چیزی که من برداشت کردم اینه که اگه یه غلطی کردید که گندش در اومد دیگه خودتون میدونید و خودتون من حرفامو قبلا زده بودم🤣🤣
افکار نیمه شب؛
منتظر تحقق شروط گفتهشده خواهیم بود...
وایی که چقد خوب صحبت میکنید🙂↔️
هدایت شده از هانول ☆
اگر کانال افکار نیمهشب یک کاسه سوپ بود، میشد همان سوپِ غلیظ و داغی که وسطِ سکوتِ شب، وقتی چراغها همه خاموشند، آدم برای خودش میکِشَد.
این سوپ، طعمِ اصیلِ روزمرگی میدهد؛ اما انگار توی همان دیگِ معمولی، کمی هنر و ذوقِ بینظیر اضافه شده که ظاهرش را مثلِ طراحیهایش، چشمنواز و حرفهای کرده است. هر قاشقش روایتِ یک اتفاقِ ساده است که وقتی با طعمِ خیالپردازیهای شبانه قاطی میشود، تبدیل به یک تجربهی عمیق میشود. از آن سوپهایی نیست که سریع سر بکشی؛ باید بنشینی، هم بزنی، به بخارش نگاه کنی و در حینِ خوردنش، به همان فکرهایی فکر کنی که صاحبِ این چنل توی خلوتِ شبانهاش با تو به اشتراک میگذارد.🍲🌙
افکار نیمه شب؛
اگر کانال افکار نیمهشب یک کاسه سوپ بود، میشد همان سوپِ غلیظ و داغی که وسطِ سکوتِ شب، وقتی چراغها
مرسیییی چه توصیفات باحالییی✨✨
افکار نیمه شب؛
چیزی که من برداشت کردم اینه که اگه یه غلطی کردید که گندش در اومد دیگه خودتون میدونید و خودتون من حرف
*ببخشید ببخشید خودتون میدونید و ماااا😂😂
همیشه میگن اگه میخوای کسیو بشناسی ببین دوستاش کین. امیدوارم هیچ وقت کسی دوستای منو نبینه.
از این حالت بلاتکلیفی متنفرم، زنیکه خوب جوابمو بده من الان نمیدونم چه گوهری بخورم کاش یخته احساس مسئولیت در رابطه با پاسخگویی داشت😤
افکار نیمه شب؛
از این حالت بلاتکلیفی متنفرم، زنیکه خوب جوابمو بده من الان نمیدونم چه گوهری بخورم کاش یخته احساس مسئ
جهنممم، فردا میرم روضه اگه چیزی هم گفت مقصر خودشه، منو عین اسکلا لنگ در هوا گذاشته😑
افکار نیمه شب؛
جهنممم، فردا میرم روضه اگه چیزی هم گفت مقصر خودشه، منو عین اسکلا لنگ در هوا گذاشته😑
در حالی که جواب دوستامو داده، د اخه چی بهت بگممممم