هدایت شده از 𝐔 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐔𝐧𝐢𝐪𝐮𝐞
Hamid AlimiHamid Alimi - Shahe Vafa Abalfazl - 320 - mahanmusic.net.mp3
زمان:
حجم:
11.1M
تو شهریاری...
فاطمه تباری...
مانند حیدر؛ همتا نداری...🖤
هدایت شده از آتلانتیسِگمشده
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ای اهل حرم میر و علمدار نیامد...
سقای حسین (ع) سید و سالار نیامد...
#تاسوعا
هدایت شده از 🇮🇷 خبــــــــــر کوتـاه 🇮🇷
#تاسوعا و #عاشورا، فقط یک حادثه ی تاریخی نبود و نیست؛ بلکه یک زیستِ عزتمندانه و شرافتمندانه برای نسل های تاریخ بشر است که از دامانِ این گفتمان، قد عَلَم کردن در مقابلِ ظلم، وارونه انگاری، تحریف و... را می رساند!
#یا_لثارات_الحسین
🤏🏻خبرکوتاه
🆔@khabarekotahh
هدایت شده از آتلانتیسِگمشده
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امشبی را شه دین در حرمش مهمان است؛
مکن ای صبح طلوع...💔
#عاشورا
𝟡𝟚𝟘𝟘𝟟𝟡
امشبی را شه دین در حرمش مهمان است؛ مکن ای صبح طلوع...💔 #عاشورا
مکن ای صبح طلوع....... (: 💔
هدایت شده از 🇮🇷 خبــــــــــر کوتـاه 🇮🇷
ابنزیاد برای پسرهای امالبنین، اماننامه داد. در جواب به شمر گفتند #نمیپذیریم
و سربلند تاریخ شدند.
✍خدایا ما رو شرمندهی اباالفضل العباس نکن که هر سال، برای لحظهای که به غیرتش بر خورد و دست رد به اماننامه زد، گریه کردیم
ولی حالا که پای امتحان درسهای عاشوراییمون رسیده، بازنده بشیم و زیر بار ننگنامهی فاسد اپستین و قاتل اماممون بریم...
#ذلت_نمیپذیریم
🤏🏻خبرکوتاه
🆔@khabarekotahh
هدایت شده از 𝖌𝖔𝖘𝖙𝖔𝖓𝖎𝖆
8.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کجا میخوای بری چرا منو نمیبری؟
حسین این دم آخری چقدر شبیه مادری
باید جوابتو با نفسم بدم
بدون من نرو تو رو به کی قسم بدم؟
قرارمون چی شد که بیقرار هم باشیم؟
حسین هرچی که پیش اومد باید کنار هم باشیم
داداش کجا میخوای بری چرا منو نمیبری؟
حسین این دم آخری چقدر شبیه مادری
من روی خاک و تو سوار مرکبی
من توی قلبم ولی تو توی مرکبی
تو رو به این سادگی رها نمیکنم
من بی تو میمیرم، خدا میدونه
به کی پناه ببرم؟
کجا میخوای بری چرا منو نمیبری؟
حسین این دم آخری چقدر شبیه مادری
هدایت شده از Pis
الوداع الوداع يا حبيبی حسين
خداحافظ خداحافظ ای حسین عزیزم
ليل الموادع أريده كون ما يطلع صباحه
این شب وداع کاش هیچوقت صبح نمیشد
هيه بس هالليلة عدنه باچِر يجينه بجراحه
فقط همین امشب رو داریم ، فردا با زخم و درد و مصیبت میاد
أرد أودعكم يخوتی براحة و أعرف ما كو راحه
میخوام با خیال راحت باهاتون خدافظی کنم برادرانم (امام حسین و حضرت ابوالفضل) ولی میدونم دیگه هیچ آرامش و راحتی نداریم
خلي أملی عينی بيكم و الصبح صبح المناحه
بذارین چشمام از دیدنتون سیر بشه چون صبح ، صبح عزا و مصیبته
عينی ما ترمش عسنها و أدري هالليلة قصيرة
چشمامو رو هم نمیزارم میدونم امشب کوتاهه
راسك البيه نور الله عالرمح باچر مصيره
سرت که نور خدا توشه (امام حسین) فردا جاش روی نیزههاست
و صدرك البيه دمعة أمي ينفرش باجر حصيرة
سینهی که اشک و ناراحتی مادرم توشه فردا مثل حصیر پهن خاک میشه
ثغرك الكله ابتسامه ينجوي بحر الظهيرة
لبهات که همیشه میخندید فردا میسوزه و خشک میشه تو گرمای ظهر عاشورا
ويلي يبن أمي دخيلك بالله هالخاتم انزعه
واویلا پسر مادرم تورو به خدا انگشترت رو دربیار
خنصرك خالي أريده بلكي ما واحد يقطعه
میخوام انگشتات خالی باشه ، شاید کسی قطعشون نکنه
جسمك اتنثره الحوافر خويه مدري اشلون أجمعه
بدنت زیر سم اسبها لگدمال و تیکه تیکه میشه برادر ، نمیدونم چطوری بدنتو جمع کنم
بالله خويه انطيني خل أشمه و خل أودعك
تورو به خدا برادر بذار بغلت کنم بوت کنم و باهات خدافظی کنم
عينك بعيني دخلها و لا تباوع بس إليه
تو چشمام نگاه کن و لحظات آخر به کسی جز من نگاه نکن
أعرف اشرايد توصي لا توصيني برقية
میدونم چی میخوای وصیت کنی ، لازم نیست نگران باشی حواسم به رقیه هست :)
باچر ابيا حال أشوفك قلي لا تخفي عليه
فردا تورو قراره تو چه حالی ببینم ؟ ازم مخفی نکن
من يحز الشمر نحرك هم تجي أمنه الزچية
وقتی شمر گلوتو میبره بازم صدای دردهاتو میشنوم ؟ یا بازم مادر دردها (حضرت فاطمه) صداتو میشنوه ؟
شفنه عبدالله الوداعك يرفض و هذي عجيبة
میبینیم که عبدالله (حضرت علیاصغر) با وداع تو کنار نمیاد و برامون عجیبه
هالطفل يرفض يودعك ما قبل يمك نجيبه
حاضر نیست باهات خداحافظی کنه حتی نمیزاره بیاریمش پیشت
اتحيرت يا خويه و أشعر هالطفل يحمل مصيبة
میترسم و تعجب میکنم برادر ، حس میکنم این بچه هم مصیبت بزرگی در پیش داره
أعتقد عالنهر گبلک ينتهي و يقطع نحيبه
مطمئنم کنار رود فرات قبل از تو شهید میشه و گریه هاش برای همیشه قطع میشه
هدایت شده از 🇮🇷 خبــــــــــر کوتـاه 🇮🇷
«علمدار جان میدهد، پرچم نمیدهد.»
#بیداری
🤏🏻خبرکوتاه
🆔@khabarekotahh
هدایت شده از کبوترِ🕊مُقاوِمت🚀
🔴 حاج میثم مطیعی:
مطلع می گویم که دشمن برنامه جدی برای پس گرفتن خیابان از نیرویهای مومن و مردمی دارد!!!
👌تنگه احد جمهوری اسلامی ایران خیابان هاست!
مردم عزیز اگر خسته شدیم، مثل شیفت کاری در محل کار، حضور خودمان را شیفت بندی کنیم.
مثلاً پدر و مادر خانواده در یک ساعت و فرزندان استراحت ، بعد پدر و مادر استراحت، فرزندان در خیابان و مشابه این عمل.
👈خودمان را همزمان و در یک ساعت خسته نکنیم. استراحت کافی داشته باشیم. حتی المقدور خوراکی ببریم و به نیروهای مردمی بدهیم.
👈در جنگ احد، اندکی غفلت شد، جنگ تا شکست کامل مسلمانان پیش رفت، که با رشادت تعداد کمی و علی الخصوص امام علی علیه السلام موقعیت مسلمانان حفظ شد. اما در این جنگ، تعداد زیادی شهید و جانباز شدند و مسلمانان خسارت های سنگینی را متحمل شدند.
👈سعی کنیم، هرکداممان درهمان محلهای که زندگی میکنیم، حضور داشته باشیم. اگر محله ای حضور مردم، ضعیفتر بود، به آن محل، برای تشکیل همین تجمعات کمک کنیم.
👈پس دوستان و رفقای عزیز، باید تلاش کنیم که تنگه احد جمهوری اسلامی را با چنگ و دندان حفظ و نگهداریم. لحظهای غفلت، لطمات جبران ناپذیری را به همه وارد خواهد کرد، چه موافق جمهوری اسلامی چه مخالف جمهوری اسلامی، همه آسیب خواهند دید!
پیشنهاد میکنم، اگر برای شما مقدور است این پیام را به هر خانوادهای که میشناسید، ارسال و در فضای مجازی منتشر نمایید.
👌حضورمان را دست کم و شوخی نگیریم. قدرت حضورمان در خیابان، از قدرت موشکهای شلیک شده بیشتر نباشد، کمتر نیست.
روزهای آینده حساس، حیاتی و مهم است.
نشر حداکثری