و در نهایت.......
بنده یه مقداری احساس خستگی دارم.
حقیقتا دلیل نمیشه چون ساعت 2 ئه خوابم بیاد😔*
و مطمئن نیستم کِی میتونم راحت جواب پیاماتون رو بدم...
ممنون که درکتون انقدر بالاست و تحملم میکنین.🥲🙏🏻
هدایت شده از سایکوپَث.
485.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ــ نارسیست/خودشیفته
|🃏𝗝𝗈𝗂𝗇 ፧ @Psychoppath .
هدایت شده از سایکوپَث.
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ــ فرسودگی روانی
|🃏𝗝𝗈𝗂𝗇 ፧ @Psychoppath .
هدایت شده از سایکوپَث.
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ــ به کدومش نزدیک ترین؟
|🃏𝗝𝗈𝗂𝗇 ፧ @Psychoppath .
– how can I feel better?
+ play dead.
– ...
– but... I'm not.
+ yeah, but you will. so it's not a lie, don't you think?~
هدایت شده از 🇮🇷 خبــــــــــر کوتـاه 🇮🇷
عراقچی گفته مذاکرات داره نهایی میشه
پاشید پنجره ها رو چسب بزنید🦦🫣😅
#والا
🤏🏻خبرکوتاه
🆔@khabarekotahh
مواظب خودتون باشید این روزا...
هشدارهای ایمنی رو فراموش نکنید.
توی هر سایتی هم لاگین نکنین، اطلاعاتتون رو راحت پخش نکنید، از هر چیزی عکسبرداری/فیلمبرداری نکنید.
با وصل شدن اینترنت بینالملل راحتتر به اطلاعات گوشیتون دسترسی پیدا میکنن...🚶🏻
هدایت شده از Tsukino...:)
نیوکو جان تسلیت میگم...
انشاءالله غم اخرتون باشه.. خدا بهتون صبر بده..