حاجمحمود ولی اگر پارسال برای مراسمات محرم میرفتین کربلا، فرصت شبعاشورا روضهخونی درمحضر آقا رو تا قیامت از دست داده بودین :)
و عجب خیری توی نرفتنتون نهفته بود . عجب خیری . .
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
گفته بود اصلاح طلبی یا اصول گرا
من «علیالاصول» گرا هستم
. ماهور
@farsitweets
اگر تنها استفادمون از پیام حضرتآقا اینه که
به بقیه بگیم " دیدیگفتم ؟ " و بخوایم بگیم
امامخامنهای مثل من فکرمیکنه، نه من مثل امامم،
بگیم " بلاخرههمونیشدکهگفتهبودم "
یا " همیشهحرفهمینجناحدرسته " یعنی من هم
امام رو خرج خودم میکنم .
یعنی امامم رو شخصیسازی و خاص میکنم، ولایتش رو عام نمیدونم، طوری رفتار میکنم که
۵ سال دیگه کسی که شبیه من نیست و میگه
بخدا ما هم آقا رو دوست داریم شگفتزده و متعجب بشم! چون برام دور از ذهنه .
بهعنوان امت خیلی داریم با اماممون پسرخاله
میشیم، خانومه چندشبپیش کنار گوشم میگفت ؛
لبیک سید مشتباااا 💘💘💘 .
اصلا احوالات جالبی ندارم، اصلا . همین روزاست که قید همه چیو بزنم، همه چیو پاك کنم و بزارم برم . برای نامعلومترین موقع .
اصلا راستشو بگم همینروزاست که دیگه کلا بیخیال هیئت رفتن بشم . من که باری از رو دوش کسی برنمیدارم، فقط جای یکی دیگرو اشغال میکنم . نه لیاقت زیارت دارم نه لیاقت هیئت .