eitaa logo
لشکر فرشتگان( زنان شهیده)
1.5هزار دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
9.7هزار ویدیو
50 فایل
لشکری از فرشتگان که از جان مقدس خویش در راه اسلام مایه گذاردند؛ تماشاچی نبودند و قدم در میدان عمل نهادند و در نقش معماران ایران جدید ظاهر شدند ارتباط با ادمین: @sarbazaneaghaa کانال خبری صامدون به این کانال انتقال یافت 👇 https://eitaa.com/samedunkhabar
مشاهده در ایتا
دانلود
خاموش شدن دوربین‌های طرح ترافیک از ۲۹ اسفند مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران: 🔹طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا فقط تا پایان روز دوشنبه ۲۸ اسفند طبق روزهای عادی در محدوده‌های مشخص، اجرا می‌شود. 🔹در ایام عید نوروز ۱۴۰۳ طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا اجرا نخواهد شد.
🔴 ماذا فاذا!!!!! 🔻 ددمنشی شحنه های هرزه دست در تهران؟!!!!!!!!!!!!!!!!! 🔹 به سران قوا اهانت کردن 🔹 به تذکرات و خواهش های مکرر پلیس توجه نکردن 🔹 با کله زدن توی صورت پلیس 🔹 روی پلیس سالتو بارانداز پیاده کردن 🔹 چندین پلیس رو مجروح کردن 🔹 برای جوسازی خونشون رو به سر و صورت همدیگه مالیدن و عکس گرفتن 🔹واقعیت رو وارونه روایت کردن 👈 حالا میگن پلیس تهران هرزه دست و ددمنش هست؟!!!!!!!!! 👈 واقعا برام سواله که تفاوت این جماعت با طرفداران جنبش ززآ چیه؟! اونا هم که دقیقا همینطور رفتار و روایت سازی میکنن!!
🔴مردخای کیدار مقام سابق امنیتی رژیم صهیونیستی و عضو اندیشکده صهیونیستی سادات-بگین در اظهاراتی وقیحانه عنوان کرده که جمهوری اسلامی ایران باید تجزیه و به 6 کشور تبدیل بشه.
سخنگوی وزارت خارجه خطاب به صهیونیست‌ها: آرزوی تجزیهٔ ایران را به گور خواهید برد 🔹کنعانی در واکنش به اظهارات مقام سابق امنیتی رژیم صهیونیستی نوشت: این صهیونیست مفلوک پارسال هم ضمن تأیید اقدامات نظامی صهیونیست‌ها در برخی کشورهای هم‌جوار گفته بود «باید ایران را تکه تکه کنیم.» 🔹آرزوی تجزیهٔ ایران هم مثل سایر آرزوهای باطل ۴۰ و چند سال گذشته، با جنایتکارانی که نتوانسته‌اند حتی در مقابل یک جنبش مقاومت مردمی در نوار غزه قامت راست کنند و برای جبران شکست‌های ترمیم‌ناپذیر خود زبونانه دست به کشتار زنان و کودکان می‌زنند، به گور خواهد رفت.
محسن چاوشی ۱۰ زندانی استان مرکزی را آزاد کرد 🔹مدیر ستاد مردمی دیۀ استان مرکزی: محسن چاوشی در راستای کمک به پرداخت بخشی از بدهی تعداد ١٠ نفر از محکومان جرایم غیرعمد مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان اختصاص داد. 🔹او از ابتدای سال تاکنون ۵۰۰ میلیون تومان برای زندانیان این استان کمک کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 عرضۀ میوه تنظیم بازاری از امروز شروع شد 🔹سرپرست سازمان تعاون روستایی: میوۀ تنظیم بازاری در ۲۵ استان توزیع شده و در استان‌های دیگر تا فردا توزیع خواهد شد. 🔹عرضۀ این میوه‌ها که شامل سیب و پرتقال است برای ایجاد ثبات و جلوگیری از نوسانات قیمتی در بازار است.
🟢فیلم فسیل با 324 میلیارد تومن پر فروش‌ ترین فیلم 1402 شد
رهبر انقلاب برای آزادی زندانیان دو میلیارد تومان کمک کرد
شورای نگهبان مصوبه کاهش خدمت سربازی را تایید کرد
پرداخت عيدانۀ رياست جمهوری ترفند جدید کلاهبرداری 🔹معاون پليس فتا: ارسال پيامک حاوی لينک جعلی ثبت‌نام در سامانۀ دريافت عيدانه رياست‌جمهوری يکی از ترفندهای مجرمان سايبری است. 🔹در چند روز اخير ۱۵۵ سرشمارۀ ارسال‌کنندۀ پيامک‌های جعلی و بيش از ۴۱۰ شماره حساب بانکی متعلق به مجرمان سايبري مورد شناسايي قرار گرفت.
🔻مازیار لرستانی که به مدت دو سال و نیم در پی درمان و هویت دار شدنش بود با انتشاری تصویری در صفحه شخصی اش نوشته است که بالاخره برگشتم، جلوی دوربین.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نقطه‌زنی استاد قرائتی به کسایی که عمدا روزه‌خوریشون رو در جامعه به رخ میکشن😂👌 🇮🇷@NahnoSamidun
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ما سال ۸۴ تو فوتبالمون VAR داشتیم، وقتی اروپا نمیدونست وار چیه😂 🇮🇷@NahnoSamidun
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در تونل مخفی های لب مرز های اسرائیل به دنبال ما نگردید؛ ما در کوچه پس کوچه های حیفا و تل آویو هستیم...
🔴 آه از غزه... لحظات ناب استجابت دعا مردم را در یابیم 🇮🇷@NahnoSamidun
هدایت شده از دانستنیهای پزشکی
🔸تعطیلی بیمارستان‌ها در نوروز تخلف است 🔹وزیر بهداشت: طرح سلامت نوروزی از ۱۵ اسفند شروع شده و تا ۲۵ فروردین ماه ادامه می‌یابد. 🔹در ایام تعطیلات همه داروخانه‌های شبانه‌روزی و داروخانه‌های داخل بیمارستان‌ها باید دایر باشند، دارو و تجهیزات موردنیاز نیز به مقدار کافی تامین شده است. 🔹هرگونه تعطیلی مراکز دارای بخش‌های بستری شامل بیمارستان‌ها در ایام نوروز تخلف محسوب می‌شود.
☑️آلمان هم خواستار رفع موانع کمک رسانی به غزه شد 🔹وزارت خارجه آلمان با انتشار بیانیه ای از اسرائیل خواست تا ضمن رفع کلیه کلیه موانع پیش روی ارسال کمک های بشردوستانه به غزه، زمینه عبور کمک های مزبور از گذرگاه های مرزی میان غزه و سرزمین های اشغالی را فراهم نماید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌️انقلاب چین در خودرو ! 🔻‏چینی‌ها ادعا می‌کنند سیستم تعلیق NIO ET9 چند سروگردن از Mercedes-Maybach 580 بالاتره! اگر درست باشه نشستن تو این ماشین واقعا لذت بخشه! اصلا تصورشم حال خوب کنه!
کانال 14 عبری: دقایقی پیش صدای انفجار مهیبی در شهرک نهاریا و عکا شنیده شد و پس از آن دو موشک سامانه پدافندی پاتریوت شلیک شد.
شبکه ۱۴ عبری: این حملات دقايقي بعد از حمله هوایی ارتش به دمشق و نیرو های وابسته به ایران صورت گرفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آتش‌سوزی در استودیوی ساخت فیلم‌ در مصر 🔹رسانه‌های مصری از آتش‌سوزی گسترده استودیوی سینمایی الاهرام، یکی از قدیمی‌ترین استودیوهای تلویزیونی جهان عرب، در شهر جیزه مصر خبر می‌دهند. 🔹در جریان این آتش‌سوزی گسترده بسیاری از لوکیشن ‌ای پروژه های تلویزیونی ماه رمضان طعمه حریق شد. 🔹 پلیس مصر مدعی است علیرغم گستردگی حجم آتش‌سوزی،این حادثه تا این لحظه تلفات جانی به همراه نداشته است. 🇮🇷@NahnoSamidun
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ترامپ: انتخاب نشوم، حمام خون راه می‌افتد 🔹ترامپ در جمع هوادارانش در اوهایو گفت اگر در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا انتخاب نشود، حمام خون در این کشور به راه خواهد افتاد. 🔹ساکن سابق کاخ سفید همچنین گفت اگر پیروز انتخابات نشود، مطمئن نیست انتخابات دیگری در آمریکا برگزار شود. 🇮🇷@NahnoSamidun
🔴نخستین واکنش آیت الله صدیقی به ادعای جنجالی زمین خواری: امضایم جعل شده است رسیدگی کنید 🟢در پی انتشار ادعایی در فضای مجازی درباره صدیقی امام‌جمعه موقت تهران، او در نامه ای به دادستان تهران به این ادعا واکنش نشان داد. 🇮🇷@NahnoSamidun
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️سکانس قابل تأمل فیلم آخرالزمانی Hellboy 2019 که به وجود شیاطین انسان‌نما در دنیای بشری اشاره دارد. ⚠️ ( رپتایل‌ها)؛ اصطلاحی است که برای گونه‌ای از شیاطین جنّی حاضر در جهان بشری استفاده می‌شود. 🔻تا آخر ببینید +13 🇮🇷@NahnoSamidun