شماره "۱"
https://eitaa.com/Nummer_ett/18475 نمیدونستم واندا انقدر بانمکه ددپولم💔 ~~~~ لحزانزرانرانرهم🤣🤣😭
من دوتا حالت دارم
بچه های اینجا میدونن
یا مثل صگ (سگ با سین نه ها به قول فراست صگ با صاد و تشدید) ناله می کنم پوچم و غمگینم
یا خدای غرور و وراجیام😂
شماره "۱"
من دوتا حالت دارم بچه های اینجا میدونن یا مثل صگ (سگ با سین نه ها به قول فراست صگ با صاد و تشدید) نا
البته حالتای دیگه هم گاهی هست ولی اکثرا همین_
https://eitaa.com/Nummer_ett/18477
خنده داره؟عهههه حواست باشه ماشین نیادد
(کتابش رو خوندی دیگه؟)
~~~~
نه🤣🤣
فکر نکنم البت_
https://eitaa.com/Nummer_ett/18464
استاد مجبورت که نکردن اینجا باشی😔 ارزش اینجا بیشتر از این تعداده، این نوشته ها و هنرها ارزششون بیشتر دیده شدنه، شما برو بخواب از تایم خوابت گذشته داری هذیون میگی😔
~~~~
قربون شما برم منزعبخفخفخز
امشب رو با یاد چارلی، اکیپ مارول و رزی به پایان میرسونم، به خاطر هر آنچه در درونم رخ داد و مربوط به اونا بود،
امیدوارم به آرزوهاشون برسن و زندگی به جای جنگیدن، بغلشون کنه:)
هی بنی
امشب بهم افتخار کردی؟
دیدیم؟ دیدی چجوری از پسش بر اومدم؟
کاش تو هم می تونستی اینجوری انجامش بدی.
شبت بخیر
https://eitaa.com/Nummer_ett/18483
آها
~~~
حالا تو اسم کتابو بگو شاید خونده باشم
یا اصلا میرم میخونم_
کنجکاو شدم