09- نظام اندیشه2 بهار 1400.mp3
10.72M
🔸جلسه ۹ 👆 #نظام_اندیشه_2
- پنجشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰
- خلیفة الله که تجلی مصداقی هدایت الهی و شاخص تمایز حق از باطل است، ارائه هدایتش هم بصورت مصداقی در صحنه های عینی زندگی انسان میتنی بر نیازها و سوال ها و ماموریت ها و وظایف و استعدادهای بلوغ و رشد فردی و اجتماعی بشری عرضه میشود.
- نزول قرآن در طی 23 سال در شأن نزول های مصداقی متعدد، برای عرضه هدایت مصداقی توسط مصداق خلیفة الله و نبیّ الهی است، که آن اتفاقات و صحنه ها و نیازها و شرایط نزول آیات قرآن، اولین مصداق و اولین نمونه از محل جریان آن هدایت الهی بودند و در دوران های دیگر نیز با تطابق شرایط مشابه، هدایت مصداقی برای مصادیقِ موجود در زمان ها و مکان های دیگر جریان پیدا میکند. لذا در روایت میفرمایند هدایت قرآن مانند جریان طلوع نور خورشید و ماه همیشه در جریان است: «یَجرِی کَمَا تَجرِی الشَّمسُ وَ القَمرُ»
- بیان سنت محوضت (محض شدن حق و محض شدن باطل) در جریان هدایت مصداقی در زمانه حضرت نوح (علیه السلام)
- جریان سنت محوضت در طول تمام تاریخ انبیاء و اوصیاء تا نبی خاتم و اوصیائش
🔸
@Nezam_Andishe
🔴 لینک ورود به محیط کلاس #نظام_اندیشه_2 (اولین جلسه ترم دوم) برای دانشجویان «حوزه علوم اسلامی دانشگاههای کاشان، اصفهان، و بیرجند» در بستر اسکای روم با گزینه میهمان👇
🌐 https://www.skyroom.online/ch/althakhaer/islam
🔻پنجشنبه ها، ساعت ١٠:٢۵ الی ١٢
✅ تا دقایقی دیگر خدمتگزار هستیم.
🔻افراد علاقمند هم میتوانند بعنوان مهمان شرکت کنند.
🔸افرادی که تکلیف جلسه امروز را انجام دادند. (+ خانم فاطمه ترکی + خانم حوا خیرخواه)
🔻جلسه ۱۰ درس #نظام_اندیشه_2
10- نظام اندیشه2 بهار 1400.mp3
16.54M
🔸جلسه ۱۰ 👆 #نظام_اندیشه_2
- پنجشنبه ١٣ خرداد ۱۴۰۰
- مصداق خلیفة الله، با بیان مصداقی هدایت الهی در وقایع عینی زندگی انسان ها، و شاخص و میزان اطاعت و تسلیم در برابر ولایت الهی
- خلیفة الله، امین خداوند و صاحب امانت مطلق ولایت الهی، که تمام مخلوقات و انسان ها با اطاعت از ولایت الهی در برابر او، پیمان و عهد بر وفای به عهد و حفظ امانت الهی را ادا میکنند، و کسانی که دشمنی و عصیان پیشه کنند، به نقض عهد و خیانت در امانت الهی در برابر خلیفه امین الهی میرسند.
- تکمیل سیر مباحث اینفوگرافیک، در نبرد جریان حق و جریان باطل، و پیاده سازی سنّت محوضت، در چهار دسته خالص سازی و پاکسازی از ناخالصی ها، در دو قصه حاکمیت طالوت و امتحان یارانش در نبرد با جالوت، و قصه جنگ احد و امتحان یاران پیامبر خاتم ص
- کسانی که ضعف ایمان و ناخالصی در اطاعت از مصداق ولایت الهی نیابند، و اطاعت و تسلیم محض در برابر فرمان ولیّ الهی داشته باشند، نیروی مقاوم در میدان نبرد شده و در برابر همه قدرت های سخت افزاری دشمنان با غلبه قدرت نرم افزاری و ایمانی به غلبه میرسند
⭕️ تکلیف آینده👇
🌐 eitaa.com/nezam_andishe/628
🔸
@Nezam_Andishe
⭕️ تکلیف جلسه آینده (در ٢٠ خرداد ۱۴۰۰) :
🔻مطالعه «درس ١۷ و ۱۸ و ١٩ جزوه»
(صفحات ١۶٧ الی ٢٠٠)👇و آمادگی کنفرانس آن در کلاس (و یا ارسال صوت کنفرانس در خصوصی ایتا @msalehi).
🌐 eitaa.com/nezam_andishe/492
🔴 تکلیف ترم اولی های درس نظام 2:
🔻هم تکلیف عمومی درس ١٧ و ١۸ و ۱۹ جزوه، و هم تکالیف بحت حقیقت قرآن (اگر انجام ندادند و نفرستادند) که ارائه کل صوت پنج جلسه بحث «حقیقت قرآن، جمال امام زمان (علیه السلام)»، وخواندن فیش متنی آن، و نهایتاً ارسال صوت کنفرانس در خصوصی ایتا @msalehi است.
📌دسترسی از لینک زیر👇
🌐 eitaa.com/nezam_andishe/598
🔸
🔻تکلیف تحلیلی:
🔸 بیان تحلیلی از نحوه جریان یافتن سنت محوضَت در اتفاقات امروز انقلاب اسلامی و انتخابات و اتفاقات نزدیک به ظهور امام زمان (علیه السلام).
- برخی محتواهای کمکی در ادامه ارسال میشود. 👇
https://eitaa.com/nezam_andishe/630
-این تکلیف علاوه بر تکالیف الزامی، دارای امتیاز ویژه خواهد بود
🔸
@Nezam_Andishe
نظام حب ذات - سنت محوضت - نبرد حق و باطل.png
1.87M
🔸اینفوگرافیک👆
#سنت_محوضت #png
🔻« آمپر حرکت در مدار سنّت مُحوضَت »
- حرکت بسوی محض شدن در سعادت و شقاوت
- نظام حبّ ذات و دفاع از ذات (من الهی در برابر من موهوم)
- نبرد حق و باطل
حدیث نوح در سنت محوضت - استاد عابدینی - گزیده جلسات 31 و 32 مهدویت.mp3
23.11M
🔸حدیث نوح در #سنت_محوضت 👆
« الْآنَ أَسْفَرَ الصُّبْح »
#استاد_عابدینی
🔻گزیده جلسات ۳۱ و ۳۲ مهدویت
🔻وَ الصُّبْحِ إِذا أَسْفَرَ
(مدثر، ٣٤)
👆قسم خداوند در قرآن به این موقعیت محض شدن و تمییز نور صبح از تاریکی شب
🔸 @abedini
بسم الله
حدیث مذکور در صوت👆
«حدیث نوح در #سنت_محوضت » 👇
🔸كمال الدين و تمام النعمة، ج2، ص: 355
🔻وَ أَمَّا إِبْطَاءُ نُوحٍ ع فَإِنَّهُ لَمَّا اسْتُنْزِلَتِ الْعُقُوبَةُ عَلَى قَوْمِهِ مِنَ السَّمَاءِ بَعَثَ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ الرُّوحَ الْأَمِينَ ع بِسَبْعِ نَوَيَاتٍ
فَقَالَ يَا نَبِيَّ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ تَبَارَكَ وَ تَعَالَى يَقُولُ لَكَ إِنَّ هَؤُلَاءِ خَلَائِقِي وَ عِبَادِي وَ لَسْتُ أُبِيدُهُمْ بِصَاعِقَةٍ مِنْ صَوَاعِقِي إِلَّا بَعْدَ تَأْكِيدِ الدَّعْوَةِ وَ إِلْزَامِ الْحُجَّةِ فَعَاوِدِ اجْتِهَادَكَ فِي الدَّعْوَةِ لِقَوْمِكَ فَإِنِّي مُثِيبُكَ عَلَيْهِ وَ اغْرِسْ هَذِهِ النَّوَى فَإِنَّ لَكَ فِي نَبَاتِهَا وَ بُلُوغِهَا وَ إِدْرَاكِهَا إِذَا أَثْمَرَتِ الْفَرَجَ وَ الْخَلَاصَ فَبَشِّرْ بِذَلِكَ مَنْ تَبِعَكَ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ
فَلَمَّا نَبَتَتِ الْأَشْجَارُ وَ تَأَزَّرَتْ وَ تَسَوَّقَتْ وَ تَغَصَّنَتْ وَ أَثْمَرَتْ وَ زَهَا التَّمْرُ عَلَيْهَا بَعْدَ زَمَانٍ طَوِيلٍ (در روایت دیگر دارد که دانه های خرما هفت سال طول کشید تا درختش به ثمر برسند) اسْتَنْجَزَ مِنَ اللَّهِ سُبْحَانَهُ وَ تَعَالَى الْعِدَةَ فَأَمَرَهُ اللَّهُ تَبَارَكَ وَ تَعَالَى أَنْ يَغْرِسَ مِنْ نَوَى تِلْكَ الْأَشْجَارِ وَ يُعَاوِدَ الصَّبْرَ وَ الِاجْتِهَادَ وَ يُؤَكِّدَ الْحُجَّةَ عَلَى قَوْمِهِ
فَأَخْبَرَ بِذَلِكَ الطَّوَائِفَ الَّتِي آمَنَتْ بِهِ فَارْتَدَّ مِنْهُمْ ثَلَاثُمِائَةِ رَجُلٍ وَ قَالُوا لَوْ كَانَ مَا يَدَّعِيهِ نُوحٌ حَقّاً لَمَا وَقَعَ فِي وَعْدِ رَبِّهِ خُلْفٌ
ثُمَّ إِنَّ اللَّهَ تَبَارَكَ وَ تَعَالَى لَمْ يَزَلْ يَأْمُرُهُ عِنْدَ كُلِّ مَرَّةٍ بِأَنْ يَغْرِسَهَا مَرَّةً بَعْدَ أُخْرَى إِلَى أَنْ غَرَسَهَا سَبْعَ مَرَّاتٍ
فَمَا زَالَتْ تِلْكَ الطَّوَائِفُ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ تَرْتَدُّ مِنْهُ طَائِفَةٌ بَعْدَ طَائِفَةٍ إِلَى أَنْ عَادَ إِلَى نَيِّفٍ وَ سَبْعِينَ رَجُلًا
فَأَوْحَى اللَّهُ تَبَارَكَ وَ تَعَالَى عِنْدَ ذَلِكَ إِلَيْهِ وَ قَالَ يَا نُوحُ الْآنَ أَسْفَرَ الصُّبْحُ عَنِ اللَّيْلِ
لِعَيْنِكَ حِينَ صَرَّحَ الْحَقُّ عَنْ مَحْضِهِ وَ صَفَا الْأَمْرُ وَ الْإِيمَانُ مِنَ الْكَدَرِ بِارْتِدَادِ كُلِّ مَنْ كَانَتْ طِينَتُهُ خَبِيثَةً فَلَوْ أَنِّي أَهْلَكْتُ الْكُفَّارَ وَ أَبْقَيْتُ مَنْ قَدِ ارْتَدَّ مِنَ الطَّوَائِفِ الَّتِي كَانَتْ آمَنَتْ بِكَ لَمَا كُنْتُ صَدَّقْتُ وَعْدِيَ السَّابِقَ لِلْمُؤْمِنِينَ الَّذِينَ أَخْلَصُوا التَّوْحِيدَ مِنْ قَوْمِكَ وَ اعْتَصَمُوا بِحَبْلِ نُبُوَّتِك بِأَنْ أَسْتَخْلِفَهُمْ فِي الْأَرْضِ وَ أُمَكِّنَ لَهُمْ دِينَهُمْ وَ أُبَدِّلَ خَوْفَهُمْ بِالْأَمْنِ لِكَيْ تَخْلُصَ الْعِبَادَةُ لِي بِذَهَابِ الشَّكِّ مِنْ قُلُوبِهِمْ وَ كَيْفَ يَكُونُ الِاسْتِخْلَافُ وَ التَّمْكِينُ وَ بَدَلُ الْخَوْفِ بِالْأَمْنِ مِنِّي لَهُمْ مَعَ مَا كُنْتُ أَعْلَمُ مِنْ ضَعْفِ يَقِينِ الَّذِينَ ارْتَدُّوا وَ خُبْثِ طينهم [طِينَتِهِمْ] وَ سُوءِ سَرَائِرِهِمُ الَّتِي كَانَتْ نَتَائِجَ النِّفَاقِ وَ سُنُوحَ الضَّلَالَةِ فَلَوْ أَنَّهُمْ تَسَنَّمُوا مِنِّي الْمُلْكَ الَّذِي أُوتِي الْمُؤْمِنِينَ وَقْتَ الِاسْتِخْلَافِ إِذَا أَهْلَكْتُ أَعْدَاءَهُمْ لَنَشَقُوا رَوَائِحَ صِفَاتِهِ وَ لَاسْتَحْكَمَتْ سَرَائِرُ نِفَاقِهِمْ [وَ] تَأَبَّدَتْ حِبَالُ ضَلَالَةِ قُلُوبِهِمْ وَ لَكَاشَفُوا إِخْوَانَهُمْ بِالْعَدَاوَةِ وَ حَارَبُوهُمْ عَلَى طَلَبِ الرِّئَاسَةِ وَ التَّفَرُّدِ بِالْأَمْرِ وَ النَّهْيِ وَ كَيْفَ يَكُونُ التَّمْكِينُ فِي الدِّينِ وَ انْتِشَارُ الْأَمْرِ فِي الْمُؤْمِنِينَ مَعَ إِثَارَةِ الْفِتَنِ وَ إِيقَاعِ الْحُرُوبِ كَلَّا « وَ اصْنَعِ الْفُلْكَ بِأَعْيُنِنا وَ وَحْيِنا »
قَالَ الصَّادِقُ ع وَ كَذَلِكَ الْقَائِمُ فَإِنَّهُ تَمْتَدُّ أَيَّامُ غَيْبَتِهِ لِيُصَرِّحَ الْحَقُّ عَنْ مَحْضِهِ وَ يَصْفُوَ الْإِيمَانُ مِنَ الْكَدَرِ بِارْتِدَادِ كُلِّ مَنْ كَانَتْ طِينَتُهُ خَبِيثَةً مِنَ الشِّيعَةِ الَّذِينَ يُخْشَى عَلَيْهِمُ النِّفَاقُ إِذَا أَحَسُّوا بِالاسْتِخْلَافِ وَ التَّمْكِينِ وَ الْأَمْنِ الْمُنْتَشِرِ فِي عَهْدِ الْقَائِمِ ع
🔸 @abedini
44.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶تبیین « #سنت_مُحوضَت »، در ظهور امام زمان (علیه السلام)
#استادعابدینی
🔻در برنامه #سمت_خدا - شنبه ۲۳ مرداد ۹۵
🔸
✅ کانال استاد عابدینی
🔸 @abedini
4_165902646635397619.mp3
15.63M
🔸 جلسه ۳۸۰ درس المیزان
#استادعابدینی
✨بیان علامه طباطبایی درقاعده ای بسیار کلیدی از نظام جزاء اعمال
(المیزان، ج۲ ص۱۷۴، قاعده دهم)
✨براساس حدیث بیان کننده رجوع هرذاتی به محض خودش
#سنت_مُحوضَت
🔸
✅ کانال استاد عابدینی
🔸 @abedini
بسم الله
📢 بیانات #استاد_عابدینی پیرامون:
✴️ جایگاه سنت محوضت ✴️
✳️ ابتلائات شدید در انقلاب اسلامی برای رسیدن به ایمان محض ✳️
🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰
🔴 اگر بیان سنت محوضت نباشد سر در گم می مانیم/ ابتلائات شدید در انقلاب اسلامی برای رسیدن به ایمان محض 🔴
🌐 اینگونه نیست که خدای سبحان یک جامعه ایمانی که تشکیل شد رهایشان بکند. بحث #انقلاب_اسلامی از مصادیق این #جامعه_ایمانی میشود. خداوند متعال آنقدر این جامعه ایمانی را بالا و پایین میکند، آنقدر زیر و رو میکند تا نقاط #شرک و #نفاق و #کفر از وجود این جامعه خالی بشود، و #ایمان_محض بشود. این وعده الهی است که باید به سمت ایمان محض حرکت بشود. پس اینطور نیست صرف ادعای ایمان و بودن بر یک مرتبه ای از ایمان، خدا بگوید خب الحمدلله، یک جامعه ایمانی شکل گرفت رها بکند، میگوید نه، این جامعه توحیدی هم باید به مرتبه محض ایمان برسد و « #سنت_محوضت » باید جریان داشته باشد. اگر میخواهد به مرتبه محوضت برسد، حتما باید به #ابتلائات و تکانه هایی دچار شوند. تکانه ها برای اینکه ریزش ها و غربال ها صورت بگیرد در جامعه ایمانی، باید خیلی سنگین باشد. چون بعضی از مهره ها آنقدر خلط بین #ایمان و #کفر کردند و به مومنین چسبیدند و #نفاق شدید دارند که آشکار نمیشود مگر با #تکانهای_شدید؛ طوری که حتی ممکن است خودشان هم ندانندتعلق به چه نفاق بدی در خود دارند. پس باید تعلقات آلوده اینها با یک تکانه های شدید جدا بشود.
💠... قوانین سنتهای الهی حاکم بر انقلاب اسلامی را این ها تبیین میکند. اگر بیان #سنت_محوضت نباشد، ما سردرگم میمانیم. ما نمیدانیم این انتخابات هایی که اینطوری است، اینور میشوند، آنور میشوند، این سنت مداوله ایام دارد چکار میکند با ما، دارد همان سنت محوضت را ایجاد میکند.
اینجا که الان این آقا انتخاب شده است در این دوره ها، یک نگاه این است که شکست خوردیم، یک نگاه این است که اصلا شکست در اینجا معنا ندارد. #سنت_الهی در این مسئله دارد کاری میکند که اصلا به غیر از این امکان پذیر نبود واقعا. نمیخواهیم تایید بکنیم که مردم درست انتخاب کردند، اما میخواهیم بگوییم این سنتی که ایجاد شده است آنقدر در #رشد_مومنین تاثیر دارد، رویش ها و ریزش ها و محض شدن ها در این نظام جلو میرود. بعد میبینیم چقدر جالب میشود.
❇️ وقتی نگاه انسان الهی شد، #یأس دیگر در او حاکم نمیشود. اصلا انسان به سمت یأس نمیرود. شدیدترین حالت ها را #رویش های بالاتر میبیند. در قرآن هم این را آورده است. میگوید اصلا ما بنا نداریم بگذاریم جامعه ایمانی تا آن جایی که به محض شدن نرسیدند خیالشان راحت باشد. بله، اگر محوضت محقق شد، مثل زمان استقرار حکومت حضرت، آنجا آرامش ایجاد میشود. منتها نه آرامش پا روی پا انداختن، آرامش به #فعلیت_رسیدن_محض_دین. لذا همه با تمام توان کار میکنند.
📢 جلسه ۲۸ نظام اندیشه اسلامی، سال ١٣٩٨
https://eitaa.com/abedini/640
#استاد_عابدینی
#سنت_محوضت
#ایمان_محض
⭕️ دانلود صوت و متن 30 جلسه نظام اندیشه اسلامی استاد عابدینی در سال 1398 👇
🌐 https://eitaa.com/abedini/1916
🔸
✅ کانال استاد عابدینی
🔸 @abedini
🔴 لینک ورود به محیط کلاس #نظام_اندیشه_2 (اولین جلسه ترم دوم) برای دانشجویان «حوزه علوم اسلامی دانشگاههای کاشان، اصفهان، و بیرجند» در بستر اسکای روم با گزینه میهمان👇
🌐 https://www.skyroom.online/ch/althakhaer/islam
🔻پنجشنبه ها، ساعت ١٠:٢۵ الی ١٢
✅ تا دقایقی دیگر خدمتگزار هستیم.
🔻افراد علاقمند هم میتوانند بعنوان مهمان شرکت کنند.
🔸افرادی که تکلیف جلسه اخیر را انجام دادند.
🔻جلسه ۱۱ درس #نظام_اندیشه_2
11- نظام اندیشه2 بهار 1400.mp3
23.32M
🔸جلسه ۱١ 👆 #نظام_اندیشه_2
- پنجشنبه ٢٠ خرداد ۱۴۰۰
🔻سنت محوضَت با محض شدن من موهوم در جبهه باطل، و محض شدن من حقیقی در جبهه حق
🔻قاعده حب ذات و دفاع از ذات، در نظام تکوین و تشریع.
این قاعده در تمام موجودات هست که هر چیزی خودش را دوست دارد، و بقاء خودش را هم دوست دارد و میطلبد، و برای دفاع از بقاء خودش حق تصرّف و حق دفاع قائل است.
🔻 مثلاً، در حیوانات، این حب ذات و دفاع از حیات ذات، با تنوعات بیشتری وجود دارد. برخی پنجه های تیز دارند، برخی شاخ دارند، برخی تیزپا هستند، برخی پرواز میکنند، برخی خودشان را در محیط استتار میکنند، برخی دندانهای تیز و آرواره های قوی دارند، برخی عاج و برخی قدرت بدنی زیاد دارند، برخی نیش دارند و برخی آثار سمّی بر جای میگذارند، و ... . هر حیوانی فرزندش را هم از خودش میبیند، و چون بقاء حیات خودش را دوست دارد از حیاتِ فرزندش هم دفاع میکند، هم در تأمین غذا و مسکن فرزندش، و هم در دفاع از او مقابل خطرات.
🔻در انسان هم این «حب ذات» و «حبّ من» هست، اما دامنهی این «مَن» در انسان قابل تغییر است، که به تناسب ادراکات و ارتباطات انسان، دامنهی «من» در او توسعه مییابد
🔻ترسیم مسیر حب ذات در حرکت از منِ مقید و محدود، بسوی منِ مطلق و نامحدود
🔻مؤمنی که خود را با «دین و أمر الهی» یکی دید، هرجایی که میبیند یک أمر الهی زمین مانده و حکم الهی تعطیل شده و به دین الهی دارد ضربه میخورد، احساس میکند که ذاتش دارد آسیب میبیند،و برای دفاع از بقاء ذاتش به احیاء امر الهی و اقامه دین قیام میکند
⭕️زمان و شیوه امتحان پایانی👇
🌐 eitaa.com/nezam_andishe/642
🔸
@Nezam_Andishe
#اطلاعیه
زمان #امتحان درس #نظام_اندیشه_2
🔸
🔴 به اطلاع کلیه معرفت جویان محترم میرساند زمان و شیوه برگزاری امتحان پایانی درس «نظام اندیشه اسلامی ٢» (استاد صالحی) به ترتیب ذیل خواهد بود. (جمعا ٢١ نمره)
🔸1. امتحان شفاهی (8 نمره) - از سه درس ١٧ و ١٨ و ١٩ (بحث حب ذات)
🔻در دو زمان برگزار میشود، که هر فرد میتواند انتخاب کند که در کدام زمان امتحان شفاهی خود را بدهد، و لازم است شماره تماس خود (ترجیحا شماره ای برای تماس صوتی واتساپی) را بهمراه زمان انتخابیش برای امتحان شفاهی به خصوصی استاد صالحی در ایتا بفرستد:
🌐 Eitaa.com/msalehi
📌 0938 921 9464
⚡️زمان اول شفاهی: «پنجشنبه 27 خرداد 1400»، بصورت تماس واتساپی در بین ساعت 17 الی 20:30
⚡️زمان دوم شفاهی: «سهشنبه 22 تیر 1400»، بصورت تماس واتساپی در بین ساعت 15 الی 22
🔸
🔸2. امتحان تحلیلی کتبی (10 نمره) - از درس ۸ جزوه تا پایان درس ۱۹ - بصورت کتاب باز
⚡️زمان برگزاری کتبی: «یکشنبه 20 تیر 1400»، بصورت ارسال فایل در کانال ایتا و فرصت پاسخگویی از ساعت 13 الی 21
📌فایل PDF جزوه درس👇
🌐 eitaa.com/nezam_andishe/492
🔸
🔸3. مشارکت کلاسی در انجام تکالیف (3 نمره)
⚡️کسانی که تاکنون مشارکت فعال نداشتند، تا روز امتحان تحلیلی (20 تیر) فرصت دارند بصورت صوتی، کنفرانس های خود را از تکالیف گذشته در خصوصی استاد @msalehi ارسال نمایند.
💫معرفت جویانی که در نظام یک حضور نداشتند تکلیف 5 جلسه بحث «حقیقت قرآن جمال امام زمان علیه السلام» را حتما بفرستند 👇، بهمراه یک جلسه تکلیف تحلیلی جلسه 10 .
💫 eitaa.com/nezam_andishe/598
💫معرفت جویان درس نظام دو (که قبلا نظام یک را شرکت داشتند) حداقل سه تکلیف الزامی بهمراه یک تکلیف تحلیلی جلسه 10 را ارسال نمایند.
🔻تکلیف تحلیلی جلسه 10 (بحث تحلیلی از سنت محوضت با اتفاقات مسائل روز و مقدمات ظهور) 👇
🌐 eitaa.com/nezam_andishe/628
🔸
@Nezam_Andishe
🔸 اطلاعیه
آزمون کتبی تحلیلی، س14 ظهر فردا یکشنبه 20 تیر
🔻 امتحان تحلیلی کتبی (10 نمره) - از درس ۸ جزوه تا پایان درس ۱۹ - بصورت کتاب باز
⚡️زمان برگزاری:
🔴 فردا «یکشنبه 20 تیر 1400»، بصورت ارسال فایل در کانال ایتا و فرصت پاسخگویی از ساعت 14 الی 22
📌فایل PDF جزوه درس👇
🌐 eitaa.com/nezam_andishe/492
بسم الله
#اطلاعیه
ارسال فایل #امتحان_پایان_ترم (بخش تحلیلی با ١٠ نمره) حوزه دانشگاهیان دانشگاه کاشان و دانشگاه اصفهان و دانشگاه بیرجند تا دقایقی دیگر
🔻برای ارسال پاسخ به صفحه خصوصی استاد @msalehi، مدت ۸ ساعت (از ساعت ١۴ تا ساعت ۲٢) فرصت خواهید داشت.
👌قوت پاسخها در قدرت تحلیل شما از متن دریافتی و ارائه پاسخ تحلیلی از آن است. یعنی اهمیت پاسخها، 90 درصد در تحلیلی بودن و 10 درصد در محتوای آن است.
🔻پاسخها را بصورت مکتوب روی کاغذ و سپس عکس گرفتن از آن و تجمیع در یک فایل PDF بفرستید.
(عکس گرفتن و تجمیع در یک فایل با نرم افزار اندرویدی Cam Scanner یا VFlat. لینک نصب نرمافزار👇 ).
🔻«CamScanner - Scanner to scan PDF»
🌐 cafebazaar.ir/app/?id=com.intsig.camscanner&ref=share
🔻«VFlat - your mobile Book Scanner»
🌐 http://cafebazaar.ir/app/?id=com.voyagerx.scanner&ref=share
🔻یا اینکه پاسخ را بصورت تایپ شده در فایل Word ارسالی سوالات وارد کرده، و در نهایت بصورت فایل Word یا PDF شده برای خصوصی استاد صالحی بفرستید.
🔻 09389219464
🌐 Eitaa.com/msalehi خصوصی استاد
🔸 ضمنا امتحان شفاهی (از ۸ نمره) هم، بصورت تماس واتساپی در روز سه شنبه ٢٢ تیرماه ساعت ١۵ عصر تا ساعت ٢٢ برگزار خواهد شد (که با هر فرد جداگانه تماس گرفته شده و در حدود ١٠ الی ١۵ دقیقه زمان کنفرانس و سوالات شفاهی خواهدبود).
🔻برای امتحان شفاهی، لازم است همراه با ارسال پاسخ امتحان کتبی امروز، شماره تماس واتساپ خود (برای تماس صوتی واتساپی) را به خصوصی استاد صالحی در ایتا بفرستید:
🌐 Eitaa.com/msalehi
📌 0938 921 9464
.
🔴 به درخواست معرفت جویان محترم، وقت پاسخگویی امتحان تحلیلی، تا ساعت 23:30 تمدید شد