اگر تنها استفادمون از پیام حضرتآقا اینه که
به بقیه بگیم " دیدیگفتم ؟ " و بخوایم بگیم
امامخامنهای مثل من فکرمیکنه، نه من مثل امامم،
بگیم " بلاخرههمونیشدکهگفتهبودم "
یا " همیشهحرفهمینجناحدرسته " یعنی من هم
امام رو خرج خودم میکنم .
یعنی امامم رو شخصیسازی و خاص میکنم، ولایتش رو عام نمیدونم، طوری رفتار میکنم که
۵ سال دیگه کسی که شبیه من نیست و میگه
بخدا ما هم آقا رو دوست داریم شگفتزده و متعجب بشم! چون برام دور از ذهنه .
بهعنوان امت خیلی داریم با اماممون پسرخاله
میشیم، خانومه چندشبپیش کنار گوشم میگفت ؛
لبیک سید مشتباااا 💘💘💘 .
اصلا احوالات جالبی ندارم، اصلا . همین روزاست که قید همه چیو بزنم، همه چیو پاك کنم و بزارم برم . برای نامعلومترین موقع .
اصلا راستشو بگم همینروزاست که دیگه کلا بیخیال هیئت رفتن بشم . من که باری از رو دوش کسی برنمیدارم، فقط جای یکی دیگرو اشغال میکنم . نه لیاقت زیارت دارم نه لیاقت هیئت .
همیشه فکرمیکردم یهوقتی توی این عالم هست که مال خودم باشه . یهو یهنفر صدای تموم آدمای اطرافمو ساکت کنه و بگه خب، تو بگو چیشدی ؟