eitaa logo
زهرا نوری | مرکز مشاوره‌ 💖
33.4هزار دنبال‌کننده
2.5هزار عکس
560 ویدیو
102 فایل
🧠روان درمانگربالینی پزشکی مشاورستادملی ازدواج دانشجویی کشور🌱 باراه حلهای روانشناختی کمکت میکنم حال خوباتجربه کنی♥️ 👈🏻پشتیبان راهنما😇: 🔆 @AdminSycho ◇زناشویی/جنسی @Drzanashooyi_noori ◇مشاوره خصوصی @moshavereeazdevaj ◇دوره های تخصصی @workshopnoori
مشاهده در ایتا
دانلود
.۴ در جلسه‌ی چهارم مربوط به خویشتن دوستی و تاثیر آن در ارتباط و ازدواج موفق . درمورد اینکه  وقتی که فردی خود را دوست دارد معمولاً توانایی بیشتری برای احترام گذاشتن به دیگران دارد. در ازدواج، این احترام به هر دو طرف کمک می‌کند که نظرات، علایق و مرزهای یکدیگر را به رسمیت شناسند و قدر دانسته و حفظ کنندو چطوری باشه صحبت میکنیم ✌️🏻 .🌱 مهم است که تفاوت بین خویشتن‌دوستی متعادل و خودمحوری مفرط را درک کنیم. روابط موفق به افرادی نیاز دارد که می‌توانند هم به خودشان و هم به شریک زندگی خود اهمیت 😎 .
.۵ در جلسه‌ی پنجم /ششم/هفتم راجع به فرمول جذابیت باهات صحبت میکنم جذابیت در مراحل اولیه جلب توجه و برقراری رابطه خیلی مهم هست و نقش بسیار مهمی در پایداری ازدواج ایفا می‌کنند‌ تاثیر آن در ارتباط و ازدواج موفق خیلی مهمه .جذابیت ظاهری اغلب اولین چیزی است که افراد را به یکدیگر جلب می‌کند. تحقیقات نشان داده‌اند که جذابیت ظاهری می‌تواند به افراد در یافتن شریکی برای برقراری رابطه کمک کند.☺️ .جذابیت فقط به ظاهر محدود نمی‌شه افراد معمولاً به دنبال شریکی هستند که جذابیت اجتماعی داشته باشد، مثل اعتماد به نفس، حس شوخ طبعی، و مهارت‌های ارتباطی.✌️🏻 🌱 .جذابیت می‌تواند این امکان را برای شما ایجاد کنه از بین گزینه‌های ازدواج شما انتخاب بشید تو برای یک ازدواج موفق نیاز داری روی جذابیت های خودت کار کنی 😎 .
.۶ .در جلسه‌ی هشتم / نهم راجع نقش آرکی تایپ ها در ازدواج موفق با تو صحبت میکنم😎 🌱 .کهن‌الگوها، مفاهیمی هستند که از نظریات روان‌شناسی کارل یونگ سرچشمه گرفته‌اند و به الگوهای فکری، احساسی یا رفتاری عمیقاً متصل به تجربه انسانی گفته می‌شود . که در فرهنگ‌ها و داستان‌های مختلف بشری تکرار می‌شوند. 🌱 .در ازدواج، آشنایی با کهن‌الگوها می‌تواند نقشی قابل توجه ایفا کند، چرا که شناخت این الگوها می‌تواند به فهم بهتر روابط انسانی و دلایل زیربنایی تعاملات بین فردی کمک کند.✌️ .
.۷ .در جلسه‌ی دهم پاکسازی جسمی و فیزیکی را باهات کار میکنم وای چقدر بعد این تمرین احساس سبک بالی میکنی ☺️ 🌱پاکسازی فیزیکی و جسمی در سیاق ازدواج بستری برای تقویت بنیادهای رابطه از طریق ترویج سلامت جسمی مشترک و افزایش اتصال عاطفی باشد. 🌱زمانی که هر دو طرف توجه و مراقبت از خودشان داشته باشند، می‌توانند از توانایی بالاتری برای حمایت عاطفی و فیزیکی یکدیگر برخوردار شوند.✌️ .
.🌻 اینا توضیحات فصل اول دوره‌ی چهل ستون تا ازدواج موفقه! 👆🏻 . اگه سوالی هم داری راجع به این دوره می‌تونی ازم بپرسی @AdminSycho 👈🏻اینجا هر دختر و پسری اگر میخواد ازدواجش موفق بشه باید از ۱۸سالگی اینا را یاد بگیره .
. 💌 عاشق شدن تنها یک پنجم ثانیه زمان میبره اما درمان شکست عاطفی(حداقل) بین ۴ ماه تا ۲ سال زمان میبره تا کمی ترمیم بشه . فقط خواستم بهت بگم فکر نکن که بگی من الان نمیخوام ازدواج کنم پس دوره به چه دردم میخوره در کمتر از ثانیه ممکنه عاشق بشی و بعد .....👈❤️‍🩹💔 .
. روز جشنواره ۲۱ ام هست! ساعت ۱۶ ان شاالله 🌱 یعنی دقیقا روز دختر ✌️🏻 . یه تعداد محدود به همراه شرایط خیلی ویژه و خاص 😉 .
. اون دخترهای عقب عکس دانشجوهای دوره اند که الان دارن درسها و تمریناشونا برام میفرستند دونه دونه ستونها را میان جلو تا برسند به ....👈💍 .☺️
سلام صبحتون بخیر🌱😍
. از دیشب که اعلام کردیم برای جشنواره ی روز دختر (چهل ستون تا ازدواج موفق )پی وی قیامت شده .
. امروز میگم چشم ☺️ .
. نگران نباشید دوره آفلاینه و فایلها همیشه در اختیارتونه /تازه دائم هم آپدیت میشه .
91.4K
. کارگاه مدیریت روابط عاطفی . سر ساعت ۲ میبینمتون☺️ از طریق لینکی که براتون ارسال شده راس ساعت وارد میشید و گزینه ی میهمان را بزنید
. 🔔کمتر از ۹۰ دقیقه تا شروع کارگاه رایگان سواد رابطه ی عاطفی .
. یه سلام از زهرا ✋ بعد از کارگاه☺️ .
کارگاه چطور بود بچه ها بهم بگید @AdminSycho 👈 اینجا
. بچه ها زودتر از اینکه من بگم اعلام رضایت کرده بودند♥️ .
. الهی عزیزم دلم ممنونم♥️🌷 خدا را شکر رضایت داشتید . عشق آگاهی شرط لازمه برای ازدواج .
. فقط باید بگم الحمدالله🤲 ⚠️مگه ازدواج بدون آموزش میشه؟؟؟ .
. پی وی پر شد از پیامهاتون خیلی ها گلایه داشتن که چرا نتونستند شرکت کنند من دیدم لینک برای بعضی از عزیزان نرفته برای همین گذاشتمش تو کانال♥️ 🙏ببخشید واقعا ظرفیتمون خیلی خیلی کم بود .
. هرجا میرم صحبت کارگاه هست چه دخترای نازنینی دارم من.... . پیام دادم جلسه ی مشاوره ی امروز را کنسل کنم اینجوری جواب گرفتم 😍☺️♥️ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. گرامیان ♥️ با سلام و عرض ادب، از صمیم قلب می‌خواهم سپاسگزاری خود را نسبت به حضور گرم شما در کارگاه سواد رابطه ی عاطفی و پیام های پر از مهرتان بعد از اتمام کارگاه ابراز نمایم.  امیدواریم که دستاوردهای این کارگاه بتواند برای همه شما مفید و سازنده باشد.