ــــــــــــــــــ☫﷽☫ــــــــــــــــــ
🏴 عقیله عشق (س)
📚✍ عزم راسخ
▪️امام حسين (علیه السلام):
✓«إِنّی لَمْ أَخْرُجْ أَشِرًا وَ لا بَطَرًا وَ لا مُفْسِدًا وَ لا ظالِمًا وَ إِنَّما خَرَجْتُ لِطَلَبِ الاِصْلاحِ فی أُمَّةِ جَدّی (ص) أُریدُ أَنْ آمُرَ بِالْمَعْروفِ وَ أَنْهی عَنِ المُنْکَرِ وَ أَسیرَ بِسیرَةِ جَدّی وَ أَبی عَلِی بْنِ أَبیطالب».
▫️«من از روی خودخواهی و خوشگذرانی و یا برای فساد و ستمگری قیام نکردم؛ بلکه قیام من برای اصلاح در امّت جدم میباشد، میخواهم امربه معروف و نهی از منکر کنم و به سیره و روش جدم و پدرم علی بن ابیطالب (ع) عمل نمایم».
🔸بحار الانوار، ج۴۴، ص۳۲۹
🔰 پی نوشت:
▪️انسان! فطرتاً موجودی کمال گرا، و از نقص ها، ضعف ها و پلیدی ها متنفر است. آدمی! هرگاه از یک نقطه تاریک به یک نقطه روشن از حیث معرفت، منتقل شود، چنانچه به یک درک و فهم عمیق واقعی، منتقل شده باشد، دیگر هرگز آرزوی برگشت به تاریکی ها و ظلمات را نمی کند؛ تا جایی که برای رهایی کامل از آن و تدارک کوتاهی ها و... و استمرار و پایداری در مسیر حقّ، چاره جویی خواهد کرد. در این مقام، امام علیهالسلام که تکلیف و رسالت آن، هدایت انسان ها از تاریکی به سمت نور می باشد، رسالت خود می داند که در این مسیر، امام و هادی برای دیگران باشد. و هرگز راضی به بازگشت بندگان خدا و دین خدا، از هدایت ها به جهالت ها نیست؛ و بهترین اقدام ها و تصمیمات را برای نجات بندگان خدا و دین خدا، خواهد گرفت: «إِنَّما خَرَجْتُ لِطَلَبِ الاِصْلاحِ فی أُمَّةِ جَدّی».
▪️این تصمیم و چاره جویی و بلکه تکلیف، سبب انتقال و هدایت انسان ها، از تاریکی به سوی نور است: «يُخْرِجُهُمْ مِنَ الظُّلُماتِ إِلَى النُّورِ». و این نقطه شروع تحوّل و بیداری، و جوش و خروش آدمی و در مقام امامت، نوعی جریان سازی و بستر سازی جامعه اسلامی به سوی هدایت و نجات انسانیّت است: «أُریدُ أَنْ آمُرَ بِالْمَعْروفِ وَ أَنْهی عَنِ المُنْکَرِ وَ أَسیرَ بِسیرَةِ جَدّی وَ أَبی عَلِی بْنِ أَبیطالب».
▪️و این تصمیم چنانچه با یک عزم راسخ بلکه جازم باشد، نه برادری چون محمد حنفیه و نه... نمی تواند او را از حرکت به سمت نور و هدایت و سعادت، باز دارد:«اِذَا اقْتَرَنَ الْعَزْمُ بِالْجَزْمِ کَمَلَتِ السَّعَادَة: هرگاه اراده با جزم و قطع، توام گردد، سعادت و نیک بختی کامل شود». هر چند ممکن است در این مسیر، اتفاقات، مصیبت ها و حوادث ناگوار و جانکاهی پیش آید، که چاره ای جز صبر و شکیبایی نیست:«... وَ اصْبِرْ عَلی ما اَصابَکَ اِنَّ ذلِکَ مِنْ عَزْمِ الْاُمُورِ: و در برابر مصایبی که به تو میرسد شکیبا باش که این از عزم امور است». یا اینکه عزم و تصمیم، به مقصد و مقصود خود واصل نگردد به دلایلی: «عَرفْتُ اللّه َ سُبحانَهُ بفَسْخِ العَزائمِ، و حَلِّ العُقودِ، و نَقْضِ الهِمَمِ: من خداوند سبحان را به درهم شكستن عزم ها و فرو ريختن تصميم ها و برهم خوردن اراده ها و خواست ها شناختم». اما ضرورت دارد که أهمیت این حقیقت را بدانیم که انسانیت، راه نجاتی غیر از حرکت در صراط مستقیم، برای عبور از تاریکی ها و سعادت خود، نخواهد داشت؛ و این انگیزه او مأجور خواهد بود و خدا خریدار آن است و لو اینکه به آنچه اراده کرده بود، واصل نگردید.
▪️اما اگر انسان به معرفت کامل منتقل نشده باشد، ظهور تاریکی ها مانند سستی ها، تنبلی ها، تردیدها، یأس و نا امیدی ها، خستگی و عدم نشاط ها، هر روز در جهتی و سازی زدن ها، از این شاخه به آن شاخه پریدن ها و... بر عزم و ایستادگی او غالب و او را زمین گیر می کند. و این نوع رفتار، که بر عزم و تصمیمات فردی او تأثیر می گذارد، کاشف از این است که هنوز حقیقت برای او واضح و روشن نشده و دچار تردید به حقیقت است و این واقعیت نیز به تبع روشن می شود که در باور او نیز این انتقال و عقد باطنی، که بند بند وجود او را تحت تأثیر قرار داده باشد، در باطن او تحقق پیدا نکرده است. پس تلاش لازم در جهت معرفت افزایی، ضرورت دارد تا با نیل به آن، و با تصمیمات صحیح و استقامت و ایستادگی در صراط مستقیم، سبب نزول رحمت خداوند سبحان گردد: «الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ:آنان که گفتند: محققا پروردگار ما خدای یکتاست و بر این ایمان پایدار ماندند فرشتگان رحمت بر آنها نازل شوند (و مژده دهند) که دیگر هیچ ترسی و حزن و اندوهی نداشته باشید و شما را به همان بهشتی که وعده دادند، بشارت باد».
▫️انتشارات عقیله عشق (س)
╭━◈✧🖤
╰┈🆔 @EntesharatAghilehEshgh
ــــــــــــــــــ☫﷽☫ــــــــــــــــــ
🏴 عقیله عشق (س)
📚✍ یوسف زهرا
▫️چون زنان مصری رخ یوسف کنعانی بدیدن
▫️چاقوی برهنه ز دست جای ترنجی بکشیدن
▫️چون عشاق ذکری ز رخ یوسف زهرا شنیدن
▫️مجنون چو سر گشته در این بزم به صحرا رسیدن
▫️کان چشم رخ زیبا و این گوش رخ رعنا شنیدن
▫️لکن ز عشاق پرس چه هجرانی ز غم بر سینه کشیدن
📚کتاب هو الحقّ
▪️انتشارات عقیله عشق(س)
╭━◈✧🖤
╰┈🆔 @EntesharatAghilehEshgh
ــــــــــــــــــ☫﷽☫ــــــــــــــــــ
🏴 عقیله عشق (س)
🔹روزها ی آغازین جنگ بود. محل خدمتم پایگاه یکم شکاری مهرآباد بود. دشمن زبون ناجوان مردانه از زمین و هوا و دریا ایران عزیز را مورد حمله قرار داده بود.
🔹در آماده باش کامل بودیم. روز و شب در پایگاه، در حال انجام وظیفه بودیم. جز پرسنل فنی بودم و شبانه روز در شاپ ها(کارگاه فنی) مشغول تعمیر و نگهداری و پشتیبانی سیستم ها بودم.
🔹تعداد زیادی از پرسنل هفتگی به خونه بر می گشتند. به هر حال یک روز که اوایل ماه مهر بود، ساعت ۳ بعد از ظهر با سرویس اداره به طرف منزل آمدم،از سرویس در محله نارمک، پیاده شدم.در مسیر منزل، متوجه شدم قصابی باز است، همسرم سفارش کرده بود سر راه گوشت بخرم. وارد قصابی شدم. در آن زمان خرید و فروش گوشت به صورت کوپنی بود.
🔹آخر اخبار بعد از ظهری بود. فروشنده مشغول تهیه گوشت برای من بود. ناگهان گوینده اخبار اعلام کرد، خلبان علی خوش نیت به شهادت رسید. شوک زده شدم. گرسنه و خسته، چند شب بود که نخوابیده بودم. پاهایم سست شد. متوجه نشدم چی می گم.با صدای بلند گفتم نه!...نه!..نه!...
🔹قصاب متوجه حالم شد. سریع از پشت پاچال به کمکم آمد. مرا بر روی نیمکت نشاند. و مرا نوازش کرد و لیوان آبی بدستم داد. حالم که جا آمد گفت جناب چی شده؟! گفتم: دوستم و یکی از بستگانم، خلبان خوش نیت به شهادت رسید. او هم
اشک در چشمانش حلقه زد.
🔹مزار شهید خلبان علی خوش نیت در قسمت بست پایین حرم مطهر امام رضا علیهالسلام قرار دارد. هر وقت به حرم مطهر مشرف می شوم به زیارت شهید خوش نیت می روم.
✓راوی: جناب سرهنگ حسنی زاوه
╭━◈✧🖤
╰┈🆔 @EntesharatAghilehEshgh
ــــــــــــــــــ☫﷽☫ــــــــــــــــــ
🏴 عقیله عشق (س)
📚✍ پیوند عشق و عقل
▫️شب عاشورا، چون لشکر عمر سعد خواست حمله را آغاز کند، حضرت ابوالفضل علیه السلام چنین از برادر دستور گرفت:
▪️امام حسين (علیه السلام):
✓«اِرْجِعْ اِلَيْهِمْ فَاِنْ اسْتَطَعْتَ اَنْ تُؤَخِّرَهُمْ اِلى غَدْوَةٍ وَتَدْفَعَهُمْ عَنّا الْعَشِيَّةَ لَعَلَّنا نُصَلّى لِرَبِّنَا الْلَّيْلَةَ وَنَدْعُوَهُ وَنَسْتَغْفِرَهُ، فَهُوَ يَعْلَمُ اَنِّى قَدْ كُنْتُ اُحِبُّ الصَّلاةَ لَهُ وَتِلاوَةَ كِتابِهِ وَكَثْرَةَ الدُّعاءِ وَالاِسْتِغْفارِ».
▫️«به طرف آنها برو، اگر توانستى آن را تا فردا تأخير بينداز و حمله آنها را امشب از ما دفع كن تا اينكه امشب براى پروردگارمان نماز بخوانيم و دعا كنيم و استغفار كنيم، زيرا خـدا مى داند كه نماز براى او و تـلاوت قرآن و دعاى زياد و استغفار را دوست دارم».
🔸ارشاد، شیخ مفید،ج۲، ص۹۵
🔰 پی نوشت:
▪️آدمی را اگر از نور عقل و خَرد، بهره ای نباشد، برای او تکلیفی نیست تا کمالی باشد. لذا توقع عشق و عاشقی نیز از او بی معنا خواهد بود.
▪️خانه دل! حرم الهی است و در این حرم، نفس تصرف و آن را به انواع اصنام و بت ها، اشغال کرده است و اگر ما عقل را در بندگی مزاحم بدانیم و به هدایت آن بی توجه باشیم، ممکن است از ما عبادت خداوند متعال، ظاهر گردد اما راهی بر عبودیت نخواهیم داشت؛ و نعوذ بالله، آیات قرآن که دعوت به تفکر و تعقل کرده است، لغو خواهد بود. و یا اختصاص به صاحبان خرد خواهد داشت، و عاشقان را فارق از آن.
▪️عقل و عشق، هر یک را آستانی است. لذا نور عقل و خَرد، بندگان خدا را تا دروازه و آستان عشق، هدایت و بالا می برد: «التَّفَكُّرُ في مَلَكوتِ السّماواتِ و الأرضِ عِبادَةُ المُخلِصین: انديشيدن در ملكوت آسمانها و زمين، عبادت مخلصان است». اما روشن است که هر کس را لیاقت تفکّر در ملکوت آسمان و زمین نیست، تا تفکری نسبت به حقایق آن داشته باشد؛ و بر فرض صحت وصول، صاحب آن از تفکر برای انتقال به حقایق دیگر، بی نیاز نیست. و این یعنی هدایت بندگان خدا به مراتب بالاتر معرفت، با نور عقل و هدایت آن:«العَقلُ رُقِيٌّ إلى عِلِّيِّينَ: خرد، بالابرنده به سوی علّیین است».
▪️اما چون آستان عشق، أعلی و بلند مرتبه است، احاطه و اشراف بر جولانگه عقل دارد. لذا گاهی عشق، چنان بر آستان عقل، رخ نشان دهد و ابراز سلطنت و وجود کند، که گویی عقل و نور خَرد او، حقیقتی نداشته و وجودی ندارد؛ چنانکه در شب عاشورا، آستان عشق، بر خرد و تدبیر در جنگ حاکم می شود و می گوید امشب شب عاشقی با خدا است و بس؛ و عقل را گویی نور خَردش خاموش شده و در فنای سلطان عشق به سر برد: «انِّى قَدْ كُنْتُ اُحِبُّ الصَّلاةَ لَهُ وَتِلاوَةَ كِتابِهِ وَكَثْرَةَ الدُّعاءِ وَالاِسْتِغْفارِ».
▪️اما این جلوه عشق در شب عاشورا به این معنا نیست که صبح عاشورا امام علیه السلام از عقل و عقلانیت و تدبیر جنگ دست کشد و همه سپاه خود را در یک لحظه به وصال حق نائل گرداند. بلکه سرتاسر عاشورا و واقعه کربلا جلوهای از پیوند عشق و عقل و هدایت است.
▪️عشق به آستان عقل احاطه دارد، ولی عکس آن برای عقل میسّر نیست، و نور خَرد و وسعت هدایت و انتقال بندگان خدا به معرفت تا آستان عشق است؛ و لکن عقل را به حقیقت عشق راهی نیست؛ چراکه این قابلیت را ندارد؛ لذا اجازه ورود عقل به حریم عشق داده نمی شود. پس اینجاست که عقل، مستغرق و نور او در نور عشق و حقیقت عشق، فانی می گردد؛ نه اینکه بی نیاز و کنار گذاشته و مزاحم باشد؛ چنانچه در حدیث معراج می فرماید: «وَ لاََسْتَغْرِقَنَّ عَقْلَهُ بِمَعْرِفَتى وَ لاَقُومَنَّ لَهُ مَقامَ عَقْلِهِ: و قطعا خود به جاى عقل او قرار مى گيرم، و عقل او را در معرفت خويش غرق مى كنم».[وافی ج ۲ ابواب المواعظ، باب مواعظ الله سبحانه ص ۴۰]. لذا عقل با هدایت خود، بندگان خدا را تا دروازه های عشق الهی هدایت و استعدادهای فطرتی او را به بلوغ و رشد می رساند تا او با ظهور قابلیت ها، عارف به حق شود و در عشق او فانی گردد. و چه خوش گفت حافظ:
▫️جناب عشق را درگه بسی بالاتر از عقل است
▫️کسی آن آستان بوسد که جان در آستین دارد
▪️انتشارات عقیله عشق (س)
🖤━━━━━━◈✧ ✧♡لینڪ♡♡
https://eitaa.com/NashrAghilehEshgh
ــــــــــــــــــ☫﷽☫ــــــــــــــــــ
🏴 عقیله عشق (س)
📚✍روح و ریحان
▫️ای که نامت سرآغاز به جان ها
▫️ای که یادت روح و ریحان به دل ها
▫️ای که بردی دل از من ز دنیا
▫️ای که بیچاره شدی بیچاره دل ما
▫️ای که رویت چه نیکو و چه زیبا
▫️ای که رو بر گرفتی ز چشم مستانه ما
▫️چه سنگین و چه با ناز و چه وقاری
▫️من ندیدم به عمر ز حسن تو نگاری
▫️چه عزیزی چه بزرگی چه جمالی
▫️حق است که بر خود در عرش ببالی
▫️الحقّ و الحقّ، بالحقّ که تو الله ی
▫️پیدا نگردد به جز تو به عالم الهی
▫️رَفَعَ جهلي بحُسن کمالک
▫️نَوَّرَ قلبي بنور جمالک
▫️ذَهَبَ عقلي بشوق وصالک
▫️عَشِقَ عیني بِنَوم خیالک
📚مسافر الی الله، ص۴۳
▪️انتشارات عقیله عشق(س)
╭━◈✧🖤
╰┈🆔 @EntesharatAghilehEshgh
ــــــــــــــــــ☫﷽☫ــــــــــــــــــ
🏴 عقیله عشق (س)
📚✍ فطرت
▪️دعای عرفه امام حسين (علیه السلام):
✓«اَللّهُمَّ اِنّى اَرْغَبُ إِلَیْکَ وَ اَشْهَدُ بِالرُّبُوبِیَّهِ لَکَ مُقِرّاً بِاَنَّکَ رَبّى وَ اِلَیْکَ مَرَدّى اِبْتَدَاْتَنى بِنِعْمَتِکَ قَبْلَ اَنْ اَکُونَ شَیْئاً مَذْکُورا وَخَلَقْتَنى مِنَ التُّرابِ ثُمَّ اَسْکَنْتَنِى الاَْصْلابَ... فابْتَدَعْتَ خَلْقى مِنْ مَنِىٍّ یُمْنى وَاَسْکَنْتَنى فى ظُلُماتٍ ثَلاثٍ بَیْنَ لَحْمٍ وَدَمٍ وَجِلْدٍ...ثُمَّ اَخْرَجْتَنى لِلَّذى سَبَقَ لى مِنَ الْهُدى اِلَى الدُّنْیا تآمّاً سَوِیّاً وَحَفِظْتَنى فِى الْمَهْدِ طِفْلاً صَبِیّاً... اَتْمَمْتَ عَلَىَّ سَوابغَ الاِْ نْعامِ وَ رَبَّیْتَنى زایِداً فى کُلِّ عامٍ حَتّى إذَا اکْتَمَلَتْ فِطْرَتى وَاعْتَدَلَتْ مِرَّتى اَوْجَبْتَ عَلَىَّ حُجَتَّکَ بِاَنْ اَلْهَمْتَنى مَعْرِفَتَکَ...».
▫️«خدایا به سوى تو رغبت می نمایم، و به پروردگاری تو گواهى مى دهم، اقرارکننده ام که تو پروردگار منى، و بازگشت من به سوى تو است، وجودم را با نعمتت آغاز کردى پیش از آنکه موجودى قابل ذکر باشم، و مرا از خاک پدید آوردى، سپس در میان صلب ها جایم دادى... در نتیجه وجودم را پدید آوردى از نطفه ریخته شده و در تاریکی هاى سه گانه میان گوشت و خون و پوست جایم دادى... سپس براى آنچه در علمت از هدایتم گذشته بود مرا کامل میانه به دنیا آوردى، و در حال کودکى و خردسالى در میان گهواره محافظت نمودى... نعمت هاى کاملت را بر من تمام کردى، و مرا در هر سال با افزوده شدن به وجودم پرورش دادى، تا آفرینشم کامل شد، و تاب و توانم معتدل گشت، حجّت را بر من واجب نمودى، چنان که معرفتت را به من الهام فرمودی...».
🔸سید بن طاووس، إقبال الأعمال، ج۱، ص۳۵۰
🔰 پی نوشت:
▪️خداوند متعال، انسان را بر فطرت و سرشت الهی آفرید: «فِطْرَتَ اللَّهِ الَّتِي فَطَرَ النَّاسَ عَلَيْها»؛ و خلقت نوریّه او را بر توحید: «فَطَرَهُمْ جَمِیعاً عَلَی التَّوْحِیدِ» و بر معرفت خویش، تکمیل کرد: «فَطَرَهُمُ اللَّهُ عَلَی الْمَعْرِفَةِ». و با گرفتن میثاق بر معرفت ربوبیّت، حجت را بر او تمام نمود: «فطرهم علی التوحید عند المیثاق علی معرفته أنّه ربهم»؛ چرا که فطرت و معرفت دو روی یک سکه هستند و از هم جدایی ندارند. تا اینکه افرادی نگوید من از این مسئله بی خبر و غافل بودم: «وَ إِذْ أَخَذَ رَبُّكَ مِنْ بَنِي آدَمَ مِنْ ظُهُورِهِمْ ذُرِّيَّتَهُمْ وَ أَشْهَدَهُمْ عَلي أَنْفُسِهِمْ أَلَسْتُ بِرَبِّكُمْ قالُوا بَلي شَهِدْنا أَنْ تَقُولُوا يَوْمَ الْقِيامَةِ إِنَّا كُنَّا عَنْ هذا غافِلِينَ».
▪️گرایش به خدا در سرشت الهی او نهاده شد؛ و بر این سرشت متولد و پا به دنیا گذاشت: «كلّ مولود يولد على الفطرة» و بر این سرشت هست تا اینکه این سرمایه الهی، سبک روش های تربیتی صحیح و حقّ یا غلط و فاسد او را به أعلی علّیّین یا أسفل السافلین هدایت و منتقل می کند: «حتي يكون ابواه يهودانه و ينصرانه و يمجسانه» اما این انتقال به این معنا نیست که واقعا او در آن مسیر ثابت قدم بماند یا اینکه مسیر هدایت بر او مسدود گردد و مهر شقاوت بر پیشانی او زده شود؛ اما باید دانست حرکت در مسیر فطرت یا خلاف آن در صورت استمرار و اصرار، برای صاحب آن یک حق را ثابت خواهد کرد و آن هدایت و ضلالت خواهد بود: «فَرِيقًا هَدَىٰ وَفَرِيقًا حَقَّ عَلَيْهِمُ الضَّلَالَةُ».
▪️انسان می تواند استعداد های توحیدی و معرفتی فطری خود را، شکوفا و بالفعل کند. لذا ممکن است که تربیت های غلط والدین قبل و بعد تولد، و محیط پیرامون آن و رزق حلال و حرام و... بلکه گناهان، تاریکی های قلبی و رفتاری خود فرد و هوای نفس او، سبب قوت گرفتن فاصله ها و نفسانیّت او گردیده و او را روز به روز گرفتار تر کرده باشد، تا جایی که بر فطرت خدا جوی او اثر گذاشته و در او غبارها و حجاب هایی را ایجاد کرده که بر آن فطرت توحیدی، یاد آور نیست. اما هیچ وقت خداوند متعال درهای رحمت و هدایت خود را بر بندگان خود نبسته و بر آنان آمرزنده و مهربان است.
▪️گرد و غبار و ناپاکی ها، می توانند صفای چهره آینه را، مکدر کنند که دیگر انعکاس خوبی های و زیبایی ها فطری خود را نداشته باشد،لکن این به این معنا نیست که ظلمات و ناپاکی ها، بتوانند ذات آینه را دگرگون کنند. لذا در صورت استمرار، آینه با این ناپاکی خوی کرده و چشم آینه کور خواهد شد. همانطور که انسان چنین خواهد شد: «وَمَنْ كَانَ فِي هَذِهِ أَعْمَى فَهُوَ فِي الْآخِرَةِ أَعْمَى وَأَضَلُّ سَبِيلًا». پس ضروری است که رخ آینه را از این غبارها و ناپاکی تطهیر، تا به طهارت برسد. و چون به طهارت رسید، چشمش به معرفت و مشاهده حقایق روشن و فطرت او یاد آور توحیدی گردد، که بر آن مفطور است:
▫️جمال یار ندارد نقاب و پرده ولی
▫️غبار رَه بِنِشان تا نظر توانی کرد
▪️انتشارات عقیله عشق(س)
╭━◈✧🖤
╰┈🆔 @EntesharatAghilehEshgh
ــــــــــــــــــ☫﷽☫ــــــــــــــــــ
🏴 عقیله عشق (س)
📚✍ سلام
▫️السلام ای یار و همراهم ای خدا
▫️السلام ای جان و جانانم ای خدا
▫️السلام ای دلبر و دلدارم ای خدا
▫️السلام ای دار و ندارم ای خدا
▫️السلام ای رحیم و رحمانم ای خدا
▫️السلام ای کریم و منّانم ای خدا
▫️السلام ای همنشین و هم نشانم ای خدا
▫️السلام ای ستار و غفارم ای خدا
▫️السلام ای بود و نبودم ای خدا
▫️السلام ای شاه و معبودم ای خدا
▫️السلام ای منزل و مقصودم ای خدا
▫️السلام ای حزن و سرورم ای خدا
▫️السلام ای من و معنایم ای خدا
▫️السلام ای سرور و مولایم ای خدا
▫️السلام ای طریق و هم رفیقم ای خدا
▫️السلام ای مونس و حبیبم ای خدا
▫️السلام ای مسجد و محرابم ای خدا
▫️السلام ای حج و نمازم ای خدا
▫️السلام ای دعا و هم جوابم ای خدا
▫️السلام ای رخصتت بر عبد تا بخوانم ای خدا
▫️السلام ای که با شُکرت در شُکرم ای خدا
▫️السلام ای که با کُفرت در بُهتم ای خدا
📚کتاب هو الحقّ
▪️انتشارات عقیله عشق(س)
╭━◈✧🖤
╰┈🆔 @EntesharatAghilehEshgh
ــــــــــــــــــ☫﷽☫ــــــــــــــــــ
🦋 عقیله عشق (س) 🦋
📚✍ تازه های چاپ نشر عقیله عشق(س)
🔹کتاب: حدیث عنوان بصری
🔹مؤلف: وحید نوروزی
🔹ناشر: عقیله عشق
🔹تابستان۱۴۰۳
▪️انتشارات عقیله عشق(س)
╭━◈✧🏴
╰┈@EntesharatAghilehEshgh
May 11
ــــــــــــــــــ☫﷽☫ــــــــــــــــــ
🏴 عقیله عشق (س)
🏴🏴 السلام علیک یا اباعبدالله(ع)
🔹🖇تکامل عقل
🔹🖇بندگان دنیا
🔹🖇تقوای الهی
🔹🖇نیّت و انگیزه
🔹🖇عزم راسخ
🔹🖇پیوند عقل و عشق
🔹🖇فطرت
🔹🖇 ولایت اهل بیت(ع)
🔹🖇دوستی اهل بیت (ع)
🔹🖇پیوند معرفت امام و خدا
🔹🖇صفای باطن
🔹🖇پیوند علم و عمل
🔹🖇پیوند معرفت و اطاعت و عبادت
🔹🖇ذکر خدای سبحان
🔹🖇قرآن کریم
🔹🖇خداوند مراقب است
🔹🖇بکاء برای امام حسین(ع)
🔹🖇نهی از منکر
🔹🖇غیبت کردن
🔹🖇تاثیر سخن گفتن بر قدر و منزلت
📚کتاب مصباح الهدی
#به_زودی
🔹ارتباط با ناشر: 📞09306255405
╭━◈✧❤️
╰┈🆔 @EntesharatAghilehEshgh
💙━━━━━━◈✧ ✧♡لینڪ♡♡
https://eitaa.com/NashrAghilehEshgh
ــــــــــــــــــ☫﷽☫ــــــــــــــــــ
🦋 عقیله عشق (س) 🦋
📚✍ تازه های چاپ نشر عقیله عشق(س)
🔹کتاب: آشنایی با قواعد نحو (۱)
🔹مؤلف: استاد کریم پور
🔹ناشر: عقیله عشق
🔹تابستان۱۴۰۳
▪️انتشارات عقیله عشق(س)
╭━◈✧🏴
╰┈@EntesharatAghilehEshgh
ــــــــــــــــــ☫﷽☫ــــــــــــــــــ
🦋 عقیله عشق (س) 🦋
📚✍ تازه های چاپ نشر عقیله عشق(س)
🔹کتاب: کاربردها و جایگاه اجماع
🔹مؤلف: استاد کریم پور
🔹ناشر: عقیله عشق
🔹تابستان۱۴۰۳
▪️انتشارات عقیله عشق(س)
╭━◈✧🏴
╰┈@EntesharatAghilehEshgh
ــــــــــــــــــ☫﷽☫ــــــــــــــــــ
🦋 عقیله عشق (س) 🦋
📚✍ تازه های چاپ نشر عقیله عشق(س)
🔹کتاب: حجاب و جامعه
🔹مؤلف: ابوالفضل صادقی همدانی
🔹ناشر: عقیله عشق
🔹تابستان۱۴۰۳
▪️انتشارات عقیله عشق(س)
╭━◈✧🏴
╰┈@EntesharatAghilehEshgh
ــــــــــــــــــ☫﷽☫ــــــــــــــــــ
🦋 عقیله عشق (س) 🦋
📚✍ تازه های چاپ نشر عقیله عشق(س)
🔹کتاب: نبض زندگی
🔹مؤلف: سرکار خانم میرزایی
🔹ناشر: عقیله عشق
🔹تابستان۱۴۰۳
▪️انتشارات عقیله عشق(س)
╭━◈✧🏴
╰┈@EntesharatAghilehEshgh