. اوهام .
فردا روز عجیبیه .
میدونی .. قلبم تاپتاپ میکنه . با اینکه دفعهی اول و دوم نیست اما برایِ من پر از اعجازهایی بوده که وادارم میکنن شمعِ شوقِ کلاساولیها رو توی دلم روشن کنم و دستام رو دورش بگیرم تا هم گرم بشم هم مراقب باشم رو به خاموشی نره .
. اوهام .
حتی امشب هم شبِ عجیبیه .
تابستون ٤٠٣ من رو ساخت .
انگار که تکه گلی باشم توی دستهای سفالگر ماهر . من رو شکل داد . تغییر داد و حالا بین دادوبیداد پاییز و سرما من رو به آغوش کوره فرستاده تا سفال ارزشمندی بشم . و این ارزش فقط به دو شرط ممکنه . من بخوام که او بخواد .
آفتاب ۳۱ شهریور که رو به غروب رفت ؛ برگشتم و رو به تمامِ خاطرات و تصمیمات و اتفاقات خندیدم . آخیش سر دادم ..
امسال زندگی کردم ؛
توی ریزترین مسائل تونستم لااقل به 'خودم' ثابت کنم که میتونم . ممکنه . بلدم .
تنهایی بهمون یاد میده که ؛
یا یاعلي میگی و بلند میشی و زندگیت رو آباد میکنی .
یا میشینی یهگوشه و میزاری حوادث بهتاخت استخونهای زندگیت رو خورد کنه .
هدایت شده از . ساکت .
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/58004299/488
ممنون باعث شدی یه لبخند هر چند کمرنگ بشینه رو لبم :)
#دایگو
. اوهام .
📪 پیام جدید https://eitaa.com/58004299/488 ممنون باعث شدی یه لبخند هر چند کمرنگ بشینه رو لبم :) #د
آخه چرا وقتی انقد خوشگلی میزاری لبخند از روی لبات ترك بشه بندهیخدا ؟ : )
هدایت شده از . ساکت .
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/58004299/495
چون انقد ضربه خوردم و شکستم که دیگه توان لبخند زدن رو ندارم.
#دایگو
. اوهام .
📪 پیام جدید https://eitaa.com/58004299/495 چون انقد ضربه خوردم و شکستم که دیگه توان لبخند زدن رو ند
ولی هیچ چیزی انقدر مهم نیست که
نعمت لبخند رو از صورتت بگیره ؛
تازه تو چندهیچ از خیلیا توی این کرهیخاکی جلوتری . تو بچهی حضرتزهرایی ها :) خودتو نباز ! هرطوری هم هستی خجالت نکش . ازشون بخواه خودشون تربیتت کنن
برای غمهای وقت و بیوقتی که میان سراغت .
برای ثانیههایی که توی تتهایی غرق میشی *
و امان از ضربههای آدمها ؛ امان .
هیچوقت نزار این سختیها و غمها باعث بشن ذرهای شبیهِشون بشی . حتی سرسوزنی !
. اوهام .
📪 پیام جدید https://eitaa.com/58004299/495 چون انقد ضربه خوردم و شکستم که دیگه توان لبخند زدن رو ند
بیاید برای شادی قلب اوشون ۱٤ تا صلوات بفرستیم . .
هدایت شده از . ساکت .
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/58004299/499
دلم نمیاد. ولی وقتی دلیلی نباشه برای خنده چی ؟
#دایگو