سلام من رشتم معارفه و سال یازدهمم ، من چند تا نگرانی دارم که میخوام بهتون بگم ، اول اینکه خب برای امتحان نهایی خیلی استرس دارم و این چند وقت جنگم تقریبا چیزی نخوندم ، عربیمم و البته ریاضیم نسبتا ضعیفه با اینکه درس تخصصیم هست ، بنطرتون چکار کنم که برای نهایی که خودمو برسونم و نتیجه خوب ببینم ،، دوم اینکه خیلی رشته منطق و فلسفه رو دوست دارم برای رسیدن بهش باید چیکار بکنم؟ و رو چه درسایی تمرکز کنم؟
پاسخ در ویس زیر 👇👇
زمان:
حجم:
1.2M
برای رسیدن به رشته فلسفه و منطق روی چه درسهایی تمرکز کنم❔❓🤔
اصلاً نگران نباش که بهخاطر شرایط سخت و جنگی، شاید یه مدت از مسیر درس و مشق دور افتاده باشی؛ این یه اتفاق کاملاً طبیعیه و جای هیچ نگرانی نیست. ❤️
این استرسی که حس میکنی هم خیلی درکشدنیه؛ چون وقتی آدم یه مدت از فضای مطالعه دور باشه و بعد ببینه درسها چقدر زیاد شدن، شروع کردن براش یه ذره سنگین و ترسناک میاد. اما یادت باشه، این فقط یه حس گذراست. 🌊
بهترین کار اینه که کمکم و با قدمهای کوچیک شروع کنی تا دوباره اون حس و حال درس خوندن برگرده پیشت. حتی اگه لازم باشه محیط خوندنت رو عوض کنی تا ذهنت تازه بشه، حتماً این کار رو بکن. ✨
در مورد عربی و ریاضی هم اصلاً خودت رو اذیت نکن؛ چون الان با کلاسهای آنلاینِ باکیفیت، میتونی خیلی راحت و از همونجا که هستی، این درسها رو هم برداری و قوی بشی. 💪
برای ورود به رشته فلسفه و منطق، باید اول ببینی هدفت کجاست:
🎓 اگه دوست داری توی دانشگاههای تراز اول مثل تهران درس بخونی، باید برای معدل یازدهم و دوازدهم حسابی تلاش کنی تا بالای ۱۹ بگیری و توی کنکور هم بترکونی!
🏫 اگر مسیر دانشگاه فرهنگیان رو انتخاب کردی، هم معدل خوب میخواد و هم کنکور مخصوص خودش رو.
📚 اما اگر هدفت دانشگاههای آزاد یا پیامنور باشه، مسیرت یه مقدار بازتره و با سوابق تحصیلی هم میتونی وارد بشی (البته بعضی ازشون ممکنه کنکور بخواهند).
پس اول مسیرت رو مشخص کن، بعد با آرامش قدم بردار.🌟.
#پاسخ_سوال
#دکتر_رفیعی
ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_team
ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_QA
جهت رزرو مشاوره و اطلاع از طرحها📲
ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_admin
سلام وقتتون بخیر باشه ببخشید شما فقط به دانش آموزای تجربی مشاوره میدین؟میخواستم بپرسم الویت من اول حقوق بود بعد علوم تربیتی بعد حسابداری ولی جدیدا چون به معلمی علاقه پیدا کردم هدفمو گذاشتم رو علوم تربیتی فرهنگیانو ولی چون از جوش خوشم نمیاد دوسش ندارم بنظرتون علوم تربیتی رشته خوبیه از لحاظ بازار کار؟میتونم معلم بشم؟؟
پاسخ در ویس زیر 👇👇
زمان:
حجم:
1.3M
بهنظرتون علوم تربیتی رشته خوبیه از لحاظ بازار کار؟میتونم با این رشته معلم بشم؟؟🤔
میدونی، وقتی از حقوق، علوم تربیتی و حسابداری حرف میزنیم، در واقع داریم درباره سه تا مسیر کاملاً متفاوت صحبت میکنیم. 🧭 این رشتهها نه تنها بازار کار متفاوتی دارن، بلکه هر کدوم یه "شخصیت خاص" میطلبن؛ پس حتماً قبل از تصمیمگیری، خوب به این تفاوتها فکر کن. 🧠💡
در مورد رشته علوم تربیتی هم باید بدونی که دو تا مسیر اصلی پیش رو داری:
🌟 مسیر اول (دانشگاه فرهنگیان): این مسیر مثل یه اتوبان صاف و همواره! به محض ورود، استخدام هستی، حقوق داری و از نظر امنیت شغلی هم خیالت خیلی راحته. یعنی همون چیزی که میگیم "لقمه رو گذاشتن تو دهن". 🥯✨
🌟 مسیر دوم (دانشگاههای علوم انسانی): این مسیر یه کم چالشبرانگیزه. باید با تلاش زیاد معدل بگیری، کنکور بدی و توی یه دانشگاه خوب قبول بشی. اما یادت باشه، بعد از فارغالتحصیلی، مسئولیت پیدا کردن شغل و ورود به آموزش و پرورش کاملاً با خودته؛ یعنی خودت باید بری دنبال لقمه! 🧗♂️📖
خلاصه که همهچیز بستگی به این داره که چقدر آمادگیِ چالشها رو داری! 🚀».
#پاسخ_سوال
#دکتر_رفیعی
ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_team
کانال پرسش و پاسخ ناشناس
ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_QA
جهت رزرو مشاوره و اطلاع از طرحها📲
ღـــــ🦾ـــــ⤷ @medico_admin