مُنیب ؛
امشب در موقعیت"بالاتر از گل بهش نگید یهو خانوم اشکش میاد" ای هستم.
دیدید گفتم؟
یجوری گریه کردم ک بقیه به کنار
خودم اینجوری بودم که انقدرم دیگ ادم بدی نیستی
کافیه