸🌸🌸🌸🌸 به مهدیه بپیوندیم👇 https://eitaa.com/Mahdeea
38.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
داستان حضرت ابراهیم علیه السلام تلاوت استاد عبدالباسط ❤️❤️❤️❤️❤️ مهدیه 👇 https://eitaa.com/Mahdeea
نامه های مولی امیرالمومنین قسمت ۷۵ ادامه نامه ۴۵ و من كتاب له (ع) (۴۵) إِلى عثمان بن حنيف الأَنصاري و كان عامله على البصرة و قد بلغه أنّه دعي إِلى وليمة قوم من أهلها، فمضى إليها- قوله- أَأَقْنَعُ مِنْ نَفْسِي بِأَنْ يُقَالَ: هذَا أَمِيْرُ الْمُؤْمِنِيْنَ، وَ لَاأُشَارِكُهُمْ فِي مَكارِهِ الدَّهْرِ أَوْ أَكُوْنَ أُسْوَةً لَهُمْ فِي جُشُوْبَةِ الْعَيْشِ! فَمَا خُلِقْتُ لِيَشْغَلَنِي أَكْلُ الطَّيِّبَاتِ، كَالْبَهِيمَةِ الْمَرْبُوطَةِ، هَمُّهَا عَلَفُهَا؛ أَوِ الْمُرْسَلَةِ شُغْلُهَا تَقَمُّمُهَا، تَكْتَرِشُ مِنْ أَعْلَافِهَا، تَلْهُو عَمَّا يُرادُ بِهَا، أَوْ أُتْرَك سُدًى وَ أُهْمَلَ عَابِثَاً، أَوْ أَجُرَّ حَبْلَ الضَّلَالَةِ، أَوْ أَعْتَسِفَ طَرِيْقَ الْمَتَاهَةِ! وَ كَأَنِّي بِقَائِلِكُمْ يَقُوْلُ: «إِذَا كَانَ هذَا قَوْتُ ابْنِ أَبِي طَالِبٍ، فَقَدْ قَعَدَ بِهِ الضَّعْفُ عَنْ قِتالِ الْأَقْرانِ، وَ مُنَازَلَةِ الشُّجْعَانِ». إِلَّا وَ إِنَّ الشَّجَرَةَ الْبَرِيَّةَ أَصْلَبُ عُوداً، وَ الرَّوَائِعَ الْخَضِرَةَ أَرَقُّ جُلُوْداً، وَ النّابتَاتِ العِذْيِة أَقْوَى وَقُودَاً وَ أَبْطَأُ حَمُوداً. وَ أَنَا مِنْ رَسُولِ اللَّهِ كَالضَّنْوِ مِنَ الضَّوِ، وَالذِّرَاعِ مِنَ الْعَضُدِ. وَاللَّهِ لَوْ تَظَاهَرَتِ الْعَرَبُ عَلَى قِتَالِي لَمَا وَلَّيْتُ عَنْهَا، وَ لَوْ أَمْكَنَتِ الْفُرَصُ مِنْ رِقَابِهَا لَسَارَعْتُ إِلَيْهَا. وَ سَأَجْهَدُ فِي أَنْ أُطَهِّرَ الْأَرْضَ مِنْ هذَا الشَّخْصِ الْمَعْكُوسِ، وَ الْجِسْمِ الْمَرْكُوسِ، حَتَّى تَخْرُجَ الْمَدَرَةُ مِنْ بَيْنِ حَبِّ الْحَصْيِدِ. .....آيا به همين قناعت كنم كه گفته شود: من اميرمؤمنانم؟ امّا با آنان در سختى هاى روزگار شركت نكنم؟! و پيشوا و مقتدايشان در تلخيهاى زندگى نباشم؟ من آفريده نشدم كه خوردن خوراكيهاى پاكيزه مرا به خود مشغول دارد؛ همچون حيوان پروارى كه تمام همّش، علف است و يا همچون حيوان رها شده اى كه شغلش چريدن و خوردن و پركردن شكم مى باشد، و از سرنوشتى كه در انتظار اوست بى خبر است، آيا بيهوده يا مهمل و عبث آفريده شده ام؟ آيا بايد سررشته دار ريسمان گمراهى باشم؟ و يا در طريق سرگردانى قدم گذارم؟ گويا مى بينم گوينده اى از شما مى گويد: «هرگاه اين (دو قرص نان) قوت و خوراك فرزند ابوطالب است بايد هم اكنون نيرويش به سستى گراييده باشد و از مبارزه با همتايان و نبرد با شجاعان بازماند». آگاه باشيد! درختان بيابانى چوبشان محكمتر است، امّا درختان سرسبز كه همواره در كنار آب قرار دارند پوستشان نازكتر (و كم دوامترند)، درختانى كه در بيابان روييده و جز با آب باران سيراب نمى گردند؛ آتششان شعله ورتر و پردوامتر است و من نسبت به پيامبر صلى الله عليه و آله همچون روشنى كه از روشنايى ديگر گرفته شده باشد و همچون ذراع نسبت به بازو هستم (بنابراين روش او را از دست نمى دهم). به خدا سوگند اگر عرب براى نبرد با من پشت به پشت يكديگر بدهند من به اين نبرد پشت نمى كنم و اگر فرصت دست دهد كه بتوانم آن را مهار كنم به سرعت به سوى آنان خواهم شتافت، و به زودى تلاش خواهم كرد كه زمين را از اين شخص وارونه! و اين جسم كج انديش (معاويه) پاك سازم، تا سنگ و شن از ميان دانه‌ها خارج شود! ع 🍃🍃🍃🍃🍃 به مهدیه بپیوندیم👇 https://eitaa.com/Mahdeea
🔰 پُف فیل! 📝 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 https://eitaa.com/Mahdeea
❤️❤️ ❤️ سلام مهربانترین آقا: "قلبی شکست و دور و برش را خدا گرفت نقاره می زنند مریضی شفا گرفت دیدی که سنگ در دل آیینه آب شد دیدی که آب حاجت آیینه را گرفت خورشید آمد و به ضریح تو سجده کرد اینجا برای صبح خودش روشنا گرفت از آن طرف فرشته ای از آسمان رسید پروانه وار گشت و سلام مرا گرفت زیر پرش نهاد و به سمت خدا پرید تقدیم حق نمود و سپس ارتقا گرفت چشمی کنار این همه باور نشست و بعد عکسی به یادگار از این صحنه ها گرفت دارم قدم قدم به تو نزدیک می شوم شعرم تمام فاصله ها را فرا گرفت دارم به سمت پنجره فولاد می روم جایی که دل شکست و مریضی شفا گرفت" ❤️❤️❤️❤️❤️ https://eitaa.com/Mahdeea 👈مهدیه
39.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زندگی بینهایت قسمت ۱۷ 📽عباس موزون 🍃🍃🍃🍃🍃 به مهدیه بپیوندیم👇 https://eitaa.com/Mahdeea
❤️❤️ ❤️ يا ربَّ الحُسَين بِحَقِّ الحُسَين اِشفِ صَدرِ الحُسَين بِظُهورِ الحُجَّة 🕊بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ🕊 ☀️اِلـهي عَظُمَ الْبَلاءُ وَبَرِحَ الْخَفاءُ وَانْكَشَفَ الْغِطاءُ وَانْقَطَعَ الرَّجاءُ وَضاقَتِ الاْرْضُ ، وَمُنِعَتِ السَّماءُ واَنْتَ الْمُسْتَعانُ ، وَاِلَيْكَ الْمُشْتَكى وَعَلَيْكَ الْمُعَوَّلُ فِي الشِّدَّةِ والرَّخاءِ اَللّـهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد اُولِي الاْمْرِ الَّذينَ فَرَضْتَ عَلَيْنا طاعَتَهُمْ وَعَرَّفْتَنا بِذلِكَ مَنْزِلَتَهُم فَفَرِّجْ عَنا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلاً قَريباً كَلَمْحِ الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ يا مُحَمَّدُ يا عَلِيُّ يا عَلِيُّ يا مُحَمَّدُ اِكْفِياني فَاِنَّكُما كافِيان وَانْصُراني فَاِنَّكُما ناصِرانِ يا مَوْلاناياصاحِبَ الزَّمانِ الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ اَدْرِكْني اَدْرِكْني اَدْرِكْني السّاعَةَ السّاعَةَ السّاعَةَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَل يا اَرْحَمَ الرّاحِمينَ بِحَقِّ مُحَمَّد وَآلِهِ الطّاهِرينَ☀️ 💔💔💔💔💔 به مهدیه بپیوندیم👇 https://eitaa.com/Mahdeea
جعفر بن محمد بن زید گوید: در بغداد بودم که محمد بن منده بن مهریزد مرا گفت: آیا خواهی که به خدمت حضرت محمد بن علی الرضا علیه السلام برسی؟ گفتم: آری! پس بر او داخل شدیم و سلام کرده، نشستیم، حضرت گفت: رسول خدا صلی الله علیه وآله فرمود: فاطمه علیها السلام، عفیف و پاک بود؛ پس خداوند آتش را بر ذریه او حرام گردانید، و این، خاص حسن و حسین علیه السلام، است. (۳۰). ❤️❤️❤️❤️❤️ مهدیه👈https://eitaa.com/Mahdeea
مهدیه
جعفر بن محمد بن زید گوید: در بغداد بودم که محمد بن منده بن مهریزد مرا گفت: آیا خواهی که به خدمت حضر
خوشا به حالشان هروقت می‌خواستند خدمت امامشان می‌رسیدند ❤️یا صاحب الزّمان آقاجان کجایی ❤️ ❤️همه هست آرزویم که ببینم از تو رویی ❤️چه شود تو را که من هم برسم به آرزویی ❤️ ❤️❤️
35.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❤️❤️ ❤️ سلام ای وفادارترین برادر: ای به فدای روح ماهت ❤️❤️❤️❤️❤️ مهدیه👈https://eitaa.com/Mahdeea
❤️❤️ ❤️ سلام گل نرگس: چو سرو اگر بخرامی دمی به گلزاری خورد ز غیرت روی تو هر گلی خاری ز کفر زلف تو هر حلقه‌ای و آشوبی ز سحر چشم تو هر گوشه‌ای و بیماری مرو چو بخت من ای چشم مست یار به خواب که در پی است ز هر سویت آه بیداری نثار خاک رهت نقد جان من هر چند که نیست نقد روان را بر تو مقداری دلا همیشه مزن لاف زلف دلبندان چو تیره رای شوی کی گشایدت کاری سرم برفت و زمانی به سر نرفت این کار دلم گرفت و نبودت غم گرفتاری چو نقطه گفتمش اندر میان دایره آی به خنده گفت که ای حافظ این چه پرگاری ❤️❤️❤️❤️❤️ مهدیه👈https://eitaa.com/Mahdeea
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آموزش قرآن قسمت ۱۲ خواندن حروف تنوین دار 🎙استاد علی قاسمی ❤️❤️❤️❤️❤️ https://eitaa.com/Mahdeea
4_5819004413414477434.mp3
23.75M
محفل انس با قرآن قسمت ۷۱ [📖] : سوره قصص انفطار اعلی تکاثر قریش حمد [📆] : بتاریخ (سال 1991) [🎶] : مقامات بکار رفته در این تلاوت زیبا بترتیب : از ابتدا تا دقیقه 03:27 (بیات) از دقیقه 03:51 تا 13:03 (رست) از دقیقه 13:14 تا 22:23 (سگاه) از دقیقه 22:34 تا 25:31 (چهارگاه) از دقیقه 25:46 تا 30:31 (رست) از دقیقه 30:46 تا آخر (بیات) استاد شحات محمد انور 🕋🕋🕋🕋🕋 مهدیه 👈https://eitaa.com/Mahdeea