هدایت شده از عجم علوی | مهدی مولایی
نوشتن و روضهگفتن و گریه برای تو کار ما نیست دختر کوچک حسین. کاش عرضه میکردیم امشبی را چند دینار شامی به جیب دربان حرامی حرمت که با دشداشهای چرک و ریشهایی بلند و شپشزده روی صندلی مقابل ورودی لمیده میگذاشتیم که فقط دوساعتی چراغهای حرم کوچکت را روشن کند. کاش سکهای پر شالش میگذاشتیم و از شیعیان دمشق چند عروسک برای حرمت رد میکردیم. امشب را نباید تنها و در تاریکی میگذراندی عزیزکم. بمیرم برای آن تاریکخانه میان بازار دمشق…
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
✉️ متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهمنامه رئیسجمهوران ایران و امریکا
▪️بسم الله الرّحمن الرّحیم
📄ملّت پرشور و باوفای ایران
💬همانگونه که مطلع شُدید، تفاهمنامهای بین رئیسجمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاشهای زیادی را بهعمل آوردند و البته این رئیسجمهور امریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرمها برای این امر استفاده میکرد.
💬بنده علیالاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازهی آن را صادر نمودم. ایشان همچنین تصریح کردهاند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیادهخواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّلاللهتعالیفرجهالشّریف انواع نصرتها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد.
🔻والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته
✍🏼سید مجتبی حسینی خامنهای
🗓 ۲۸/خرداد/۱۴۰۵
📲 @rahbar_enghelab_ir
افکار نیمه شب؛
✉️ متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهمنامه رئیسجمهوران ایران و امریکا
ای جان به این صراحت رهبرررر🤌🤌
چیزی که من برداشت کردم اینه که اگه یه غلطی کردید که گندش در اومد دیگه خودتون میدونید و خودتون من حرفامو قبلا زده بودم🤣🤣
افکار نیمه شب؛
منتظر تحقق شروط گفتهشده خواهیم بود...
وایی که چقد خوب صحبت میکنید🙂↔️
هدایت شده از هانول ☆
اگر کانال افکار نیمهشب یک کاسه سوپ بود، میشد همان سوپِ غلیظ و داغی که وسطِ سکوتِ شب، وقتی چراغها همه خاموشند، آدم برای خودش میکِشَد.
این سوپ، طعمِ اصیلِ روزمرگی میدهد؛ اما انگار توی همان دیگِ معمولی، کمی هنر و ذوقِ بینظیر اضافه شده که ظاهرش را مثلِ طراحیهایش، چشمنواز و حرفهای کرده است. هر قاشقش روایتِ یک اتفاقِ ساده است که وقتی با طعمِ خیالپردازیهای شبانه قاطی میشود، تبدیل به یک تجربهی عمیق میشود. از آن سوپهایی نیست که سریع سر بکشی؛ باید بنشینی، هم بزنی، به بخارش نگاه کنی و در حینِ خوردنش، به همان فکرهایی فکر کنی که صاحبِ این چنل توی خلوتِ شبانهاش با تو به اشتراک میگذارد.🍲🌙
افکار نیمه شب؛
اگر کانال افکار نیمهشب یک کاسه سوپ بود، میشد همان سوپِ غلیظ و داغی که وسطِ سکوتِ شب، وقتی چراغها
مرسیییی چه توصیفات باحالییی✨✨
افکار نیمه شب؛
چیزی که من برداشت کردم اینه که اگه یه غلطی کردید که گندش در اومد دیگه خودتون میدونید و خودتون من حرف
*ببخشید ببخشید خودتون میدونید و ماااا😂😂
همیشه میگن اگه میخوای کسیو بشناسی ببین دوستاش کین. امیدوارم هیچ وقت کسی دوستای منو نبینه.
از این حالت بلاتکلیفی متنفرم، زنیکه خوب جوابمو بده من الان نمیدونم چه گوهری بخورم کاش یخته احساس مسئولیت در رابطه با پاسخگویی داشت😤