(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
جناب الکس رئیس محترم ستویا من اتقدر میتویسم تا آخر یه چیزی ازم بذاری کانال ستویا حالا تو هی نذار🗣🗣
من تازه وارد شدم عمرا از شرم خلاص شید_
بهم بگو تا کِی باید التماس کنم؟ تا کِی باید خودمو ثابت کنم؟ بهم بگو
وقتی به این فکر میکنم که نور ستارگان درواقع نور مردگانم هستند، دیگر زیر آنها آرام نمیشوم.
ستارگان، آرزوهای سقوط کردهاند و اگر میبینید در آسمان جای دارند، به این خاطر است که دنیا ساخته شده تا ما را فریب دهد.
#vidar
دستها، ده انگشت و صدها حرف. هنر رنگها، هنر زندگی و انتقال عشقها. اگر دوستش داری دستش را بگیر، اگر پدرش هستی دستش را بگیر، اگر عاشقش هستی دستش را ببوس، اگر او را نمیخواهی دستش را رها کن.
حتی لازم به چشمها نیست، دستان خودشان بلدند چگونه انجامش دهند.
#vidar
نجاتدهنده دارد جان میکَنَد تا از آیینه بیرون بیاید. میخواهد مرا بکُشد، میدانم.
از من نفرت دارد و اگرنه نجاتم میداد.
#vidar
من واقعا نمیتونم فن فیکای تقدیمی رو آماده کنم کارام گره خوردن و هر کاری میکنم نوشتنم نمیاد خیلی خیلی شرمندهام
میتونم از سایت یا جاهای دیگه فن فیک بیارم؟ یعنی خودم ننویسم
(عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
من واقعا نمیتونم فن فیکای تقدیمی رو آماده کنم کارام گره خوردن و هر کاری میکنم نوشتنم نمیاد خیلی خی
اگه راضی هستید بگید اگرم نه باز بگید ببینم چه گلی به سرم باید بگیرم_